Kiss fm,1.4 6 luni ,no problems,doar ca zdrangane cam rau cand dai in gropi si imi scartaie scaunul,am auzit ca astea sunt la toate loganurile
Ne - Probleme Tehnice Logan
Collapse
X
-
Pai de scartait n-am mai zis. Cred ca la toate usile scartaie ceva inauntru.
problema cu sonda de oxigen e cam aiurea la logan. Deobicei pica dupa pompa de injectie. Adica ca si comportament, incepe sa tremure aiurea masina la relanti, si cand vrei sa accelerezi, ba se tureaza ba nu, si accelereaza normal dupa aia moare, da nu moare motoru. Adica o accelerezi la blana si nu se intampla nimic, e la relanti. Nu stiu cat de bine e sa se intample intr-o depasire. Planetarele inca nu le-am schimbat, dar am schimbat bieletele de directie de pe ambele parti. Legat de becuri, e o problema generala. Adica daca se arde un bec sau se oxideaza contacte (fff usor, mi s-a intamplat de cel putin 5 ori), becurile o iau razna.
Ambreiaju: am uitat sa zic a trebuit sa-i schimb cablu odata, incepuse sa scartaie si era cam tare pedala.
Legat de supensii inca n-am ajuns, dar oricum nu se comporta la inceput, adica e mult mai instabila. Si oricum nu excela la capitolu asta.
Comment
-
Pompa de injectie la MPi... ma indoiesc.
Comment
-
Nici al meu nu are probleme.E un biet logan 1;4 si il a facut 1 an si jumatate si are 31600 km si nimic nici macar o zdrancaneala mica.O forjez si pe la 4000 5000 si pana i se taie glanda si nu am avut probleme niciodata.Am 12000 km facuti pe gpl si motorul merge ceas.Nush ce sa zic eu poate stiti voi,eu tratez motorul numai cu ulei metabond si cu tratament metabond de cand e noua . La fiecare schim de ulei automat si tratament.
Comment
-
Hop si eu ca-i fara bani!
Deci, inculpata este un logan abs cu plus, 1.5 dci din cotombrie 2007 cu 18000 de km la bord si in afara de o problema cu pompa de ambreiaj nu am avut alte belele.
Eu cred ca e o masina buna si cu dotari rezonabile la pretul la care se afiseaza.
A si inca ceva: varianta abs plus e cea mai bine gandita varianta, pererea mea.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostDiscurile sunt din .....Plastic ; ideea e ca se cam cer schimbate dupa 50-60000km, iar daca mergi sportiv, la 40000km........
vad ca nu te-ai plans de ambreiaj, planetare, suspensii, caseta de directie, rugina....Acolo cum stai?
In schimb la a mea, 105.000 km, nu am schimbat discurile inca. Dar am schimbat bielete, capete de bara, rotule si rulmenti fata pe la 60.000 (facea taxi pe vremea aia). Am mai auzit la altii ceva probleme cu caseta de directie si cu scurgeri de ulei pe la o garnitura.
Era sa uit : mi-au aparut si vreo trei puncte de rugina la aripa dreapta spateIt's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
Eu am un preferance de 1.4 si cand decuplez ambreaju se aude rau motori de parca zici ca e pe motorina am fost cu ea la service si a zis ca e zgomot tehnic al cutiei de viteze , masina e inca in garantie si mi-e sa nu fi zis asa doar sa scape de mine deasta cer ajutor la voi ....Ms ...
Comment
-
Laureate Plus din iulie 2006. Super multumit. Acum are 27900 km
Din vina mea: am schimbat amortizorul stanga spate la 3000 km pe garantie (o urma foarte vaga de ulei, eu nu am remarcat-o...) dupa un drum execrabil si masina incarcata peste limita. Nu am mai repetat experienta asta de atunci.
Comment
Comment