Am revenit! Dupa 6 ani am facut distributia! Am schimbat : curea,pinion pompa ulei,semering arbor cotit,semering vibrochen,garnitura baie.(853 lei noi)Pinionul din motor era de productie Sinterom.Reparatie facuta la Meridian Sud.Daca respectam garatia Dacia ,costul reviziilor era mult mai scump decat reparatia efectuata recent.Scurgeri nu mai sunt deocamdata.(va tin la curent)
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Originally posted by abc View PostIn cazul scurgerilor de ulei pe la distributie trebuie inlocuit:
a. simeringul;
b. pinionul;
c. simeringul+pinionul;
d. una dintre variantele a, b, c in functie de constatarea mecanicului?
Un pret orientativ pentru piese de origine si manopera in reprezentanta, va rog?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Simering Distributie
Salutare, cand am schimbat kit-ul de distributie la 60.000 km am inlocuit si simering-ul dintre pinionul de distributie si vibrochen. Acuma dupa aprox. 9.000 km de la schimb, am observat ca imi curge ulei pe la acel simering, asa ca doresc sa il inlocuiesc. Intrebarea mea este daca am nevoie de o presa speciala pentru montarea simeringului sau merge montat si cu mana?. Multumesc.
Comment
-
Merge cu mana,dar inainte sa il pui sus, desfa arcul din interiorul semeringului, taie din el aproape 5mm 0”6i insurubeaza-l la loc. Intra putin mai fortat dar n-o sa mai curga ulei pe acolo veac. Asta indiferent de producatorul pinionului pompei de ulei. La fel sa procedezi si la ax came. Bafta.
Comment
-
Loganul meu, 1.4 MPI, fabricatie mai 2006, model standard, la circa 1 an, pete de ulei pe scut in zona curelei de distributie. La service mi-au spus ca este un semering de la distributie, fiind in garantie, l-au schimbat si la aproximativ 2 saptamani, petele au reaparut. Dupa scandalul de rigoare facut catre cei de acolo, mi-au schimbat pinionul de angrenare de la pompa de ulei. Totul a fost super ok, pana in septembrie 2013 (masina avea atunci cca 47 000 km), petele au reaparut si mergand bineinteles la service, mi-au pus acelasi diagnostic (cu mentiunea ca mai pot circula cca 3-5000 km fara probleme).
Saptamana trecuta, numarul de pete s-a marit (masina are acum 49 000 km - si este condusa intr-un stil moderat nu sportiv), daca m-ar putea ajuta cineva cu un pret estimativ eventual de service la problemele prezentate deoarece doua service-uri din Ploiesti ori evita,ori nu stiu sa-mi comunice un cost estimativ motivand acesta prin faptul ca numai la demontare se poate spune. Chitul de distributie a fost schimbat la service Dacia autorizat numai cu piese originale Renault in 2012, cand masina avea cca 41 000 km. Va multumesc!
Comment
-
Probabil!Dar atunci nu stiam si nici nu mi-a spus nimeni deapre provenienta sau calitatea pinionului.Dar daca au intervenit asupra piesei respective,atunci au fost niste cretini daca au pus o piesa care nu a dat randament din fabrica!
Probabil!Dar atunci nu stiam si nici nu mi-a spus nimeni despre provenienta sau calitatea pinionului.Dar daca au intervenit asupra piesei respective,atunci au fost niste cretini daca au pus o piesa care nu a dat randament din fabrica!
Comment
-
Ma inscriu si eu in clubul celor care au probleme cu scurgerile de ulei pe la capacul de distributie. Masina e fabricata in martie 2008 si acum are 43000km. Pata de ulei a aparut pe la 35000 km ,dar acum s-a marit. Am facut o cere de oferta celor de la Daperom Pitesti si toata distractia ma costa 11015 lei ( 715 lei kit distributie + kit accesorii si 400 lei pinionul de distributie si geometrie roti). La IATSA 975lei (495lei distractia cu pinionul)
Comment
-
Asta am gandit si eu, daca tot umblu la ea. Mi se pare totusi cam piperat costul la partea de distributie tinand cont ca timpul de manopera la distributie e mai mic. Sper ca la acest scor piesele sunt originale dacia. Colegii din Pitesti pot sa-mi spuna cat de seriosi sunt cei de la Daperom, n-am facut cerere de oferta celor de la Amat, o sa fac si acolo sa vedem ce preturi au.
Comment
Comment