ok, am citit topicul, si mam linstit.. multumesc mult, si imi cer scuze ca am postat aici, dar sincer nu am stiut ce sa caut... si aici am vazut ca se vorbeste despre pete de ulei la motor, m-am gandit ca trebuie sa stie cineva ceva..
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Ok,sa fie pe scurt :
Logan Laureat 1.4(2006) cumparat la 10000 de km, acum am 31000
De pe la 15000 de km am observat petele de ulei pe la simering/distributie,de atunci merg asa...si am facut si drumuri lungi,dar mai mult am mers prin oras.
1.Daca sta mult in soare(gen 8 ore cand sunt la serviciu) cand o pornesc o ia un pic greu(porneste dar turometrul nu sare undeva la 1100 de ture,fiind rece motorul, ci in 1 secunda urca de la 0 la 300 si dupaia sare la 1100) dupa care cu incalzirea motorulu sta undeva la 600-700
2.De 2 ori sa oprit motorul in mers in a 5-a...am oprit pe dreapta si a luat-o mai greu (mult mai greu ca la puctul 1),a trebuit sa dau ceva la automat si dupaia din pedala sa o tin sa urce in turatie)...asta nu cred ca e de la distributie,dar cine stie...
3.Am vb cu un prieten mecanic la dacia de la mine de la bloc, mi-a recomandat sa merg in sevice pentru schimbarea celor incriminate(distributie,pinion..etc)...sa uitat doar 2 secunde....cica vin zilnic romani cu ele pentru problema asta...si 95% din cazuri sunt pe 1.4
4.Am deja 16 mii de km de cand am obs. petele de ulei.....ulei nu pierd deloc(gen am verificat joja de multe ori)......VREAU SA VAD CAT MA TINE MASINA IN STAREA ASTA
5. Peste 2 sapt plec la un drum lung,in bulgaria ..dus intors 1000 km...........SPER SA NE AUZIM CU BINE PESTE 3 SAPT
6. Reparatie este undeva la 16 milioane (meridian)
P.s. cine vrea sa rapunde/sa-si dea cu pararea/ la punctele enumerate mai sus,sau daca a patit la fel este rugat sa o faca
Mersi anticipat
Comment
-
nu am auzit sa pice nici un sandero.sunt deja care sigur au depasit 5000 km cu ele si nu au probleme.cred ca la sandero au schimbat piesele respective cu unele care fac treba cum trebuie acolo la distributie.cine stie?mai asteptam.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by margelatu View Postnu am auzit sa pice nici un sandero.sunt deja care sigur au depasit 5000 km cu ele si nu au probleme.cred ca la sandero au schimbat piesele respective cu unele care fac treba cum trebuie acolo la distributie.cine stie?mai asteptam.2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
-
Originally posted by bunicuta View PostO intrebare: am dat comanda la un Sandero 1.4 care va fi produs prin ultima saptamana din mai, oare au rezolvat problema cu "scurgerile de ulei" ? (sper sa o fi rezolvat odata pentru totdeauna)
Stie careva ? Andrei... ?
Multumesc.sigpic
Comment
-
Pinionul cu probleme de Sinterom era "POROS" - interesant defect - trecea uleiul prin el
Cu titlu de informatie - aceste pinioane sunt fabricate prin sinterizare - "presare de pulberi metalice..."
Cred ca s-a rezolvat cu schimbare de furnizor - de aceea Sandero nu are probleme ....
Comment
-
Costuri in Constanta?!?
Salutare si bine v-am gasit!Probabil sunt cel mai "papagal" de pe acest Thread...Sa va narez "experienta" mea...Logan 1.4 fabricat in septembrie 2006,cumparat in noiembrie 2006...In marte 2007 am observat primii "fulgi"de ulei pe la distributie ,am sunat la service si le-am explicat-nu stiau despre ce este "taina" dar m-au chemat chiar a doua zi sa vada si ei "minunea".Este vorba despre service-ul dealerului din Constanta,unicul,inegalabilul si nemaiintalnitul din tot judetul...Masina avea 4 luni si 2700 km...Au dat scutul jos,s-au chiorat,raschiorat,pipait,sters si...n-au gasit nimic.Le-am aratat unsoarea care ramanea pe deget cand atingeai cureaua,au venit doi ingineri si mi-au spus ca este vasilina incinsa (topita)...Eu novice,masina noua...nu i-am contrazis.La revizia de un an (noiembrie 2007-11200km) le-am reexplicat problema insa cu acelasi rezultat...A fost ultima oara cand am mers la ei.Acum am 30700km,masina merge foarte bine dar nu mai vreau sa astept pana la 60000 pentru schimbarea kit-ului de distributie.Pe joja nu scade uleiul (probabil imperceptibil).Am avut doar 18 luni garantie...Acum,o rugaminte la voi:credeti ca daca voi merge la ei(service)sa ma caute in baza de date,o vor face?!?sau ,ma vor gasi cu acea intrare in service din martie 2007?!?Toate acestea dat fiind faptul ca nu am nicio hartie de la ei cum ca am fost acolo!!!!Si daca sunt in baza de date pot sa-i mai reclam la "vocea clientului"...?!?Multumesc anticipat si scuze pentru vorba lunga...Aaaaa!uitasem ce era mai important:cat costa estimativ-IN CONSTANTA-o asfel de operatiune?!?
Comment
-
WALL - ai scris cu manutza ta vreodata cand ai fost la service in foaia de constatare ca ai aceasta problema ?
si cand ai iesit din service ai dat cu batzu ca totul e OK ? - daca ai facut asta ai nevoie de un avocat ca sa demonstrezi ca a fost un viciu de fabricatie si ca la service te-au pacalit de atatea ori
Comment
-
Salut! Eu am patit-o la 2700km.,1.4 mpi.pierdea ulei pe la capac distributie.
In service nu au fost deloc mirati, si mi-au spus ca se rezolva.
Au demontat toata distributia,baia de ulei,pompa de ulei,pentru a ajunge la piesa cu pricina:pinionul de antrenare de la pompa de ulei ,inscriptionat"sinterom".
Au inlocuit urmatoarele piese:
-garnitura de la baia de ulei
-pinionul[au pus unul de origine]
-simeringul de la pinion
-surub fulie
-surub m10
-kit distributie[curea +rola]
-curea accesorii
in prezent am 12000 km si nu mai am absolut nici-o problema.
Sanatate si drum bun.
P.s.
Wall, pierderea de ulei in unele cazuri este foarte fina.
In service am auzit urmatoarea varianta:
-ca mergi pina la un moment dat deoarece uleiul ajunge la cureaua de distributie si ca aceasta ar sari de la punct.
Dumnezeu stie.
Multa bafta.
Comment
-
bine v-am regasit!Ma intereseaza si pe mine sa aflu CE ANUME CUPRINDE UN CHIT DE DISTRIBUTIE 1,4 PREFERANCE !?!De fapt,acel PINION "MALEFIC"este cuprins in kit!?!Va intreb deoarece nu am gasit separat;la Dealer-ul Dacia din Mangalia fetele de acolo habar nu aveau de asa ceva...Am gasit la un momentdat un vanzator la un magazin de piese care mi-a spus ca aduce numai la comanda la pretul de 290 RON !!!!!!!(original Renault).SA TE "AUTOSINUCIZI"-nu alta!!!
Va resalut astazi!Preturi la Dealer-ul Dacia Mangalia:
kit distributie - 247
semering - 10
pinion ?
Curea accesorii 1'4 fara AC - 75
Garnitura baie ulei -170
pret total (piese + manopera=3 ore) la service-ul Dacia din Constanta=~1000
preturile sunt in RON
Comment
-
Salut wall!
Deci, daca vrei sa rezolvi problema cu pierderea de ulei pe la distributie , ideal ar fi sa inlocuiesti toate piesele pe care le-am enumerat mai sus ,mai precis:
-pinion antrenare pompa ulei
-simering
-curea distributie+rola
-garnitura de la baia de ulei
-surub fulie + surub m10
-curea accesorii
aceste piese mi-au fost schimbate pe garantie,la indicatia uzinei dacia.
Cel mai sigur loc pt. A cumpara aceste piese este un srvice autorizat dacia.este imposibil sa nu fi avut cazuri de pierdere ulei,si probabil ca au si aceste piese(de origine)pe stoc.
Comment
Comment