Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu unu am facut o groaza de astfel de lucrari si cam in 60% din cazuri volanul a ramas la fel (drept)dar s-a mai intamplat sa ramana volanul stramb si atunci am facut directia,de asta spun ca nu e obligatorie

    Comment


    • Stiai ca sunt cazuri in care masina merge foarte bine, volanul sta drept dar dupa 10 000 km te trezesti ca o anvelopa este uzata neuniform?!
      Stiai ca geometria se face o data la 20 000 km sau un an, chiar daca masina merge bine?!
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • da stiam,si inca stiu doar nu lucrez la patiserie

        Comment


        • Si totusi nu e obligatorie geometria dupa demontarea cadrului motor, nu-i asa?
          Last edited by vitriol; 22 July 2010, 01:48.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • daca volanul sta drept si nu trage stanga dreapta,ce rost mai are sa-i faci directia?dar ca sa iti raspund la intrebare,nu este obligatorie directia dupa demontarea cadrului GMP

            Comment


            • Eu, cu cateva posturi in urma: "Stiai ca sunt cazuri in care masina merge foarte bine, volanul sta drept dar dupa 10 000 km te trezesti ca o anvelopa este uzata neuniform?!"

              Raspunsul lui loribob: "da stiam,si inca stiu doar nu lucrez la patiserie".
              Replica din ultimul post: "daca volanul sta drept si nu trage stanga dreapta,ce rost mai are sa-i faci directia?"

              Eu aici ma retrag. Merci.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • cand am spus ca stiam m-am referit la periodicitatea in care se face controlul si/sau reglajul convergentei,dar din momment ce volanul este drept si masina nu trage stanga sau dreapta nu are cum sa uzeze anvelopele in mod inegal(reglajul nu se modifica)

                Comment


                • salut

                  Am rezolvat scurgerea de ulei, am mers si am schimbat semeringul si cureaua de distributie, n-am mai schimbat si rola intinzatoare pt ca am facut doar 8000 km de anu trecut de cand am schimbat toata distributia...am reusit toate acestea cu 160 lei piese + manopera. O sa mai urmaresc capacul de la distributie sa vad daca mai da ulei...sper sa nu!

                  Comment


                  • Eu am facut revizia de 3 ani si dupa aproximativ 20 000 de km de la reparatia scurgerii de ulei a reaparut problema. Masina numai este in garantie. Am sunat totusi la vocea clientului si astept raspuns.

                    Comment


                    • pai e vechea problema simeringul de la axa, e ieftin si nu se schimba greu, dar trebuie sa desfaci distributia.

                      Comment


                      • Cat as putea sa merg cu, cureaua de distributie umezita de ulei? Cei de la Dacia nu se prea grabesc sa dea raspunsul si eu trebuie sa ma folosesc de masina...

                        Comment


                        • eu merg asa de peste 2 ani.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • pai poti sa mai mergi o luna doua pana iti faci timp sa o repari, dar 2 ani in nici un caz nu te sfatuiesc, e drept ca poate sa tina daca nu mergi mult dar nu e inidcat ca uleiul ala nu ii face bine deloc.

                            Comment


                            • la cei care zic ca e doar un pic umezit..cum e si cazul meu... miramas sa fie vorba de mult ulei... probabil scapa ceva...fff putin la turatii mari...sau cand e motorul solicitat puternic...dar la mine nu consuma ulei..si pata e la fel de mii de km , vreo 8000 km. eu am actualmente 43000 si 4 ani...si anul acesta inca nu cred ca voi schimba distributia...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • nu ai de unde sa stii cat de umezita e cureaua si cat va tine,dar e bine sa iei masuri cat despre motoarele k9k si k4m sau k7m is probleme total diferite

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google