Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la service au zis ca e pinion+semering = 900 ron....
    un baiat de acolo a zis ca daca inca nu curge...ci e numai umed pe acolo..sa stau calm ca ma duce linistit pana la 60000..cand trebuie oricum sa schimb si distributia.(am 28-29 mii acum)
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Nu stiu si la mine au fost doar cateva pete dar mi s-a rezolvat pe garantie.

      Comment


      • mumus nu te mai lua dupa "baieti" si schimba acum sa nu ai vreo surpriza mai nasoala. am avut si eu probleme dar la 2500km
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • mai astept pana incepe sa curga...nu mai e in garantie...si bani nu imi vine sa dau acum....inca nu am auzit pe nimeni ca i sa rupt cureaua de tranzmisie la logan. Sper sa nu fiu eu primul.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • mai stai putin si s-ar putea sa ne anunti ca ai distrus motorul - mumus
            astepti pe banii tai....

            Comment


            • din cate stiu eu, uleiul poate afecta proprietatile cauciucului pe termen lung. poate cureaua de distributie e dintr-un cauciuc mai special
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by mumus View Post
                mai astept pana incepe sa curga...nu mai e in garantie...si bani nu imi vine sa dau acum....inca nu am auzit pe nimeni ca i sa rupt cureaua de tranzmisie la logan. Sper sa nu fiu eu primul.
                La mine in oras este unu cu un Logan,are 80 000 si nu a schimbat distributia,a zis ca n-are bani si ca mai merge.Chiar daca in Germania,sunt garantate 80 000,daca la noi scrie in carte ca trebuie schimbate la 60 000 deja riscu sa-ti dai foc la valiza e foarte mare.Cand iti iei o masina,te astepti si la cheltuieli mai mari,si asta fiind cea mai mare pt ca intra si o revizie de 10 000km cred ca poti face un efort sa o schimbi.Daca cumva se rupe?Ce faci?
                Cumpar volan de Duster

                Comment


                • Stiu pe cineva care si-a adus un golf 4 din germania din 2002 motor de 1,4 cu 45000 km si a mai ajuns la 62000 km si i sa rupt distributia acuma si-a dat seama ca kilometrajul era dat inapoi ca nu avea voie sa se rupa la atati km!

                  Comment


                  • bun de tot topicul asta, foarte la obiect si ai multe de aflat. SA STITI CA EU AM O SKODA OCTAVIA 1.6 BENZINA, DAR TATA ARE LOGAN 1.6 8v, si data fabricatiei este mai 2007, si are cam 19.000 km, iar in iunie 2009 a fost la revizia de 2 ani dar nu au fost semnalate asemenea probleme la distributie.
                    Insa in parcul de masini de la birou am un clio de 1.4 si are cam 112.000 km, iar in mai 2009 a fost la revizie, dar au schimbat si distributia pt. ca mecanicii au spus ca era implinit nr. de km, nu ca ar fi ceva probleme. Acum nu stiu ce implica exact schimbul distributiei, daca s-a schimbat sau nu acel pinion/simering buclucas. Cert este ca dupa revizie, masina a stat vreo 1 saptamana in parcare, si am observat pata de ulei , vizibila si extinsa, sub masina, in partea stanga. Am deschis capota si am vazut ceva pete de ulei in partea stanga, dar crezusem ca este de la schimbul de ulei si al filtrului de ulei. Daca o fi fost problema de la distributie si nu mi-am dat seama. Acum am sa verific din nou si am sa ma uit si la nivelul uleiului motor de pe joja.
                    Ar trebui o informare larga pe chestia asta din partea producatorilor, sau macar service-urile sa informeze mereu clientii de imprejurarile astea.
                    Nu de alta dar sunt oameni care chiar tin la masini ca la o fiinta vie.

                    Comment


                    • Mumus,ar fi bine totusi sa nu te joci si astepti ca crape cureaua ca strici tot motorul,si o sa te coste mult mai mult dupa.

                      Comment


                      • stiu....dar atata timp cat pata nu e recenta si nu se consuma ulei din motor (cel putin pe joja nu se vede...) asa ramane.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Nu faci ceva poze sa vedem si noi zona aia cat e de murdara?

                          Comment


                          • poze am facut..dar din pacate acolo unde e pata...nu prea ajung...e chiar sub cureau de alternator ...partea dinspre motor,undeva sub fulie...e o pata mare sa zic asa spre fundul motorului...am sa incerc ca bag aparatul pe acolo....dar repet e o pata mare dar se vede ca sa prelins in timp indelungat si nu e ceva proaspat..e ca un strat fff fin de ulei subtire prafuit.
                            ps : in zilele astea a tot plouat...tre sa astept sa se usuce zona aia..ca acolo se stropeste si cu apa...de pe drum...o sa fac si poze..
                            Last edited by mumus; 12 July 2009, 10:43.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Pai daca transpira, tre' sa se vada clar pata mare in zona aia.
                              Ai dat cu degetu sa vezi ce consistenta are?
                              Si la mine e murdar, dar e mizerie/praf nu oloi.

                              Comment


                              • da . am dat cu degetul...si e un praf uleios...da cu putin ulei...ti-am zis ...nu proaspat.
                                proaspat e pe aici...da lacrimeaza fff putin..cred ca se consuma 10 grame ulei pe an
                                si motorul in trei ani nu a fost spalat niciodata.
                                Attached Files
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google