@cristianpaul cum a zis și colegul anterior e de la simering... La tine șuruburile sunt curate... La mine se vedea clar ulei pe cele 2 șuruburi
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Am inteles. Aveti idee cam cat duce manopera unei asemeni operatii? Am citit pe paginile anterioare ca acel pinion trebuie tratat intr-un fel. La ce se refera la acest tratament? Vine el cu rugozitati, trebuie pilit? Nu inteleg prea mult dar sa stiu ce ii cer mecanicului. Va multumesc frumos inca o data pentru ajutor, multa sanatate!
Comment
-
Originally posted by Drogas View Postdin cauza porozitatii materialului din care e facut pinionul de anternare a pompei de ulei
Solutia...se schimba (nu se "trateaza") pinionul obligatoriu.
Cand ai observat pierderile, cati km are masina si cate distributii schimbate are la activ?
Manopera...e scumpa. Variaza intre 250-300lei si pana la dublu' primei sume in reprezentante, ptr. ca implica multe de demontat / remontat.Last edited by Kojak; 27 October 2014, 11:38.
Comment
-
Dacă masina este în garanție ți l schimba gratuit. Pe mine m a costat 100 manopera l la meseriaș foarte bun de cartier... Antrenat la Dacia... Am schimbat tot atunci și distribuția. A fost un lot de Logan de prin 2008 cu problema asta. Ma bucur ca am scăpat. Pe timpul verii nu m a deranjat. Dar odată cu venirea frigului îmi baga miros urat de ars la incalzire...www.loganclub.ro
Comment
-
Originally posted by cristianu View PostA fost un lot de Logan de prin 2008 cu problema asta.
Am avut 6 interventii in reprezentanta pana mi-a fost schimbat nenorocitu' ala de pinion...devenisem deja prea familiarizat cu fenomenu'.Last edited by Kojak; 27 October 2014, 11:50.
Comment
-
Originally posted by cristianpaul View PostE din 2005, schimbat distributie la 50000 in 2012. Acum are 70000, deci dupa 2 ani de la schimb si 20000 a inceput sa curga.
Din cate am mai citit pe la voi, in 2005 nu se puneau pinioane romanesti.
S-au zgarcit la un amarat de pinion care pe CLIO nu facea probleme niciodata.
Rezolvarea e chiar montarea unui astfeld e pinion cu sigla de Renault, care se pune la Clio.
Am avut aceiasi problema cu logan fabricatie aprilie 2008 rezolvat pe garantie.
Cu piese din reprezentanta : kit distributie pinion si simering =500 de ron + manopera tot pe acolo la reprezentanta.
Iti recomand sa nu astepti prea mult, uleiul ala nu face bine la curea...
Comment
-
Dci-ul nu era asamblat in uzinele dacia in 2005 asa ca nu avea de unde sa aiba pinioane de sinterom. Pinionul de pompa ulei a fost o chestie specifica motoarelor 1.4 ,1.6 mpi,asamblate si asimilate in uzina dacia. Stiu ca 1.6 16v si dci-urile veneau de afara in 2005.
Comment
-
La schimbarea distributiei nu se schimba semeringul decat daca sunt scurgeri de ulei pe la el. @cristipanul din ce spui pare a fi o problema de semering. Eu la al meu am avut probleme cu pinionul ,dar eu am 1.4 mpi si a fost din lotul cu semering de sinterom. Ciudat e ca la mine a aparut scurgerea de ulei dupa 35000km . Repet dci-ul din 2005 nu era fabricat in romania.
Comment
Comment