Ne - Probleme Tehnice Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kiss fm,1.4 6 luni ,no problems,doar ca zdrangane cam rau cand dai in gropi si imi scartaie scaunul,am auzit ca astea sunt la toate loganurile
    sigpic

    Comment


    • #32
      Pai de scartait n-am mai zis. Cred ca la toate usile scartaie ceva inauntru.
      problema cu sonda de oxigen e cam aiurea la logan. Deobicei pica dupa pompa de injectie. Adica ca si comportament, incepe sa tremure aiurea masina la relanti, si cand vrei sa accelerezi, ba se tureaza ba nu, si accelereaza normal dupa aia moare, da nu moare motoru. Adica o accelerezi la blana si nu se intampla nimic, e la relanti. Nu stiu cat de bine e sa se intample intr-o depasire. Planetarele inca nu le-am schimbat, dar am schimbat bieletele de directie de pe ambele parti. Legat de becuri, e o problema generala. Adica daca se arde un bec sau se oxideaza contacte (fff usor, mi s-a intamplat de cel putin 5 ori), becurile o iau razna.
      Ambreiaju: am uitat sa zic a trebuit sa-i schimb cablu odata, incepuse sa scartaie si era cam tare pedala.
      Legat de supensii inca n-am ajuns, dar oricum nu se comporta la inceput, adica e mult mai instabila. Si oricum nu excela la capitolu asta.

      Comment


      • #33
        Pompa de injectie la MPi... ma indoiesc.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Nici al meu nu are probleme.E un biet logan 1;4 si il a facut 1 an si jumatate si are 31600 km si nimic nici macar o zdrancaneala mica.O forjez si pe la 4000 5000 si pana i se taie glanda si nu am avut probleme niciodata.Am 12000 km facuti pe gpl si motorul merge ceas.Nush ce sa zic eu poate stiti voi,eu tratez motorul numai cu ulei metabond si cu tratament metabond de cand e noua . La fiecare schim de ulei automat si tratament.

          Comment


          • #35
            Ma alaturi si eu voua.
            Am preferance din 08 2006 si nici cea mai mica prb la ea.
            merge ca unsa...Bani de benzina sa ai, iera sa uit 16000km parcursi
            Last edited by kelemen; 16 June 2008, 15:40. Reason: ps

            Comment


            • #36
              Hop si eu ca-i fara bani!
              Deci, inculpata este un logan abs cu plus, 1.5 dci din cotombrie 2007 cu 18000 de km la bord si in afara de o problema cu pompa de ambreiaj nu am avut alte belele.
              Eu cred ca e o masina buna si cu dotari rezonabile la pretul la care se afiseaza.
              A si inca ceva: varianta abs plus e cea mai bine gandita varianta, pererea mea.

              Comment


              • #37
                Normal...Ca deasta ai tu

                Comment


                • #38
                  Dci 70 un an si doua luni 32000 km,cred ca bec far nu intra la capitolul probleme.Merita fieca re banut.FFF multumit pina acum.BAFTA.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by csebalyn View Post
                    Discurile sunt din .....Plastic ; ideea e ca se cam cer schimbate dupa 50-60000km, iar daca mergi sportiv, la 40000km........
                    vad ca nu te-ai plans de ambreiaj, planetare, suspensii, caseta de directie, rugina....Acolo cum stai?
                    Eu am schimbat discurile pe un logan 1.4 abs plus (masina de serviciu ... Mers sportiv) la 90.000 km datorita faptului ca la revizia respectiva cei de la service au spus ca daca nu vrem sa le schimbam pierdem garantia, intrucat grosimea discurilor nu mai coprespunde normelor. Masina facea cam 5-6.000 km pe luna si mai avea 4 luni garantie in acel moment, deci mai prindeam inca o revizie la 15.000 km.La masina aia pana la 112.000 km a mai fost schimbata doar bieleta axiala. In rest numai operatiile ce se fac la revizii.
                    In schimb la a mea, 105.000 km, nu am schimbat discurile inca. Dar am schimbat bielete, capete de bara, rotule si rulmenti fata pe la 60.000 (facea taxi pe vremea aia). Am mai auzit la altii ceva probleme cu caseta de directie si cu scurgeri de ulei pe la o garnitura.
                    Era sa uit : mi-au aparut si vreo trei puncte de rugina la aripa dreapta spate
                    It's nice to be important but it's more important to be nice!

                    Comment


                    • #40
                      Nici o problema, merge ceas, doar o vibratie mica la gura de aer din stanga;stie cineva sa-mi spuna cum pot sa scot plasticul cu reglaj,o fi cu gheare?
                      Gri met dCi 65 Cp Preferance 10.2005 245.000 km,LOGAN 4 LIFE!

                      Comment


                      • #41
                        Aici ma alatur si eu tot PREFERENCE din 2005 doar uleiul de motor schimbat la ea.Atat.
                        In 3 ani nimic nu a facut.
                        Din cate am auzit doar tragi de gura de aer si iese usor(nu am incercat).
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • #42
                          Preferance 2006, in jur de 20000 km nici o problema !
                          aaa ba da : janta indoita de o groapa maaare!
                          benzina scumpa!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by kelemen View Post
                            Normal...Ca deasta ai tu
                            Nu asta e motivul dar daca tu spui asa, fie.

                            Comment


                            • #44
                              Eu am un preferance de 1.4 si cand decuplez ambreaju se aude rau motori de parca zici ca e pe motorina am fost cu ea la service si a zis ca e zgomot tehnic al cutiei de viteze , masina e inca in garantie si mi-e sa nu fi zis asa doar sa scape de mine deasta cer ajutor la voi ....Ms ...

                              Comment


                              • #45
                                Laureate Plus din iulie 2006. Super multumit. Acum are 27900 km
                                Din vina mea: am schimbat amortizorul stanga spate la 3000 km pe garantie (o urma foarte vaga de ulei, eu nu am remarcat-o...) dupa un drum execrabil si masina incarcata peste limita. Nu am mai repetat experienta asta de atunci.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google