Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @cristianpaul cum a zis și colegul anterior e de la simering... La tine șuruburile sunt curate... La mine se vedea clar ulei pe cele 2 șuruburi
    www.loganclub.ro

    Comment


    • Am inteles. Aveti idee cam cat duce manopera unei asemeni operatii? Am citit pe paginile anterioare ca acel pinion trebuie tratat intr-un fel. La ce se refera la acest tratament? Vine el cu rugozitati, trebuie pilit? Nu inteleg prea mult dar sa stiu ce ii cer mecanicului. Va multumesc frumos inca o data pentru ajutor, multa sanatate!

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        din cauza porozitatii materialului din care e facut pinionul de anternare a pompei de ulei
        Mai exact, celebrele pinioane facute de Sinterom care au creeat probleme in special la logan 1 intre anii de fabricatie 2006-2008.
        Solutia...se schimba (nu se "trateaza") pinionul obligatoriu.

        Cand ai observat pierderile, cati km are masina si cate distributii schimbate are la activ?

        Manopera...e scumpa. Variaza intre 250-300lei si pana la dublu' primei sume in reprezentante, ptr. ca implica multe de demontat / remontat.
        Last edited by Kojak; 27 October 2014, 11:38.

        Comment


        • Dacă masina este în garanție ți l schimba gratuit. Pe mine m a costat 100 manopera l la meseriaș foarte bun de cartier... Antrenat la Dacia... Am schimbat tot atunci și distribuția. A fost un lot de Logan de prin 2008 cu problema asta. Ma bucur ca am scăpat. Pe timpul verii nu m a deranjat. Dar odată cu venirea frigului îmi baga miros urat de ars la incalzire...
          www.loganclub.ro

          Comment


          • Originally posted by cristianu View Post
            A fost un lot de Logan de prin 2008 cu problema asta.
            Dincontra...de prin 2008 incoa' incidenta a scazut semnificativ. Cele mai multe probleme legate de speta asta s-au semnalat ptr. modele din anii 2006-2007.

            Am avut 6 interventii in reprezentanta pana mi-a fost schimbat nenorocitu' ala de pinion...devenisem deja prea familiarizat cu fenomenu'.
            Last edited by Kojak; 27 October 2014, 11:50.

            Comment


            • E din 2005, schimbat distributie la 50000 in 2012. Acum are 70000, deci dupa 2 ani de la schimb si 20000 a inceput sa curga.
              Din cate am mai citit pe la voi, in 2005 nu se puneau pinioane romanesti.

              Comment


              • teoretic, nu...da' cine mai stie

                Comment


                • Originally posted by cristianpaul View Post
                  E din 2005, schimbat distributie la 50000 in 2012. Acum are 70000, deci dupa 2 ani de la schimb si 20000 a inceput sa curga.
                  Din cate am mai citit pe la voi, in 2005 nu se puneau pinioane romanesti.
                  Ai pinion Sinterom clar, e doar o chestiune de timp si de rulaj al masinii pana cand se intampla fenomenul observant de tine.
                  S-au zgarcit la un amarat de pinion care pe CLIO nu facea probleme niciodata.
                  Rezolvarea e chiar montarea unui astfeld e pinion cu sigla de Renault, care se pune la Clio.

                  Am avut aceiasi problema cu logan fabricatie aprilie 2008 rezolvat pe garantie.

                  Cu piese din reprezentanta : kit distributie pinion si simering =500 de ron + manopera tot pe acolo la reprezentanta.

                  Iti recomand sa nu astepti prea mult, uleiul ala nu face bine la curea...

                  Comment


                  • Va multumesc frumos pentru ajutor! Ma voi duce la mecanic. Va voi tine la curent.

                    Comment


                    • Urmeaza sa ma duc la service. Cei de acolo mi-au zis ca in schimba simeringul doar. E posibil sa fie doar simeringul, masina fiind din 2005 iunie? Daca avea pinion sinterom, tinea 70k km pana sa dea ulei pe acolo?

                      Comment


                      • pinionul face antrenare,simeringul face etansare.

                        Comment


                        • In 2005 pinionul era ok, nu mai aberati. Si ulei dadea pinionul ala pentru ca era poros (metal sinterizat dar nu trecuse prin autoclava) nu ca era pinionul prost.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Dci-ul nu era asamblat in uzinele dacia in 2005 asa ca nu avea de unde sa aiba pinioane de sinterom. Pinionul de pompa ulei a fost o chestie specifica motoarelor 1.4 ,1.6 mpi,asamblate si asimilate in uzina dacia. Stiu ca 1.6 16v si dci-urile veneau de afara in 2005.

                            Comment


                            • Poate cand s-a schimba distributia nu au inlocuit si simeringul

                              Comment


                              • La schimbarea distributiei nu se schimba semeringul decat daca sunt scurgeri de ulei pe la el. @cristipanul din ce spui pare a fi o problema de semering. Eu la al meu am avut probleme cu pinionul ,dar eu am 1.4 mpi si a fost din lotul cu semering de sinterom. Ciudat e ca la mine a aparut scurgerea de ulei dupa 35000km . Repet dci-ul din 2005 nu era fabricat in romania.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google