Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai conteaza si la ce mecanic nimeresti sunt multi care au trecut pentru chestia asta de cel putin 2, 3 ori prin service.
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • Si asta conteaza, dar si cu ce piese repara distributia, daca pune tot semering de la Sinterom din lotul cu probleme e clar ca o sa curga iar.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Ce ciudat ... Se cunoaste ca semering-urile de la Sinterom au aceasta problema si de catre uzina si totusi il mentine ca furnizor in continuare si le inlocuieste pe cele care dau ulei cu unele de provenienta Renault France . Cred ca daca nu observi nici pe ei nu-i intereseaza . Va dati seama cat lume exista in tara care si-a luat Logan si nu a mai deschis capota in ultimii ani sa vada ce se mai petrece pe acolo (unii-si prind si urechile si nici nu au ochiul format pentru deficientele aparute)
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • Ce se intampla daca am pierderi de ulei la distributie si nu observ si merg asa cu masina?
          sigpic

          Comment


          • Uleiul va ajunge pe cureaua de distributie, va deteriora structura ei, si intr-un final se va rupe....Cu consecinte asupra motorului: supe afectate etc.

            Comment


            • Se vor deteriora supapaele si costul de reparatie va fi peste 1.000-1.500 lei.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • Originally posted by crapino View Post
                Din cate am observat acest lucru se intampla numai la benzinare, asa este?
                Sa intamplat si la DCi , cunosc cazul lui vali007 care are DCI de 70 cai si a avut probleme !
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by Razvan_1980 View Post
                  Nu pricep ce legatura are geometrica cu schimbatul distributiei si a pinionului.
                  Am intrebat mai multi mecanici si toti zic ca nu are nici o legatura geometria rotilor cu aceasta operatiune.
                  Sa schimbi pinionul trebuie sa dai jos baia de ulei, dar pentru a da jos baia de ulei trebuie sa desfaci cadrul motor de care e prinsa si caseta de directie. Deci se modifica pozitia casetei de directie asta insemnand reglaj directie obligatorie !

                  Comment


                  • Salut,
                    Logan Ambition 1.6, masina este an fabricatie februarie 2008 - cumparata in iunie 2008. Pe la 1000km am observat mici stropi de ulei la interior capota, in dreptul curelei si in dreptul ABS-ului. Nu am realizat ca ar fi vreo problema si am sters acele pete ( cu scopul de a vedea daca mai apar pe viitor ). Am uitat intre timp de acest incident. Astazi, am completat lichid de parbriz si am observat ca petele au reaparut .... Intre timp am parcurs 3300km. M-am dus glont la service. Am vorbit cu un inginer de acolo, am ridicat capota si ......... ( erau doi ing. ) .... Si-au aruncat cate o privire discreta apoi m-au invitat in birou, au facut o factura pe care am apucat sa vad doar ca este pe zero. Mi-au spus ca o sa ma sune sa vin cu masina pentru reparatii. Din privirile lor am inteles ca stiau foarte bine care ar fi problema. Am citit thread-ul cap-coada si sunt curios ce pise-mi vor inlocui si daca se va rezolva problema .... Acum sunt cunoscator
                    Revin cu informatii !!!

                    Comment


                    • Originally posted by andrei View Post
                      Si asta conteaza, dar si cu ce piese repara distributia, daca pune tot semering de la Sinterom din lotul cu probleme e clar ca o sa curga iar.
                      Tin sa te anunt ca mi-au pus tot semering Sinterom,iar dupa vreo cateva mii de km(2,3 mii) de la ,,operatie" nu au mai aparut probleme.Sper sa nu mai imi apara nici pe viitor!

                      Comment


                      • Originally posted by Cezar View Post
                        Uleiul va ajunge pe cureaua de distributie, va deteriora structura ei, si intr-un final se va rupe....
                        Sunt curios ce bibliografie utilizezi cand faci afirmatii de genul asta? Tu stii macar din ce se compune o curea sincrona pe care o utilizezi si la distributie?
                        sigpic

                        207 noir obsidien

                        Comment


                        • Sorine sa sti ca o uzeaza.
                          Mie de aia mi-au schimbat si cureaua ca se uzase din cauza ca uleiul are proprietatea de a uza cauciucul(in cazul de fata cureaua),mai ales ca ea invarte la greu.

                          Comment


                          • Eu stiam ca doar daca curge pe curea motorina sau benzina, dar e posibil si de la ulei, de aceea am intrebat daca e sigur de cele afirmate.
                            sigpic

                            207 noir obsidien

                            Comment


                            • De aceea scurgerile astea de ulei aduc multe necazuri si batai de cap si trebuie solutionate cat mai repede.

                              Comment


                              • In marea lor majoritate sunt de poliuretan. ( depinde de fabricant- unele sunt rezistente la ulei, altele mai putin)
                                In timp ce cureaua sincrona clasica e formata din policloropren ( material ce isi modifica structura chimica, in prezenta uleiului).
                                Lamurit sorinj?
                                PS: data viitoare foloseste un alt ton cand ai nevoie de lamuriri.
                                Toate cele bune.
                                Last edited by Cezar; 29 September 2008, 16:03.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google