Baie Ulei Sparta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baie Ulei Sparta

    Situatia e urmatoarea:
    -mers cu masina prin locuri unde doar tractoarele/tafu si offroaderele au ce cauta
    -facut balans si dat cu scutu de un pietroi
    -scutul era probabil lipit de baie de la precedentele mici lovituri
    -dupa lovitura, motorul a sunat mai gros, usoare trepidatii, am crezut initial ca e toba, am piscat acceleratia in 1200-1300rpm pt 1 secunda
    -coborat, vazut fum, uitat inca o data, vazut ulei, oprit motor
    -intervalul lovitura-oprit motor-maxim 35 secunde(cred ca mai putin)
    -GMV functiona, motor fierbinte, mers doar a 1-a
    -uleiul a curs destul de repede(deci nu cred ca e doar o fisura)
    -1.4, logan
    -omul care a luat-o pe platforma s-o aduc acasa (62 de ani, parea sa stie chestii) a ridicat capota, a zis "aoleu" si a mai zis "cuzineti)

    Se risca cineva sa-si dea cu parerea?
    El e si mecanic la firma care tracteaza, si o baie este 100 E (fara manopera, garnitura)
    Avand asta in vedere, daca nu sunt cel putin 95% sigur ca e doar baia (doar dumneaei costand 100E ) probabil ma voi orienta catre un schimb de motor (poate dci, desi nu stiu cum e cu omologarile dar fiind prezent pe logan ar trebui sa fie ok)

    Si toate astea s-au petrecut la 3 noaptea, in munti, doar eu cu masina eram acolo, stingeam toate beculetele si "vedeam" cum e sa fii orb

    Momentan ma aflu in Sibiu, asa ca daca vreun loganist din zona se plictiseste si vrea sa asiste la o demontare de baie de ulei in fata blocului (pentru cand imi voi face curaj sa ma apuc de treaba) e invitatul meu
    Last edited by 77sky; 12 August 2011, 15:30.

  • #2
    daca ai fi fost din zona argesului te ajutam cu mare placere
    sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

    Comment


    • #3
      am o intrebare, ca se pare ma duceam caine surd la demontare
      citeam pe forum diverse despre subiect si un user preciza ca pentru demontarea baii de ulei trebuie data jos roata dreapta si slabit amortizoru si bascula.
      E adevarat?
      Verginio mersi de initiativa dar platforma pana la tine ar acoperi costul unei bai noi
      Totusi, daca a mai facut cineva asta imi poate spune ce pasi sa urmez pt o demontare cat mai...neanevoioasa?

      Comment


      • #4
        Trebuia sa-l intrebi pe nenea ala ce a vrut sa spuna cu "cuzineti". Cuzinetii nu se vad daca ridici capota...

        Este o operatiune destul de complicata care nu include doar slabirea amortizorului si a fuzetei. In principiu, nu poti da baia de ulei jos pentru ca nu ai loc de cadru motor.
        Cam astea sunt piesele ce trebuiesc desfacute: suport motor, cap de bara dreapta fata, amortizor dreapta fata, planetara din fuzeta, cadrul motor pe partea dreapta si slabit pe partea stanga, caseta de directictie.
        Sfatul meu este sa nu te apuci singur. Sau daca te apuci, documenteaza-te ca sa stii exact ce trebuie sa faci. Nu e ca si cum ai ridica masina pe cric, desfaci 3 suruburi si dai baia de ulei jos.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          nu se umbla nici la amortizor nici la capul de bara , am vazut baie scoasa fara a demonta piesele pe care le-am enumerat, cadru motor doar slabit din suruburile care vin in fata langa radiator si demontata bieleta anticuplu, in rest toata tarasenia de mai sus, nu mai zic ce fel de scule trebuie sa ai...

          Comment


          • #6
            la cat de repede zici tu ca ai oprit nu cred sa fi patit ceva cuzinetii sau orice altceva din motor . Cat despre demontarea baii este o operatiune anevoioasa si trebuie desfacute suruburile de la cadru motor ca sa poti sa il tragi un pic in jos , altfel nu poti scoate baia , am patit chestia asta la o solenza e foarte aiurea gandit .

            Comment


            • #7
              Ma, pe cale de consecinta logica, nu trebuie sa fii mecanic ca sa-ti dai seama de asta, daca motorul sta pe cadru motor, cum pastele ma-sii trageti voi de cadru motor in jos, sau il slabiti un pic fara ca motorul sa nu cada si el? Nu stiu, intreb...
              Cum slabiti voi cadru motor, daca de el sunt prinse basculele care tin fuzetele, care la randul lor sunt prinse de amortizoare?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Nu cade nici un motor daca slabesto doar cadru.

                Fumu banuiesc ca l-ai vazut ca iese de sub capota, nu pe toba de esapament...ca atunci e grava treaba.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vitriol View Post
                  Ma, pe cale de consecinta logica, nu trebuie sa fii mecanic ca sa-ti dai seama de asta, daca motorul sta pe cadru motor, cum pastele ma-sii trageti voi de cadru motor in jos, sau il slabiti un pic fara ca motorul sa nu cada si el? Nu stiu, intreb...
                  Cum slabiti voi cadru motor, daca de el sunt prinse basculele care tin fuzetele, care la randul lor sunt prinse de amortizoare?
                  prietene , ca sa ma exprim asa , daca n-ai vazut vre-odata-n viata ta cum arata pe dedesubt masina ta nu cred ca e cazul sa iti dai cu parerea ok?
                  In al doilea rand motor nu este prins sub nici o forma de cadru motor ok ?
                  In al treilea rand cand desfaci suruburile care tin cadru de lojeroane(sunt vre-o 4 parca) e normal sa poti sa misti jos-sus de el (ca doar basculele alea nu sunt fixe au niste bucsi , pivoti etc ).
                  Eu personal am schimbat baia la o solenza si a fost singura metoda de a scoate baia , deci daca tu ai alta experienta te rog sa ne-o impartasesti ok?

                  Comment


                  • #10
                    e sparta rau?nu merge sudata?

                    Comment


                    • #11
                      inca nu am vazut-o la fata, nici nevoie mare nu am avut de masina zilele astea asa ca am zis sa ma documentez inainte de a lua o decizie.
                      Octavian, fumu nu era tocmai de sub capota(cred) era de la uleiul incins(destul de tare) care a iesit pe jos, afara era si destul de frig, ploua, ceata...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ioonell View Post
                        e sparta rau?nu merge sudata?
                        treaba e ca si pentru sudura trebuie data jos , nu stiu ce sudor s-ar apuca de ea pe masina. Oricum cauta la demembrari ca vei gasi baie cu maxim 150 hai 200 lei.

                        Comment


                        • #13
                          Zici ca a vazut cuzinetii ,ai?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sorcer View Post
                            prietene , ca sa ma exprim asa , daca n-ai vazut vre-odata-n viata ta cum arata pe dedesubt masina ta nu cred ca e cazul sa iti dai cu parerea ok?
                            Prietene, am vazut cum arata masina pe dedesupt, si mai mult decat atat, am stat langa ea in service atunci cand mi-au dat baia jos.
                            Nu stiu cum ai facut tu la Solenta, dar eu ti-am spus cum am vazut ca se face la Logan.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by RSX View Post
                              inca nu am vazut-o la fata, nici nevoie mare nu am avut de masina zilele astea asa ca am zis sa ma documentez inainte de a lua o decizie.
                              Octavian, fumu nu era tocmai de sub capota(cred) era de la uleiul incins(destul de tare) care a iesit pe jos, afara era si destul de frig, ploua, ceata...
                              Daca a curs uleiu asa repede nu stiu daca mai poate fi sudata ok.

                              Cel mai bine cauta la dezmembrari, gasesti sigurat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google