If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la service au zis ca e pinion+semering = 900 ron....
un baiat de acolo a zis ca daca inca nu curge...ci e numai umed pe acolo..sa stau calm ca ma duce linistit pana la 60000..cand trebuie oricum sa schimb si distributia.(am 28-29 mii acum)
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
mai astept pana incepe sa curga...nu mai e in garantie...si bani nu imi vine sa dau acum....inca nu am auzit pe nimeni ca i sa rupt cureaua de tranzmisie la logan. Sper sa nu fiu eu primul.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
mai astept pana incepe sa curga...nu mai e in garantie...si bani nu imi vine sa dau acum....inca nu am auzit pe nimeni ca i sa rupt cureaua de tranzmisie la logan. Sper sa nu fiu eu primul.
La mine in oras este unu cu un Logan,are 80 000 si nu a schimbat distributia,a zis ca n-are bani si ca mai merge.Chiar daca in Germania,sunt garantate 80 000,daca la noi scrie in carte ca trebuie schimbate la 60 000 deja riscu sa-ti dai foc la valiza e foarte mare.Cand iti iei o masina,te astepti si la cheltuieli mai mari,si asta fiind cea mai mare pt ca intra si o revizie de 10 000km cred ca poti face un efort sa o schimbi.Daca cumva se rupe?Ce faci?
Stiu pe cineva care si-a adus un golf 4 din germania din 2002 motor de 1,4 cu 45000 km si a mai ajuns la 62000 km si i sa rupt distributia acuma si-a dat seama ca kilometrajul era dat inapoi ca nu avea voie sa se rupa la atati km!
bun de tot topicul asta, foarte la obiect si ai multe de aflat. SA STITI CA EU AM O SKODA OCTAVIA 1.6 BENZINA, DAR TATA ARE LOGAN 1.6 8v, si data fabricatiei este mai 2007, si are cam 19.000 km, iar in iunie 2009 a fost la revizia de 2 ani dar nu au fost semnalate asemenea probleme la distributie.
Insa in parcul de masini de la birou am un clio de 1.4 si are cam 112.000 km, iar in mai 2009 a fost la revizie, dar au schimbat si distributia pt. ca mecanicii au spus ca era implinit nr. de km, nu ca ar fi ceva probleme. Acum nu stiu ce implica exact schimbul distributiei, daca s-a schimbat sau nu acel pinion/simering buclucas. Cert este ca dupa revizie, masina a stat vreo 1 saptamana in parcare, si am observat pata de ulei , vizibila si extinsa, sub masina, in partea stanga. Am deschis capota si am vazut ceva pete de ulei in partea stanga, dar crezusem ca este de la schimbul de ulei si al filtrului de ulei. Daca o fi fost problema de la distributie si nu mi-am dat seama. Acum am sa verific din nou si am sa ma uit si la nivelul uleiului motor de pe joja.
Ar trebui o informare larga pe chestia asta din partea producatorilor, sau macar service-urile sa informeze mereu clientii de imprejurarile astea.
Nu de alta dar sunt oameni care chiar tin la masini ca la o fiinta vie.
poze am facut..dar din pacate acolo unde e pata...nu prea ajung...e chiar sub cureau de alternator ...partea dinspre motor,undeva sub fulie...e o pata mare sa zic asa spre fundul motorului...am sa incerc ca bag aparatul pe acolo....dar repet e o pata mare dar se vede ca sa prelins in timp indelungat si nu e ceva proaspat..e ca un strat fff fin de ulei subtire prafuit.
ps : in zilele astea a tot plouat...tre sa astept sa se usuce zona aia..ca acolo se stropeste si cu apa...de pe drum...o sa fac si poze..
Pai daca transpira, tre' sa se vada clar pata mare in zona aia.
Ai dat cu degetu sa vezi ce consistenta are?
Si la mine e murdar, dar e mizerie/praf nu oloi.
da . am dat cu degetul...si e un praf uleios...da cu putin ulei...ti-am zis ...nu proaspat.
proaspat e pe aici...da lacrimeaza fff putin..cred ca se consuma 10 grame ulei pe an
si motorul in trei ani nu a fost spalat niciodata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment