If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am fost azi la Daperom Pitesti si mi-au spus ca in 2005 nu s-a folosit pinionul de sinterom la masinile produse in acel an...cik scurgerea se datoreaza semeringului care trebuie montat cu mare grija.
Azi am fost in service (aveam programare pt scurgere ulei), au schimbat ce era de schimbat: kit distributie, pinion, simering distributie ... toate bune si la locul lor.
Problema e ca acum se aude un suerat-gajait destul de incet la motor cand accelerez, l-am sesizat destul de usor.
O fi din cauza schimbarii kitului distributie si trece in timp?
Specific ca nu am mers decat 3-4 km ... de la service pana acasa. Mai ies maine sa o testez, poate isi revine.
e posibil sa treaca in timp zgomotu(pe perioada ce se uzeaza cureaua de distributie)dar ai mult si bine de mers cu masina,zgomotul e dat de intinderea curelei
cureaua de distributie la loganul pe benzina se intinde la 168Hz + sau - 3 Hz parca ,eu unu le reglez pe la 158 ,160 HZ ca sa nu se auda zgomotu atat de tare,cei din service nu pot sa o lase mai slaba (oficial)tine de garantia lucrarii
Dar se foloseste vreun dispozitiv pentru a intinde cureaua la ~ 168 HZ? Eu nu imi amintesc sa fi vazut mecanicul ca a folosit vreun dispozitiv. Poate a strans-o "din ochi" ceva mai mult de 170 ...
La mine se aude doar in mers cand accelerez, am verificat cu capota ridicata, stationand si nu se aude.
ar trebui sa se foloseasca un diapaz electronic
in principiu curea se intinde normal din intinzator, apoi se "ciupeste" cureaua si se masoara cu diapazul frecventa la care vibreaza
zgomotul poate (sau nu) sa aiba legatura cu schimbarea distributiei
eu pot sa-ti spun ca depinde foarte tare de cheful pe care l-a avut mecanicul care a facut operatiunea
eu am plecat din service cu directia nefacuta dupa schimbarea pinionului asta desi era obligatorie reglarea(se da cadrul motor jos)pentru ca omu" nu a mai avut chef si m-am dus din nou la cateva zile pentru ca nu mai era volanul aliniat si pentru ca aflasem intre ttimp ca era obligatorie
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment