Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drogas!Sunt in aceeasi situatie ,pune mana si curata uleiul dupa capacul de plastic(capac demontat),si dupa cateva mii de km.Asteapta revizia de 4 ani .(dupa ce am sters uleiul frecvent nici nu se cunoaste scurgerile de ulei)
    AC/DC- RIDE ON

    Comment


    • Am mai spus-o : daca nu se cunoaste pe joja pierderea de ulei, si capcul de vizitare este murdar f putin amestecat cu praf cel mai probabil pierde putin ulei care NU ajunge pe curea , chiar daca stergi capacul nu faci mare branza tot nu ajunge ulei pe curea .

      Recomandat este sa rezolvi, eu am avut un mare noroc in ceea ce priveste costurile de reparatie ( doar atat pot sa spun), si recomanda cu caldura Meridian service.

      Comment


      • am verificat cureaua .NU este deloc ulei pe curea , insa nu este nici pe la distributie sau pe la fulie ulei . Din cate se pare am un filet in chiulasa mancat si surubul de la capacul de la distributie nu se infileteaza ca lumea pana in capat si pe acolo a curs ulei . Am bagat un pic de poxilina , o sa verific peste ceva vreme . Daca tot o sa dea ulei trebuie sa dau jos chiulasa .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Am avut problema asta acum 1 an, imi curgea ulei pe la cureaua de distributie am schimbat semeringul acela si cureaua de distributie fara rola iar acum dupa nici 10 000 km iar am observat pete de ulei pe la capacul de la distributie iar de data asta mecanicul mi-a spus sa nu mai schimb cureaua ci doar semeringul...anul trecut cand am avut problema asta am intrebat la un dealer dacia (daperom) daca trebuie sa schimb si acel pinion si mi s-a spus ca la loganul din 2005 pe care il detin nu s-a folosit pinion de sinterom...pai daca nu s-a folosit atunci mie de ce imi curge iar?

          Comment


          • Stii raspunsul dar nu vrei sa-l accepti. )

            Comment


            • Bai baieti voi nu aveti ce face cu banii mergeti pe la toti hotii de mecanicisi isi dau cu parerea pe banii vostri eu am un dci 2007 cu 200 de mii de km si kiar de noua imi pateaza cu ulei pe acolo si tot am schimbat distributii si merge in continuare tare bine si frumos cei care bagati atatia bani in piese e mai mult un moft ptr.ca nu da in cantitati mari mereu verific uleiul si sunt in grafic cu el acuma fiecare face ce v rea cu masina lui,va salut.

              Comment


              • daca ar curge cate o picatura pe zi direct pe pamant n-ar fii o problema , am planta un pom o data la 5 ani asa ca sa nu ne mai mustre constiinta ca am poluat Pamantul si ar fii toate bune si frumoase! Dar din pacate uleiul ala ajunge pe cureaua de distributie sau pe cea de accesorii si daunele pot fii mult mai mari decat pretul unui pinion si unui simering.
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • Originally posted by jambon View Post
                  Bai baieti voi nu aveti ce face cu banii mergeti pe la toti hotii de mecanicisi isi dau cu parerea pe banii vostri eu am un dci 2007 cu 200 de mii de km si kiar de noua imi pateaza cu ulei pe acolo si tot am schimbat distributii si merge in continuare tare bine si frumos cei care bagati atatia bani in piese e mai mult un moft ptr.ca nu da in cantitati mari mereu verific uleiul si sunt in grafic cu el acuma fiecare face ce v rea cu masina lui,va salut.

                  Dar matale ai citit vreo iota din ce s-a discutat aici? sau ai zis sa scrii sa te aflii in treaba ?

                  Problema apare la 1.4 si 1.6 MPI din cauza porozitatii materialului din care e facut pinionul de antrenare a pompei de ulei, in timp se distruge simeringul de la vibrochen si ajunge ulei pe curea( in faza avansata de distrugere a simeringului) la inceput se pierde putin ulei care NU ajunge pe curea ci se prafuieste prin carcasa dstributiei si manjeste fulia de la vibrochen a curelei de accesorii) .

                  Acuma fiecare face ce si cum poate ca merge pe barba lui.

                  Comment


                  • si eu am avut aceeasi problema arunca ulei pe cureau de distributie schimbat pinionul facut de sinterom cu unul de origine ,semering ,curea de distributie si problema s-a rezolavat

                    Comment


                    • Bun dar daca cei de la Daperom mi-au spus ca pe Loganul din 2005 nu s-a pus pinion d-asta de Sinterom din fabrica atunci yo ce sa mai cred cand vad ca la nici un an imi apar iar pete de ulei..am cumparat iar un semering (de data asta am luat de Reinz - cica este cel mai bun) si maine merg sa-l schimb dar nu mai schimb si cureaua ca nu am facut decat 8000 km cu ea.

                      Comment


                      • Originally posted by pacoste View Post
                        Bun dar daca cei de la Daperom mi-au spus ca pe Loganul din 2005 nu s-a pus pinion d-asta de Sinterom din fabrica atunci yo ce sa mai cred cand vad ca la nici un an imi apar iar pete de ulei..am cumparat iar un semering (de data asta am luat de Reinz - cica este cel mai bun) si maine merg sa-l schimb dar nu mai schimb si cureaua ca nu am facut decat 8000 km cu ea.
                        NU o sa rezolvi problema decat dupa ce schimbi pinionul, asa o sa schimbi in fiecare an simeringuri, indiferent de care simering alegi sa montezi.

                        Comment


                        • si eu la fel zic schimbi pinionul si se rezolva problema poti merge la iatsa stefanesti eu acolo am facut-o baietii stiu ce au de facut mi-au spus ca au avut multe masini cu probleme

                          Comment


                          • Am schimbat ieri semeringul..sincer problema mea este de la semering pt ca tot ce am folosit pana acum nu a asigurat etansietate pt ca in principiu pt asta sunt create semeringurile astea. Si am vazut si pinionul dar nu era de sinterom era un pinion de Renault acelasi pe care l-am vazut in magazin si pe care mi se cerea 150 de lei. Am vazut mai demult un post aici unde era pozat un pinion de sinterom si al meu nu era nici pe departe asemanator cu acela.

                            Comment


                            • adevarul ca sunt al naibii de diferite pinioanele intre ele )
                              Unu la mana : Dacia recomanda cand e ulei pe la distributie sa se schimbe simering ax cu came ,simering vilbrochen si pinion pompa ulei pentru ca nu se observa daca da ulei pe unde da .
                              Doi la mana mecanicul care ti-a recomandat dupa 10 mii sa schimbi simeringul si sa lasi cureaua dinainte e un idiot .Pe cureaua respectiva e posibil sa se fi prelins ulei si nu merita pentru 60-100 lei cat e o curea sa te risti .
                              Attached Files
                              Last edited by Cristi_Xp; 10 July 2011, 11:11.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • acum trebuie sa urmaresti daca mai pierde ulei ca la multi care au avut problema asta au reaparut petele de ulei dupa 1000 km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google