Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stii cumva daca au desfacut si baia de ulei?

    Comment


    • Stie cineva cat costa un pinion si semeringul, ca unde am intrebat eu imi cereau 300 ron pt pinion.

      ms

      Comment


      • semering distributie

        Cine se apuca sa schimbe semeringul trebuie sa știe câteva secrete care nu le spun de obicei mecanici:
        1. Se curata bine mizeria,eventual folosiți sprei de curățare frâna.
        2. Ungeți semeringul cu putin ulei pt a intra mai ușor.
        3.Semeringul se pune la fata , dar atenție sa fie la fata cu marginea de la arborele cotit nu la fata cu carcasa motorului.
        4. După ce băgați semeringul va rămâne o membrana in afara pe care cu mare atenție o băgați cu o lera foarte ușor în interior, merge și cu o șurubelnița mica dar sa nu fie ascuțita sa ciupiți membrana. Puteti sa va ajutați si de șurubul de la fulie sa ii puneți o șaiba mare si un cilindru de mărimea semeringului si îl băgați mai ușor
        5. Curățați cu speri de curățat frâne uleiul, sa nu ajungă pe cureaua de distribuție.
        6. Montați pinionul
        7 Cureaua de distribuție se înlocuiește cu una noua..... Obligatoriu!!!
        8. Când montați cureaua nu trebuie sa fie nici slaba nici foarte întinsa ....o verificați cu mana, adică o răsuciți și trebuie sa nu treacă de noua zeci de grade.
        9 Dupa ce mai verificați inaca o data cureaua sa fie la punct și săgețile desenate pe curea sa fie cum se învârt acele de la ceasornic se ia o cheie de 16 si se probează la rece se învârte de vro 3 ori ....dacă nu se blochează motorul e totul în regula ,dacă se blochează chemați un mecanic!!! înseamna ca nu a-ti pus cureaua bine si nu a-ti respectat semele desenate pe curea in special acele lini albe care sunt desenate pe curea trebuie sa fie pe punctul de la pinionul mic de jos de la fulie si linia de sus trebuie sa fie în dreptul săgeți sau triunghiului de pe roata mare de sus.
        Last edited by corbu55; 2 December 2015, 00:19.

        Comment


        • Interesant ce s-a postat dar as vrea sa pun câteva întrebări :
          1-pinionul de pe vibrochen se poate scoate usor?
          2-pinionul de pe vibrochen cât si cel de la axul cu came au canal de pana?
          3-la cele doua suruburi care pierd ulei se poate pune pasta de blocare ?
          La Loganul personal a aparut ulei pe curea la128000km la circa 30000 km de la schimbarea distributiei
          1,4 mpi an 2006

          Comment


          • 1.se scoate foarte greu,demonat jug motor,baie ulei,daca este vorba despre pinionul care antreneaza pompa de ulei,o cauza principala a scurgerilor de ulei(pinionul sinterom),daca este vorba de cel care antreneaza cureaua de distributie,acela se scoate usor.
            2.da.
            3.da.
            La tine este f probabil uzura simeringului,nu cred sa ai probleme cu pinionul.
            Last edited by burtosu; 13 February 2016, 18:14.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • Mersi Burtosu.Ma refeream la pinionul care antrenează cureaua. Sper sa scap doar cu atât.

              Comment


              • Logan ph2, 2008, 160.000 km.
                Au aparut pete de ulei pe capacul de la distributie.
                Am impresia ca dupa ce am facut schimbul de ulei, de vreo doua saptamani.
                Pana acum n-am avut problema asta, am masina de noua.
                E posibil sa scap doar cu schimbare de simering si curea de distributie?
                Stie cineva daca s-a mai pus pinion Sinterom pe ph2?
                Pot sa aflu ce tip de pinion am fara sa demontez baia de ulei?
                Attached Files
                Last edited by adi90; 24 May 2017, 22:44.

                Comment


                • Eu zic ca e posibil sa fi pus prea mult ulei.....mai ales daca nu au asteptat sa se scurga tot si sa se raceasca motorul ca lumea

                  Sterge si curata ca lumea acolo, apoi tii sub observatie


                  Acolo nu pare sa fie de la simeringul vilbrochenului, nu-l arunca asa sus

                  Posibil sa fie de undeva de mai sus- ca sa fii sigur trebuie desfacut capacul de protective al distributiei

                  Deci nu te repezi la aruncat cu banii; curata ca lumea acolo si in imprejurimi si observa cateva zile....vezi si nivelul uleiului.....daca arunca din nou, mergi sa faca o constatare si vezi pe urma



                  P.S : posibil sa arunce ulei pe la prezonul capacului distributiei, daca nu se aplica solutie etansare sau nivelul uleiului este prea mare.....asta se intampla la ph1, poate la ph2 au rezolvat chestia asta

                  Comment


                  • De schimbatul curelei de distributie banuinesc ca nu scap, nu?

                    Comment


                    • In prima faza asculta ce ti-a scris Hirayama dar daca totusi te macina...incerca sa scoti primul capac de jos sa vezi in ce stare se afla cureaua ca vad ca ai destul loc acolo , de exemplu la mine nici nu pot sa pun vreo cheie pe vreun surub pana nu dau jos cureaua de accesorii.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Pentru cei care cred ca au probleme cu faimosul pinion de Sinterom. Dupa 3 vizite in service in garantie (1.4 din 2006- la 7500, 13750 si ~23000 km cand NU s-a schimbat nici un pinion ) mecanicul s-a indurat si a rezolvat problema etansand cu o solutie intre pinionul de distributie de pe arborele cotit si faimosul pinion. Lucru constatat de mine dupa schimbul distributiei la 123.000 km. La schimbul de la 54.000 era curat si la 120.000 km au aparut scurgeri de ulei in zona . Zona din jurul semeringului este curata si nu l-am inlocuit.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google