Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • subscriu la cele spuse de tutupiciu.
    urgent in service ,altfel te vei pregati de cheltuieli mari.
    incearca la dacoserv,au experienta in problema asta, g acdc.

    Comment


    • Originally posted by COS.T View Post
      subscriu la cele spuse de tutupiciu.
      urgent in service ,altfel te vei pregati de cheltuieli mari.
      incearca la dacoserv,au experienta in problema asta, g acdc.
      Iti spun ce se intampla!Ma duc si imi spun ca nu este o problema grava ,doar o simpla etansare a surubului de la capac.(doar sucureaza pe la surub si nu au ce fotografia).Mai merg cateva mii de Km si masina iese din garantie.(sunt patit a doua oara.Imi vine sa ii dau foc.(am casco si imi bag ceva in banii pierduti)
      AC/DC- RIDE ON

      Comment


      • mai concret dacoserv salaj, g-acdc.
        va fi ca la carte, si fara probleme.
        masinile sunt foarte fiabile,ti-o spun ca unul care este la al doilea logan,desi as fi putut putin mai mult(alta marca ).
        bucuresti - grecia,4persoane ac pornit continuu,bagaje la greu , calduri la greu,pinion schimbat la 2700 km.,fara probleme si emotii.1.4mpi kiss fm
        incearca si mai vorbim.(si una si alta).
        ai grija de ea ,si ea va avea grija de tine.

        Comment


        • Dupa un telefon la vocea clientului si unul la service(cica ar fi o problema la etansare) am hotarat!Renunt la "garantia dacia" dar schimb uleiul ,filtru aer/ulei si daca problema persista o voi baga masina in service pe banii mei .(asa voi beneficia de garantia executarii lucrarii deoarece cea de la dacia mai sunt cateva luni si expira). Suspiciunile mele sau adeverit!Asta e ! am scapat de Oltcit (scurgere de ulei) si am dat de Logan cu scurgeri de ulei)
          AC/DC- RIDE ON

          Comment


          • Am facut si eu ieri revizia de un an si am descoperit niste pete de ulei sub masina si pe la motor. Se pare ca masina e din lotul ala naspa, la service stiau de problema, mi-o vor repara in garantie. Masina e cumparata in iunie 2008.

            Comment


            • Da cat ati scris ..si peste tot numai posesori cu masina in garantie...mai ziceti si de alti care nu mai au garantie...hai sa va zic eu...probabil mai sunt si alti ca mine

              AM 33.000 de KM (1.4 laureat) tocmai am fost in bulgaria cu ea,adica un drum de 800 de KM,si am revenit,mentionez ca am pete de ulei la distributie si clar am si eu "pinion" cum se zice intre mecanici.

              1.Ai problema asta,vezi din timp,schimbi pe garantie(90% din cazuri)
              2.Ai problema asta,nu vezi si afli prea tarziu,schimbi pe bani(10% din cazuri) = in jur de 13 mil ROL

              Eu nu am bani acuma,si nu vreau sa zic ca sunt neinfricat si nu o repar si maine sa se strice...pur si simplu nu dispun de bani acuma(si nu vreau sa ziceti ca mai bine dau acuma 13 mil decat sa dau vreo 100 pe tot motorul mai incolo),nu am si gata.

              Dacia logan,sincer in top 10 motoare fiabile,e bun pentru noi,e facut bine si sper sa nu fiu primul care posteaza aici cum a stricat motorul din cauza "pinionului"...dar pana una alta eu nu am auzit sa pateasca cineva ceva cu problema asta.

              P.s...am fost la mecanic si daca ai ajuns cu un 1.4 la 30.000 KM si ai "pinion" mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa schimbi si pompa de apa...adica alte 7 mil...

              Test.Intrebati cand mergeti cu taxiul(majoritatea sunt logan 1.4 )pe soferi daca stiu de buba asta si o sa vedeti ca majoritatea nu stiau si cand au facut distributia pe la 50 000 KM au reprat si "pinionul"...deci nu a crapat motorul.(MIT distrus)

              Succes.
              Chiar mai avem ce sa discutam la topicul asta?
              Last edited by razvanu26; 11 June 2009, 15:21.

              Comment


              • In 90% din cazurile cu scurgeri pe la distributie, problema devine vizibila in primii 15.000 km...mai sunt si cazuri cand apare mai tarziu dar intradevar, este destul de rar. Cel mai bine e sa faci o inspectie vizuala temeinica macar o data pe saptamana....din fericire in marea majoritate a cazurilor se rezolva pe garantie din motivul explicat mai sus
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • razvanu - ok cu spusele tale - insa eu nu m-as risca sa merg cu masina cand cureaua de distributie este intr-un mediu "uleios" - cureaua este atacata de ulei si poti distruge motorul - nu mai bine 13 mil decat 100 mil si pana de motor in Australia ?
                  PS Mecanicul tau batea campii Bulgariei cu pompa de apa ....

                  Comment


                  • soferii de taxi care nu stiau de buba asta ori erau "manivele",ori nu lucrau pe masina lor si nu le pasa, razvanu 26.
                    oricum ai avut dreptate,motor de logan ingrijit linistit mergi 300000km,sa nu zic 400000km.,caz real(de politie).

                    Comment


                    • Originally posted by Cezar View Post
                      In marea lor majoritate sunt de poliuretan. ( depinde de fabricant- unele sunt rezistente la ulei, altele mai putin)
                      In timp ce cureaua sincrona clasica e formata din policloropren ( material ce isi modifica structura chimica, in prezenta uleiului).

                      Toate cele bune.
                      Originally posted by Cezar View Post
                      Ca sa fiu complet in exprimare: cureaua sincrona clasica e formata din fibra de sticla ( structura de tractiune), invelisul din nylon, iar dintii din policloropren.
                      Cert este ca uleiul afecteaza structura acesteia.
                      Toate cele bune.
                      @razvanu: De obicei, o curea de distributie afectata de ulei, nu va rezista mult. Ce spun taximetristii sunt povestioare

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        In 90% din cazurile cu scurgeri pe la distributie, problema devine vizibila in primii 15.000 km...mai sunt si cazuri cand apare mai tarziu dar intradevar, este destul de rar. Cel mai bine e sa faci o inspectie vizuala temeinica macar o data pe saptamana....din fericire in marea majoritate a cazurilor se rezolva pe garantie din motivul explicat mai sus
                        Din procentul de 90 % nu stiu de aceasta problema!(cine se gandeste,masina noua cu problema).Pinionul se schimba in momentul cand ai scurgeri serioase ,daca este in garantie intai o simpla etansare si pe urma schimbarea lui.(daca mai apuci garantia).
                        AC/DC- RIDE ON

                        Comment


                        • ce sfat imi dati sa cumpar dacia logan ?

                          Comment


                          • Si ca sa se mai linisteasca lumea, sa nu creada ca "numai ei are masini stricate", un prieten are Golf 5 si la 20 000 km a schimbat sincronul din cutie la treapta a 2 a pt ca facea galagie. Replica mecanicilor in service: "asa face toate cutiili de pe motorul asta, ie dala ei". Rezolvarea la fel ca la noi, masina o zi in service, totul pe garantie si sanatate.

                            @gicabercea: daca ai bani de ceva pe la 16-18 000 E gen golf, 307, astra si asa mai departe nu se merita, daca insa ai pana in 10 000 E atunci se merita fiecare banut pentru Logan.
                            Last edited by vitriol; 14 June 2009, 22:00.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Intrebarea mea ar fi urmatoarea si astept pareri:de ce marea majoritate a romanilor au pur si simplu boala pe Dacia Logan?Sunt oameni care merg cu tramvai,nu au 10 mii vechi in buzunar,dar cand le zici de Logan parca ar fi ultima caruta.

                              Comment


                              • lumea e ofticoasa si rea si rade de masina mea ca ei nu merge cu ea probleme au fost si la lexus si la ferrari si la etc etc asa ca sa o lasam mai moale ca logan-ul e rau,raul al mai facem si noi cu mina noastra,loganul e masina de familist nu de mers in 4500 ture la diesel si 6000 la benzina e de plecat normal de la stop nu de scartait pe o portiune de sute de metri de mers normal nu de intors cu frana de mina pina iti miroase a disc de ambreiaj sau a roti lasate pe asfalt normal ca o sa iti dea si cu ulei la semering normal ca o sa iti bata planetarele sau iti rampa cu culbutori,dintre toti cei care au masina nu cunosc in totalitate nici cele mai elementare lucruri despre ce e un motor (nu e obligatoriu altfel cum pot profita cei din service)cum trebuie si cand intretinut,nu vreau sa supar pe nimeni e doar parerea mea,referitor la faptul ca nu se stie ce masina sa isi ia iti dau eu un sfat,daca esti pasnic in trafic si vrei sa ai cu ce teduce la servici si in weekend la iarba albastra e foarte bun si loganul daca vrei adrenalina cu adevarat masini bune pt asa ceva sunt porche ferrari mercedes mc laren si altele care sunt la preturi de peste 300 mii euro dar si service-ul e pe masura circa 2-3000 mii de euro,scuze daca am suparat pe cineva da nu atit am avut de zis
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google