Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitul de distributie este cel indicat de COS.T
    Daca se modifica distributia motorul in cativa zeci de km se distruge iremediabil, cred ca orice mecanic de la orice service ar trebui sa cunoasca asta.
    In plus ar trebui sa verifici si directia pt ca e posibil sa mai faci un drum la service
    sigpic

    Comment


    • Ce cativa zeci de km?...in cateva secunde face poc! trosc! si moare instant motorul
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Completez si eu: toate piesele enumerate de COST au generat de-a lungul vietii motorului de logan aceeasi problema - scurgeri de ulei in zona distributie
        Ca atare la o astfel de reclamatie cei de la Dacia au decis (mai mult ca sigur) sa inlocuiasca aceste piese pentru a elimina definitiv defectul
        Eu unul apreciez atentia lor pentru client spre deosebire de alte "marci" care-n service iti dau cu flit instant - asa e dark motorul poate claca in orice secunda
        Asa ca atentie in primii km de rulaj (1000-3000) sa nu aveti acest defect

        Comment


        • tutupiciu, doar pinionul pompei de ulei este problema scurgerilor de ulei, restul pieselor schimbate nu au decat vina ca stau in drumul pentru ajunge la acel pinion. Politica firmei Dacia (una foarte buna dealtfel) este ca o data demontate piesele alea cel mai bine este sa se inlocuiasca cu altele noi pentru a nu aparea alte probleme.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Salut Vitri - din cate stiu au fost si probleme de suruburi fara pasta de etansare pe ele au fost si de siemering ciupit la montaj etc.. toate din aceeasi zona
            De acord cu tine - normal la o interventie aceste piese se inlocuiesc
            Asa este, pinionul a fost buba principala !!!

            Comment


            • Ha din nou mi se confirma o banuiala mai veche. Asa cum am mai spus problematic mai este si semeringul in unele cazuri sau mai bine spus montarea acestuia.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Rau cu rau dar mai rau fara rau

                Adresez multumiri tuturor pentru sfaturi si lamuriri,in special lui COS.T.Am alergat mult dupa piese si m-am convins ca singurul loc unde pot remedia problema este la service-ul Dacia din Constanta.RAU CU RAU DAR MAI RAU FARA RAU!Dau 10 milioane dar cel putin sper ca scap de nenorocire.Saptamana viitore-marti am programare.M-ar mai interesa un lucru:daca masina nu mai este in garantie piesele schimbate(cele vechi)mai sunt proprietatea Dacia sau le pot lua acasa(vreau sa-mi fac poze cu PINIONUL MALEFIC)[url]http://www.loganclub.ro/forum/images/icons/icon7.gif!?!Multumiri inca odata si s-auzim numai de bine.

                Comment


                • Le poti lua linistit acasa
                  Cat despre pinion n-ai ce sa vezi mare lucru cu ochiul liber
                  Daca vrei sa vezi ca este poros trebuie sa-l speli bine si sa-l tratezi cu lichide penetrante colorate (lichide de laborator speciale) - nu prea ai cum
                  Si nici sa sufli in el nu se poate pentru ca e vorba de pori foarte fini.
                  Vorbim de scurgeri de ulei si nu de pierderi masive

                  Comment


                  • 16v pot avea problema asta? inteleg ca e vorba de un pinion facut prost - nu s-au sesizat si de la un moment incoace sa le fi facut cu pinionul bun? stie cineva de la ce data sunt fabricate alea bune?

                    Comment


                    • 16v e facut in turcia - nu stiu ce pinion folosesc ei - probabil franţuzesc sau turcesc
                      poate stie cineva din service ce pinioane sunt ca piese de schimb sa aflam si noi furnizorul - inclusiv pentru 16 v
                      Banuiesc ca sinterom a disparut din service ca piesa de schimb .....

                      Comment


                      • Buna decizie wall.
                        In felul acesta vei beneficia de garantie si la piese ,si la lucrare.
                        In privinta pinionului mie mi-au montat
                        unul cu simbolul renault, si atit(rola made in japan,simering made in france,curea accesorii renault,restul sincer nu mai stiu).functioneaza totul perfect din iulie 2008 si pina in prezent(10000km).
                        Multa bafta ,si sa ne scrii ce-ai facut.

                        Comment


                        • azi am fost la service pt. a sta de vorba cu inginerul care mi-a dat flit in martie 2007;a fost foarte amabil,mi-a vorbit frumos si-a cerut scuze si a recunoscut ca in acel moment(martie 2007)EI NU CUNOSTEAU PROBLEMA !!! .Printre altele mi-a mai spus ca aceasta problema este numai la 1,4(problema pinionului).Presupun ca au alternat pinioanele Renault cu cele Sinterom din cauza ca le achizitionasera si nu puteau ramane cu ele pe stoc.Ei(uzina)stiu sigur care masini sunt cu probleme.Afirm aceasta dat fiind faptul ca am un prieten in Bucuresti care a achizitionat un 1,4 KISS in luna aprilie 2008 iar cand a mers anul acesta la prima revizie(un an in aprilie)i-au schimbat pinionul si kitul de distributie si ce a mai fost pe acolo fara sa solicite el.I-au explicat despre ce este vorba si l-au schimbat din start!Inginerul mi-a mai spus ca montarea de "SINTEROMURI"ar fi incetat prin august - septembrie anul trecut!!!Eu unul nu l-am crezut...
                          Va voi tine la curent negresit despre cum voi rezolva chestiunea...Multa bafta tuturor!

                          Comment


                          • Eu am avut aceeasi problema ....curgea ulei pe la pinionul de la distributie masina avea 45.000km si aproape 4 ani ...am inlocuit distributia cu pompa de apa si simeringul de la distributie(pe acolo aveam pierderi de ulei) si nu mai am probleme
                            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                            sigpic

                            Comment


                            • initial m-am gandit si eu la semering dar avand in vedere faptul ca eu am patit-o in primele luni de cand am luat masina sunt convins 99% ca de vina este pinionul...si oricum,pana la 90-100.000 km.nu mai umblu la ea...Sper !

                              Comment


                              • Am uitat sa va spun:am 1.4mpi kiss fm,din martie 2008.cind am fost in service era un 1.6 mpi, din decembrie 2007 cu aceasi problema.in mod normal la lotul meu mi-au spus ca trebuia sa nu mai fie probleme.(sa-i spui asta domnului inginer wall).
                                P.s.
                                Nasa mea are 1.6mpi preferance din 2004,si a avut acceasi problema la inceput.acum are 80000km.,fara probleme.
                                Deci "buba" este foarte veche.
                                Concluzia o trageti singuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google