@juann
@Octavian
Nu se strange pur si simplu "cu simt de raspundere" capacu' ala.
In primu' rand, se strang suruburile capacului dupa o anumita ordine, incepand de la mijloc, oarecum "in spirala" daca vrei sa-i zici, spre margine (schema e data in manualu' de service), a.i. sa nu faca burta garnitura, si in al 2-lea rand, se strang cu cheia dinamometrica la o valaore fixa de Nm.
In cazu' in care e nevoie sa schimbi garnitura, sub nici o forma sa nu si dai cu pasta de etansare. Si asta e specificat in manual
P.S. vb in cunostina de cauza, am schimbat garnitura aia pe garantie, in 2006 cand avea masina cca. 3000Km
@Octavian
Nu se strange pur si simplu "cu simt de raspundere" capacu' ala.
In primu' rand, se strang suruburile capacului dupa o anumita ordine, incepand de la mijloc, oarecum "in spirala" daca vrei sa-i zici, spre margine (schema e data in manualu' de service), a.i. sa nu faca burta garnitura, si in al 2-lea rand, se strang cu cheia dinamometrica la o valaore fixa de Nm.
In cazu' in care e nevoie sa schimbi garnitura, sub nici o forma sa nu si dai cu pasta de etansare. Si asta e specificat in manual
P.S. vb in cunostina de cauza, am schimbat garnitura aia pe garantie, in 2006 cand avea masina cca. 3000Km
Comment