Din iulie 2007, 14000km, nicio problema. Sper sa fie la fel si dupa revizie
Ne - Probleme Tehnice Logan
Collapse
X
-
Pe 12 mai face 3 ani si a trecut binisor peste 100000,nu mai stiu exact, am scrisi km. pe o agenda,din cauza schimbarii mai multor borduri am pierdut socoteala.Singura problema a fost un pivot schimbat pe.garantie la 8000 km ,a fost defect din fabricatie,in rest beton,nu zdrangane nimic pana acum,asta m-a impresionat.Am mai spuso,este un Logan TAXI,are peste 200000 in 2 ani si nu aschimbat nimic,face I.T.P. la mine de noua.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Am 50446 km si numai consumabile am schimbat la ea, masina e din 2005 mai. atat. in rest nici o problema.Attached Files
Comment
-
Nici eu nu pot sa ma plang. Masina face 2 ani ziele astea si m-o plimbat peste 36.000km. Am schimbat sonda de marsh arriere, repartitorul de frana (pocnea cand franam) si butonul de avarie, toate pe garantie evident. Cate odata se ridica temperatura apei la 8 liniute, uneori pentru o fractiune de secunda, alte ori (defapt odata) a stat 20 30 sec. S-a pus pe tester si cica nu are nimic. Ramane de vazut. Per total, mai mult decat multumit de masina.
Cat mai multi Km fara incindete!sigpic
Comment
-
Andy_x3m - sincer sa fiu, la cate ai avut nu cred ca te poti incadra la ne-probleme (daca e corect spus).
Sonda de marsh arriere, repartitorul de frana si butonul de avarie le consider toate, oarecum, din clasa siguranta si daca toate astea nu ti-au mers, nu prea vad eu cum nu ai avut probleme. Ca s-au reparat pe garantie este alta mancare de peste.
Scuze ca ma bag dar eu am avut mult mai putine probleme cu 2 loganuri se de aia tot le consider probleme care nu trebuiau sa apara la o masina noua.
Uita-te la itgenmar care are peste 100.000 fara nimic. Aia zic eu ca se poate incadra aici.
Comment
-
probleme logan
Vad ca voi sunteti norocosi. Loganu e o masina buna pana intr-o 100.000 de km. Eu am cu a mea 190.000km si dupa 100k numai probleme mi-a facut.
1.Discuri ovalizate 2.Bascula 3.Sonda de marsarier 4. Sonda de oxigen
5. Galerie fisurata 6. Catalizator 7. Suport de cutie de viteze rupt. 8. Alternator blocat 9.Curea de distributie slaba 10.Becurile spate care se aprind cu tot cu semnal si cand mai calci frana se aprinde ba becu de semnal ba faru de ceata 11.Becuri de la far care se ard odata la 6 luni plus ca se schimba fff greu, te chinui de numai poti. Plus chestiile "normale" scartaitu schimbatorului, ticaitu cand e scoasa din viteza si e pornit motoru, de intrat greu in marsarier.
de curand s-a rupt un suport care tinea tija schimbatorului si numai intra decat in a 3-a si a 4-a.
deci cum am zis pentru 5-10.000km pe an e o masina ok nu face nici un fel de probleme majore, dar dupa 100k e mai bine sa o vinzi.
Comment
-
Discurile sunt din .....Plastic ; ideea e ca se cam cer schimbate dupa 50-60000km, iar daca mergi sportiv, la 40000km.
sonda de oxigen e normal sa se "duca" ocazional. Si la masini mai scumpe se schimba labda pe la 120-130000km.
alternatorul blocat chair e o problema. Cureaua de distributie, in schimb, trebuie schimbata din 60 in 60 de mii km.
pt becurile din tripla spate eu zic sa desfaci contactul si sa-l cureti bine, sigur ai luat apa/condens si s-au oxidat, iar acum becurile "fura" curent unul de la altul.
la becurile din faruri, care se ard, chiar cred ca nu-i o problema a masinii. Osram-urile originale au tinut 38000km, adica un an si 3 luni.
vad ca nu te-ai plans de ambreiaj, planetare, suspensii, caseta de directie, rugina....Acolo cum stai?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment