Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bine zis!!!
    Slow & Safe

    Comment


    • Originally posted by B 74 NYT View Post
      ...................... 4500 ture la diesel si 6000 la benzina e de plecat normal de la stop nu de scartait pe o portiune de sute de metri de mers normal nu de intors cu frana de mina pina iti miroase a disc de ambreiaj sau a roti lasate pe asfalt normal ca o sa iti dea si cu ulei la semering normal ca o sa iti bata planetarele sau iti rampa cu culbutori,dintre toti cei care au masina nu cunosc in totalitate nici cele mai elementare lucruri despre ce e un motor .............................................
      Deci nu e normal sa dea ulei pe la distributie, ca scoti pistoanele prin capota e partea 2, dar sa scuipe ulei nu e normal. Daca e gandit sa atinga puterea maxima la 5500 rpm, eu ce sa fac daca trebuie in anumite cazuri sa dispun de ea? Sa nu-i dau 5000-5500 pt ca poate scapa ulei? Si poate ma enervez si mai plec si la blana de la semafor si mai fac si o liniuta, stau cu frica asta, ca-mi curge ulei din motor....
      Multi nu cunosc ce e un motor (poate nici nu-i intereseaza) dar iti spun ca multi nici nu le-au forjat si au gasit oloi la distributie scurs.

      Comment


      • Subscriu Tavi: si eu i-am dat la a mea niste trompete de am zis ca sare motorul - am 61000 km si 0 scurgeri ulei

        Comment


        • sunt unii care de la 4-5 mii km aveau scurgeri , unii care aveau grija de masina ca de ochii din cap si tot s-au trezit cu motorul borat de ulei.astia sigur nu sunt imblaniti.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • sunt cazuri si cazuri dar nu sunt la fiecare colt de strada,titiul meu diesel are 63.000 km la bord si nici o scurgere,si am mai plecat si eu de la stop in goarna si i-am mai dat si eu fuleu in depasiri si turata la aproape maxim,dar nu e zilnic,dar la 5.000 km a mea are parte de toate placerile ca si la o femeie,uleiuri,filtre,spalari interne de motor cu solutii de specialitate(nu or fi eficiente dar sunt bune),mai curatam mufe,mai stergem senzori,mai spalam exterior motorul sa poata si el respira,dar eu cred totusi tine de felul in care conducem fiecare
            fiecare cu boalile lui
            DRIVE SAFE
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • sal.am o nelamurire...daca pana acum am 30000 km(4 ani-martie 2005) si nu a aparut aceasta scurgere e posibil sa mai apara? intreb pt ca cineva se vaita pe aici pe la 28000...
              Slow & Safe

              Comment


              • e posibil sa apara la orice nr de km
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • la mine sa umezit un pic si fulia care leaga motorul cu alternatorul...dar eu nu vad cureaua de distributie....sa fie acoperita cu ceva ?
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Nu ai cum s-o vezi. Este acoperita de capacul din stanga (cum te uiti la motor) chiulasei. Pe la capacul ala se vad pete de ulei nu?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • da...
                      dar cred ca curge foarte incet...ca e ulei prafuit....deci...curge mai greu decat se depune praful..nu am pete proaspete
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Nu stiu cat de incet a curs la mine, dar cand am schimbat uleiul la 7500km, am dat afara doar 2,4 litri. Eu ma gandeam ca e rodaj, am facut si multe drumuri pe autostrazi in perioada aia, am zis ca e normal sa consume. Si la BMW, la VW, la Audi consuma cam un litru la 5000 km, ma gandeam ca e cat se poate de normal. Mie au inceput sa-mi apara pete pe capacul ala abia la 14000 km, dar din ce am scris mai sus clar pierdea ulei de mult...
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • nu e normal sa piarda 1 l de ulei in 5000 km...indiferent ca e bmw-u sau mercedes sau dacie.
                          in toamna cand scot uleiul am sa masor cat a mai ramas din cei 3 litri...pana atunci...stau cu stres...

                          Pot sa merg oare la drumuri mai lungi fara sa imi fie frica ca patesc ceva ? (sa pierd tot uleiul sau sa se rupa vreo curea)
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Aceiasi intrebare mi-am pus-o si eu anul trecut. Trebuia sa fac un drum in Europa de Vest chiar in perioada cand asteptam sa ajunga piesele, ca m-au programat in service dupa 3 saptamani de la constatatea problemei. Eu am ales sa nu risc si am lasat masina acasa.

                            VW, Audi, masinile nemtesti, ca nu prea am avut treaba cu alte masini, consuma asa cum ti-am zis si e ceva normal.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • mie nici o masina nu mi-a consumat ulei..cei drept toate le-am avut de noi...
                              Sigur un second....consuma.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • O data cu mine, un prieten si-a luat Golf 5. Cand a facut 4000 km s-a aprins becul la ulei si a trebuit sa completeze. Deci masina noua. Ca sa nu mai zic de second hand-uri, pot sa-ti dau cinspe mii de exemple. Poti sa intrebi si intr-un service ca sa te convingi.

                                In fine, si ca sa "let's get down the business", ar fi mai bine sa dai o tura in service si sa clarifici problema. Fie alba, fie neagra, nu poti sa stai cu ea asa. Daca e "boala cea veche", asta e. O sa treci si peste asta, nu e mare paguba. Ar fi mult mai rau daca mergi cu ea asa si iti crapa cureaua de distributie. Nici nu vreau sa-ti mai spun ce costuri ar implica asta...
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google