Pai si eu am fost de mai multe ori, ultima oara mi-au schimbat doua suruburi si m-au trimis acasa
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Daca mai da ulei iar,sun la VC,pai ei ce fac o iau pe incercate,o fi una,o fi alta,mai bine invata sa dea in carti.Apai si astia de la Pitesti eu nu stiu de ce nu rezolva problema asta din fabrica si trebuie sa plimbe clientul toata ziua la service.Adevarul e ca atunci cand m-am dus sa schimb simeringul m-am invoit si-mi era rusine sa-i zic sefului mai ales ca inainte laudasem loganelul,de-l ridicasem in slavi.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
[QUOTE=burtosu;104671]Daca mai da ulei iar,sun la VC,pai ei ce fac o iau pe incercate,o fi una,o fi alta,mai bine invata sa dea in carti. QUOTE]
EXACT!
Ai punctat foarte bine, asta si fac, se numesc "pasi tehnologici". Insa sunt aplicati aiurea, dupa parerea mea.
Asadar, decat sa cheltuiasca 6-700ron o singura data si sa schimbe tot ceea ce trebuie schimbat, baietii nostri veseli de la dacia prefera sa schimbe de 3-4-5 si chiar 6 ori chestii mai marunte, sa cheltuiasca 3-400ron x 4-5 sau 6 ori si de-abia intr-un final (care o fi ala??!) sa-ti schimbe tot.
Cine are de pierdut in final?
Bineinteles ca in primul rand clienetul (inclusiv prin respectul ZERO pe care ti-l acorda), dar chiar si uzina...una e sa decontezi reparatii de 6-700ron si alta e sa decontezi 6 x 400ron = 2400ron, ptr. o masina (am considerat de exemplu cazul meu cu 6 interventii, "destul" de defavorabil)Last edited by Kojak; 21 April 2008, 21:31.
Comment
-
Eu am facut aproximativ 400 km de la inlocuirea distibutiei/simeringului , pana acum este totul in regula.
@BURTOSU: Aceeiasi problema am intampiant-o si eu, colegii nu stiu de patania mea , doar un prieten mai apropiat si colegii de pe forum , dealtfel masina mergea f bine si inainte si acum , dar a fost o dezamagire personala fiind masina noua .....sigpic
Comment
-
Am deja 300 km de la schimbarea surubului de la axa cu came si a curelelor.
sunt cu ochii pe ea ca pe o butelie si deocamdata nimic rau!
voi face un drum galati hateg si retur acaum de paste si revin cu impresii despre
eventuale pierderi. sper sa nu fie dar oricum voi posta din nou la intoarcere.Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Comment
-
Aceiasi problema ulei strpit la distributie , binenteles ca am vazut dupa ce s-a rupt cureaua de la accesorii si am schimbato (50ron),cine se asteapta la 10000 km sa dea ulei pe curea ?
am mai luat una de rezerva (asa ca pt.DACIE) si astept sa se rupa cea de la distributie daca n-o schimb imediat ce am timp .
referitor ca se duc alte componente este fals se rupe-se opreste-si gata remorcata la schimbat aviz celor care zic alceva mai mult.
sunt suparat si sper sa-mi treaca ,ca sa nu-mi amintesc si de consum carburant.
,,DE_TOATE,,
Comment
-
@kti: Sigur s-a rupt cureaua de accesorii si nu cea de distributie? E primul caz pe care-l aud...
Comment
-
@ Andrei : Unde trebuie sa ne uitam mai exact ? Asta asa ca un mini tutorial ,pt ca la mine curgea ulei in partea de sus a capacului, de aia am si vazut ...nu stiu cum sunt dispuse piese inauntru , de asta intreb, daca sunt probleme cu simeringul sau cu pinionul unde ar trebui sa apara primele semne de ulei ??sigpic
Comment
-
Normal, pe capac ar trebui sa apara si cand curge pe la simering.
Comment
Comment