Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la majoritatea 16 v curge pe la suruburi.si al meu face pipi din cand in cand.dar nu ma deranjeaza.pe joja nu se simte mai nimic.prima data cand am avut uleiul pus peste nivel (o trebuit sa mai scot io din el)a curs mai tare.acum nu am mai vazut.s-a depus praf si nu se mai vede.sfatul meu e sa te faci ca nu vezi.doar cand dispare uleiul din baie si vezi ca motorul e borat bine de ulei atunci trebe luate masuri.sa nu desfaci capacul si pe urma sa te trezesti ca e mai rau.daca nu sunteti siguri mai bine nu va apucati chiar daca aveti manualul in fata.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • ca sa scapati de acele pierderi trebuie dat capacu de la chiulasa jos si etansat cum trebuie,dar nu va sugerz sa faceti asta de capu vostru,desigur daca stiti sa puneti si distributia inapoi cum trebuie nu aveti decat

      Comment


      • teoretic cred ca ar merge cu niste saibe de cupru puse la suruburi....nu stiu ce sa zic..
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • problema este la etansarea dintre capacul chiulasei si chiulasa,la fel e si la megan

          Comment


          • Am desfacut capacul de plastic si surpriza !cureaua nu este plina de ulei,totul pare curat.In schimb sucureaza pe uneva deasupra capacului de plastic mai bine spus pe la capacul superior.Are cineva o poza cu capacul superior desfacut?(posibil sa vina uleiul de sus)
            AC/DC- RIDE ON

            Comment


            • Eu propun, daca nu mai vreti sa aveti ulei pe la motoare ,sa-l scoateti pe tot si sa mergeti dupa principiul daca nu mai am ulei in motor nu mai are ce sa curga!

              Comment


              • victor,mai da-le multe idei ,poate se gaseste careva sa te creada cat pentru domnul "q_acdc" sunt 2 suruburi la capacul superior care trebuie montate cu pasta de etansare fiindca gaurile date comunica cu circuitul de ulei din chiulasa

                Comment


                • Probabil ar merge cu cupru daca filetele in aluminiu si intaritura capacului ar suporta o forta mai mare la strangere.Probabil din fabrica sun stranse la limita minima pt anu risca fisuri in capac sau in filetele din chiulasa.Probabil un silicon de etansare(rosu) ar rezolva mai bine problema.Inca nu am incercat pt ca vreau sa ofac le toate suruburile si va trebui sa dau admisia(partea neagra de deasupra)jos.Munca multa pt putin.Majoritate suruburilor sunt sub aceste galerii si nu se vede stadiul mizguielilor decat la cele din extremitatile motorului. Era bun un manual de reparatii la motorul k4m.dar se pare ca e mai greu de gasit.
                  interesanta totusi o alta problama la logan pe care nu stiu daca au intilnito si altii:Cred ca pozitionarea pedalei de frana fata de cea de accceleratie(sau invers)nu este cea mai ergonomica pentru ca mi s-a intamplat ca franand sa ating usor si acceleratia turand usor motorul si de asemenea mi s-a mai intimplat (mai vizibil si des) ca dupa franare la mutarea piciorului de pe frana pe acceleratie sa "agat" pedala de acceleratie,lucru nemaintalnit la alte auto(poate la raba).

                  Comment


                  • suruburile de la capacul mare se strang la 1,2 iar cele de la capacul mic la 1,5,scoti cate un surub,degresezi bine si apoi pui silicon negru sub capul surubului,ala rosu e pentru esapament

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      la service au zis ca e pinion+semering = 900 ron....
                      un baiat de acolo a zis ca daca inca nu curge...ci e numai umed pe acolo..sa stau calm ca ma duce linistit pana la 60000..cand trebuie oricum sa schimb si distributia.(am 28-29 mii acum)
                      Am parcurs tot acest subiect
                      Mumus ce ai mai facut? la cati km ai ajuns, ai remediat?

                      Abia acum am observat si eu ceva urme de ulei(uscat ce-i drept) , spre rola cea mai de jos de la cureaua accesorii, deci nu pot sti practic de cand e acolo.
                      Eu am schimbat distributia la 105.000 acum un an, asa de siguranta, ca nu aveam incredere in fostul proprietar, masina iesise din garantie. Acum nu stiu ce sa zic, daca era problema cu ulei vizibil pe la semering oare nu ma anuntau cei de la service?
                      Masina e Dci din feb2006. Nu stiu cum sa ma exprim.... dar si asa am schimbat distributia mai devreme cu 15.000 pe $$$ mei, acum sa o mai schimb o data? :
                      Last edited by lord_wader; 25 May 2010, 20:37.

                      Comment


                      • la Dci problema e la axa cu came si anume prezonul ce prinde fulia axei dar si semeringul axei

                        Comment


                        • la mine a durat 2 zile ... mi-a schimbat si cureaua de accesorii si distributia pe garantie !
                          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                          Comment


                          • Originally posted by lord_wader View Post
                            Am parcurs tot acest subiect
                            Mumus ce ai mai facut? la cati km ai ajuns, ai remediat?

                            Abia acum am observat si eu ceva urme de ulei(uscat ce-i drept) , spre rola cea mai de jos de la cureaua accesorii, deci nu pot sti practic de cand e acolo.
                            Eu am schimbat distributia la 105.000 acum un an, asa de siguranta, ca nu aveam incredere in fostul proprietar, masina iesise din garantie. Acum nu stiu ce sa zic, daca era problema cu ulei vizibil pe la semering oare nu ma anuntau cei de la service?
                            Masina e Dci din feb2006. Nu stiu cum sa ma exprim.... dar si asa am schimbat distributia mai devreme cu 15.000 pe $$$ mei, acum sa o mai schimb o data? :


                            eu am ajuns la 40200 km... am de gand sa schimb distributia in toamna... adica la 4 ani. Vara din cauza caldurii se vad urme umede... dar tot nu curge...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Originally posted by loribob View Post
                              la Dci problema e la axa cu came si anume prezonul ce prinde fulia axei dar si semeringul axei
                              ce argumente ai pt. asta?

                              Comment


                              • nu am nevoie de argumente,sa spunem ca nu ar fi prima problema de genu asta pe care o intalnesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google