Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Repet, aici nu se discuta despre schimbarea distributiei. Pierderea asta de ulei de care se plange lumea se datoreaza unui pinion de la pompa de ulei. Acest pinion este facut de roamanii nostri si au gresit cota. Pinionul este prins de vibrochen (arborele cotit) si pe acelasi ax este prinsa si rola la cureaua de distributie (care se desface pt a ajunge la pinion). Si ca sa fiu inteles o sa fac o schema asa repede (intre hartii pe birou si telefoane care suna intr-una).
    Ca sa ajungi la pinionul care angrenaza pompa de ulei => trebuie sa dai jos baia de ulei = ca sa dai jos baia de ulei trebuie sa slabesti cadrul motor => cadrul motor trebuie desfacuta caseta de directie => caseta de directie nu se poate misca decat daca desfaci bieleta dreapta => trebuie scoasa si planetara din fuzeta si abia dupa toate astea poti sa dai jos baia de ulei.
    Chimbarea kitului de distributie are loc datorita faptului ca o data desfacuta cureaua de distributie nu mai poate fi pusa la loc (habar n-am de ce) si de aici toata povestea asta cu schimbarea distributiei.
    Daca aveti nelamuriri si nu am fost clar astept intrebari.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Pai vezi? Odata cu pinionu ala nerorocit, umblii automat si la distributie, de unde era discutia cu geometria rotilor.

      Comment


      • Geometria rotilor rezulta din faptul ca desfaci elementele care compun directia masinii. La schimbarea distributiei (doar a kitului de distributie) nu mai este nevoie de nici o geometrie pentru ca nu ai treaba cu directia.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Tehnic poate fi pusa la loc cureaua doar ca nu mai au voie sa o puna. Se pierde garantia la curea sau asa ceva.
          Cred ca de altfel asta ai si vrut sa spui.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Salutari, aceeasi porblema la un logan cu 10 mii de km si cam un an vechime. Deci toata treaba e mai complicata decat un simering... . sa inteleg ca din cauza pinionului e presiune mai mare si de aia sare uleiul? oricum una peste alta am inteles ca la problema asta se schimba tot ce e mentionat mai sus, in sensul ca oamenii sar direct pe treaba sau mai intai se uita sa vada dac anu cumva alta e cauza?

            Am si un logan din 2005 cu 100 de mii la bord, merge brici. nu a comentat niciodata nimic... astea mai noi de ce vin cu atatea probleme? :| sunt oarecum dezamagit
            Don't touch! Never ever steal
            Unless you're in for the kill

            Comment


            • Stai linistit ca se rezolva si nu vei mai fi dezamagit.
              Eu ce sa spun atunci ca am avut problema cu uleiul pe distributie si m-am dus de 3 ori degeaba fara sa se rezolve.

              Comment


              • motorul, saracul, nu are nimic. e lucru frantuzesc. celelate parti sunt romanesti (am spus destul, nu?) dar saracului motor i se da ulei dacia oil (pur si simplu, chestie de marketing)

                daca are 10k km fugi cu ea la service ca se rezolva pe garantaie sau pe bani.
                sigpic

                Comment


                • Pai pe garantie clar, dar e vorba de idee asa. de ce in loc sa le faca mai bune, ajung mai proaste .
                  Multumesc de raspunsuri.
                  Don't touch! Never ever steal
                  Unless you're in for the kill

                  Comment


                  • Rog lamuriri

                    Salut.Am urmarit cu mare interes acest thread.Din pacate desi au fost cativa cu aceasi problema la motoarele cu 16 supape, nu a fost nici un raspuns clar. Pare exclusa povestea cu semeringul de sinterom de la distributie. Pare mai curand o problema de etansare la suruburile ce strang capacul chiulasei sau (mai grav) cu etansarea unei bujii.Va rog ,daca a fost cineva in service cu o problema ca in foto si are raspunsul sa ne lamureasca.Am avut aceasi problema si anul trecut(la 7500km) am fost la revizie dar nu am urmarit ce au facut,nu mi sa parut grav,nu am mai avut urme de ulei cam 8 luni.In iarna au aparut iar. Nu sunt mari dar nu au voie sa fie la un motor (cica) fiabil si de top in gama renault care nu are nici 15000 de km.Astept un raspuns urgent si clar de la cineva care stie cum trebuie etansate aceste suruburi.
                    Attached Files
                    Last edited by ferarifan; 15 April 2009, 12:52.

                    Comment


                    • Eu am avut aceaiasi problema.Scurgeri de ulei pe la cateva suruburi de la capacul chiuloasei.Am fost de doua ori in service cu ea si NESIMTIREA care domneste acolo m-a lasat cu gura cascata.Am primit raspunsul clasic:"ASA FAC TOATE".Pana la urma am rezolvat-o cu un coleg de serviciu(repara numai BMW-uri).A desfacut capacul chiuloasei,a curatat bine capacul de pasta pe care o folosesc nesimtiti astia de la Dacia(era ceva de culoare rosiatica, dar foarte putin dat acolo), a folosit o pasta de culoare neagra si GATA.Nu mai am pic de scurgeri de ulei.Stai linistit ca se rezolva. Nu e o problema grava.Eu mi-am permis luxul sa-mi bag nasul in motor si sa pierd garantia.Asta e.Dar sunt jurat ca de acum incolo nu voi mai calca niciodata printr-un service DACIA.
                      Last edited by darksid3; 24 April 2009, 15:14.

                      Comment


                      • salutare 1.6 mpi 23 mii km perderi ulei distributie intradevar sunt 2 cazuri in care pot aparea aceste pierderi 1 pinion (semeringul face un sant pe pinion, cu ocazia asta am aflat si eu ca un cauciuc poate produce uzura unei piese de metal)2-2 suruburi care patrund mai adanc.

                        Comment


                        • salut
                          am si eu un logan 1.4 mpi + gpl ph2, cumparat in noiembrie 2008.. pana acum am aproximativ 15000km, si am observat aparitia unei pete de ulei la motor.. nu stiu exact de cand a aparut, pentru ca nu mam uitat decat dupa ce am citit aici pe forum.. atasez si 3 poze, pentru a va da seama unde este pata va multumesc si va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat
                          Attached Files

                          Comment


                          • Zona aia incercuita e cutia de viteze...scurgerile de ulei apar in partea stanga (nu dreapta, unde e cutia)...mie nu mi se pare ceva grav dar vedem ce mai spun si altii
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • In zona aia e senzorul de turatie si pare mai degraba scurgere de antigel (se vede un surub cu o chestie verzuie pe el , manifestare specifica scurgerilor de antigel).
                              Last edited by madi; 1 May 2009, 10:00.

                              Comment


                              • Nu, nu este vorba nici de ulei motor nici de antigel. Sunt niste vapori de ulei eliminati din cutia de viteze. Mai multe detalii aici
                                Asa ca, stai linistit @lucian_crb
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google