If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De accesorii s-a rupt in mers am vazut cind s-a aprins indicatorul de incarcare al bateriei si citeva ,,plesnituri de bici,,de sub capota , cea de distributie nu arata asa rau dar trebuie schimbata cit mai curind posibil(binenteles-semering ,pinion,curea,galete, suruburi etc..)
bafta la ulei!
Dupa 300 km de la schimbarea simeringului si a distributiei vad ca a-nceput iar sa curga,sunt dezamagit,daca as putea mi-as cere banii inapoi pe masina,romanul tot roman ramane,ma asteptam la altceva din partea firmei renault,asta e teapa.
Am revenit cum am promis dupa drumul de la hateg dus-intors 1450 km.
interventia din service di 16.04 a fost o reusita! Nu am mai gasit ulei pe capacul distributiei si nici pe curele. se pare ca e totul ok. mai supraveghem cu atentie in continuare.
Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Eu am observat de 2-3 zile ca imi curge ceva ulei in zona asta,de sub busonul acela galben (cred ca pe acolo se pune uleiul,nu?). Ala e capacul de la distributie de care s-a discutat mai sus-sau nu?! Scuze ca nu ma pricep prea bine- si ce ar putea insemna scurgerile astea? Am aproximativ 14000km si nu am umblat niciodata la busonul ala. (poza am luat-o de la un alt forumist doar ca sa arat zona aia,ca sa nu mai cobor acum afara-eu am probleme doar la buson,nu si la suruburi)
Cred ca o sa intru in clasamentul celor cu mai multe interventii la simering,miercuri ora 08.00 sunt programat la a doua interventie,sper de data asta s-o rezolve ca altfel ma apuca pandaliile.
Azi am revenit de la a doua interventie din capitolul "scurgeri ulei".Am intrat la 08.00 si s-a terminat in jur de ora 13.00.Dupa demontare s-a facut constatarea si s-a descoperit o scurgere in zona baii de ulei(pe la simering nu mai curgea),s-au demontat o groaza de piese pana s-a ajuns sa se dea baia jos,apoi baia jos,pus garnitura noua,aplicat un mastic albastru,montat la loc,sters f bine.In urma ridicarii pe elevator am constatat cu stupoare ca burduful planetarei dreapta in zona dinspre roata era murdar de vaselina,dupa stergere se vedea o mica intepatura,prin mici interventii am reusit sa obtin promisiunea inlocuirii burdufului pe garantie,mi-au zis sa revin cam intr-o luna maxim.Apoi la cererea mea m-i s-a pus testerul pe ea ,au gasit ceva la parametri de injectie,au facut o corectie si am incheiat lucrarile.Mentionez ca erau foarte necajiti ca in acelasi timp cu mine mai lucrau la 5 masini cu aceleasi bube(scurgeri),ziceau ca s-au inmultit,astia de la Pitesti au atins culmea nesimtirii.Concluzie sunt din ce in ce mai dezamagit de solutia aleasa de a-mi cumpara logan,a doua oara n-as mai face-o,ma intrba un agent de vanzari daca nu mai vreau sa mai achizitionez una,NEVER.
O chestie noua pe un elevator vecin era un logan nou 1000 km,cu baia sparta de posesor dar care nu stiu ce model era,avea buton deschidere portbagaj,fara eleron incorporat,avea AC,ABS ,1.5 dCI 70 CP,proiectoare,grila fata radiator simpla neagra(nu in ton cu masina albastru mineral) si capace roti ca cele de pe Ambiance si Preferance,oare ce o fi?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment