salut wall, desteptul de inginer si-a cerut scuze, dar cu plata cum ramane? ar merita sa-i dai cu pinionul in cap sa se spele cu el!
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
aceasta probleme cu Pinion distributie facut de Sinterom am si eu pe KissFm din martie 2008 , 1.6 MPi , si ar mai fi si problema nr.2
masina a fost achizitionata de la recuperari leasing auto in data 06.05.2009 are 4754 km, dar firma de leasing nu a mai facut revizia de 1 an / sau 15000 km la timp.
Revizia trebuia facuta in martie 2009, iar pe 11.05.2009 cand am fost eu cu ea la revizie nu vrut sa imi inlocuieasca pe garantie
-Pinion distributie
-Simering distributie
-Curele + intinzatori, motiv nu a fost facuta revizia la timpDacia GoLan KissFm 1.6
Comment
-
Demagogia dacia...
Salutare!Intrati pe www.daciagroup.com si veti vedea cata DEMAGOGIE SI IPOCRIZIE exista in tara asta.Este acolo un articol"PRO SI CONTRA"despre piesele de origine si cele contrafacute...Pe mine unul m-a dezgustat foarte tare! Ca si mincinosul acela de inginer...Motoarele pe benzina SE REALIZEAZA EXCLUSIV LA COLIBASI.Deci si 1,6 si 1,4 pot avea necazul cu pinionul...dar...ABSOLUT NIMENI NU RECUNOASTE.Sunt scarbit...
Comment
-
ai dreptate Wall 1.4 si 1.6 au acelasi tip de pinion si se asambleaza la uzina 100%
n-are nicio legatura povestea cu piese contrafacute
este vorba de ECONOMII DACIA - furnizori mai ieftini de cacao
de un pinion de franta e mai scump decat unul de sinterom
Dar pretul la masina nu scade fereasca-te sfantul
Mai ziceam e deunazi ca francezii ne considera niste idioti
Comment
-
Atunci cind considerati ceva ineregula , mai aflati si a doua parere.
Eu am avut un defect (mai ciudat ce-i drept)dar defect,iar saracu inginer care ma rezolvase cu distributia,stiti ce mi-a spus?
"s-o m-ai lasam,sa vedem daca se mai intimpla"(sa se strice mai rau probabil),"ca sa stim mai bine cauza".
M-am dus la alt service "cu pretentii",tot nimic n-au rezolvat,in schimb m-au lamurit ca este normal sa fie asa,etc.
Deci daca apare ceva absolut nou saracii nu prea stiu de unde sa inceapa.
Wall iarta-l ,ca nu astiut ce face (domnu inginer),si nici dacia ca a ascuns,acest defect,si nu a informat oamenii de la garantii, despre aceasta problema.
P.s.
Gbi mai incearca si in alta parte .
Comment
-
-
Originally posted by GMR View Poststie cineva care sunt "generatiile" cu problema asta? eu am masina din martie 2005 dar n-am sesizat problema asta.....oricum chestia asta se rezolva pe garantie nu? atat timp cat e hiba din fabricatie........
Am o ruda cu Logan1,4 din 2005 pe taxi(150.000km.) si nu a avut nici o problema la motor.
Comment
-
pt voi criza cu pinioanele e pt anul 2008 tot pt ca nici cei din dacia n-au stiut de problema pinionului pana n-au aparut primi clienti cu probleme
de aici incolo a durat mult pana s-a descoperit adevarata sa problema (faptul ca era poros) si s-a mers pe mai multe piste (conformitate geometrie pinion, cupluri de strangere, siemering , etc, etc ) este o problema foarte dificil de tratat si depistat atat timp cat ai un ansamblu de piese in functionare, o zona care este acoperita de ulei si nu stii exact de unde apare aceasta "imbacsire" cu ulei - cauti acul in carul cu fan
Pana i-a venit ideea la cineva si a tratat pinionul cu lichide penetrante - hopa a descoperit buba reala
asa ca nu trebuie blamata dacia si nici oamenii de acolo - pt ca orice ati zice sa stiti ca cei ce lucreaza la dacia tin foarte mult la aceasta masina (majoritatea)
Sa zicem merci ca stim de unde vine problema si cum se remediaza
Cos.t - nu exista nicio diferenta intre masinile de intern sau cele de export
Comment
-
Nu cred ca se pune problema de generatie ci de noroc . Am masina fabricata in 7 martie 2008 , colegul de servici in 3 martie 2008 ,lui i-a aparut surgeri de ulei in 2500km , eu am 8500 km si inca nu am aceasta problema . Inca doi colegi cu masinile fabricate in 2007 si amandoi au avut aceasta problema .Pana la urma cred ca este o loterie .
Comment
-
Originally posted by tutupiciu View Postpt voi criza cu pinioanele e pt anul 2008 tot pt ca nici cei din dacia n-au stiut de problema pinionului pana n-au aparut primi clienti cu probleme
de aici incolo a durat mult pana s-a descoperit adevarata sa problema (faptul ca era poros) si s-a mers pe mai multe piste (conformitate geometrie pinion, cupluri de strangere, siemering , etc, etc ) este o problema foarte dificil de tratat si depistat atat timp cat ai un ansamblu de piese in functionare, o zona care este acoperita de ulei si nu stii exact de unde apare aceasta "imbacsire" cu ulei - cauti acul in carul cu fan
Pana i-a venit ideea la cineva si a tratat pinionul cu lichide penetrante - hopa a descoperit buba reala
asa ca nu trebuie blamata dacia si nici oamenii de acolo - pt ca orice ati zice sa stiti ca cei ce lucreaza la dacia tin foarte mult la aceasta masina (majoritatea)
Sa zicem merci ca stim de unde vine problema si cum se remediaza
Cos.t - nu exista nicio diferenta intre masinile de intern sau cele de exportAC/DC- RIDE ON
Comment
-
Am auzit la unele persoane ca si la ph2 dupa cei schimba uleiul la prima revizie apar scurgeri de ulei, ma gindesc ca tot de la vreun pinion ar fi problema. Eu trebuie sa ma duc la revizie in sept si parca ma stringe in spate cind ma gindesc ca o sa imi apara si la mine pete de ulei.
Comment
Comment