Consum Ridicat, Respectiv 12-13%, 1.6-8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Ridicat, Respectiv 12-13%, 1.6-8v

    Salutare, nu stiu ce naiba are masina asta de consuma atata, nu merg sporiv, nu dau scarturi si alte cele, regim de mers normal.
    In bucuresti de obicei nu prea stau la semafoare, imi asum riscul si fug pe sinele de tramvai, sau ma strecor cumva, dar consumul ajunge destul de des la 13%. Iar seara pe la 10-11 seara cand e liber, scade pe la 12...
    Tocmai am facut drumum bucuresti-cluj respectiv 500km, ceva ciudat pe autostrada, mai mult de 160km/h nu a vrut... cand alta data pe aceeasi bucuresti-pitesti mergeam cu 200km/h, doar 2 pers in masina o valiza, si 2 bidoane de lichid parbriz ...ceea ce e socant oarecum, a consumat 38litri...daca facem calculul e undeva pe la 8...cand acum 5000km imi consuma la celasi drum 30 litri...
    Am verificat uleiul, este cu mult mai negru ca acum 5000km am luat-o, filtrul de aer l-am scuturat bine, nu avea rost sa cumpar altul pentru ca mai am putin pana la revizia de 30mii.
    Uleiul din ea este Dacia Oil 5w30, cel economic

    Ati trecut prin asa ceva ?
    Va rog sa ma ajutati cumva caci e paguba mare tare...!!!

  • #2
    Salut,
    Si eu am problema cu consumul la MCV diesel 85CP.
    Am observat ieri, pentru prima data am avut patru liniute la temperatura si consumul a scazut dramatic(20%). Acelasi drum, dar cu 10Grd mai cald afara.
    Am oprit sa iau apa minerala, motorul s-a dus la 2 liniute, (n-a mai vrut sa creasca sub nici o forma), consumul a crescut cu 20%. Verifica daca s-a schimbat temperatura, poate s-a defectat termostatul.
    Ma roade chestia cu consumul, asa ca am verificat urmatoarele:
    Daca rotile se incing (la mers fara frane)
    Daca ambreiajul e OK.(acceleratia la fund la 60/ora intr-a patra) daca turatia creste odata cu viteza e OK, daca turatia creste brusc, patineaza).
    Daca se aud zgomot de rulmenti(un rulment creste cu 1l)
    Filtrul de aer. Uleiul.

    Fara legatura cu mesajul: 160 km/h cu loganul? 200?: Cu cat te platesc? Loganul a luat trei stele nu pentru ca-i lipseste avertizorul de centura ci pentru ranile grave pe care le face pedalierul la picioare(asa au zis la teve). Ai de grija!
    Last edited by Andreis; 31 March 2008, 13:17.

    Comment


    • #3
      Are 25000km, nici nu ma gandesc la rulmenti...cu termostatul ar fi o idee, are aproape 3 ani masina...si nu are decat 2 rev...

      cand am prins 200 era vreo 4 dimineata pe autostrada, nu era nimeni nimeni...nici luna nu mai era la ora aia ))) si a prins-o destul de repede viteza...

      Comment


      • #4
        Era vale probabil, si aveai si vant din spate. Oricum mai mult de 180-185 km/h nu aveai nici atunci.


        Referitor la consum, schimba filtrul de aer si bujiile si vezi cum e atunci.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Posibil sa fie de la bujii ?

          Nu, era Drumul National 1, intre campina si ploiesti, unde nu e nici o panta, vant...nu stiu si autostrada bucuresti-pitesti... nu te mai contrazice ca gresesti, o sa fac poza, daca o sa am tupeu

          Comment


          • #6
            Posibil sa fie de la filtrul de aer mai mult, dar si de la bujii.

            Si nu ma contrazic, poti sa ai 200 km/h pe ceas, cu conditii favorbaile (vant, benzina de 98 si altele), dar real nu ai mai mult de 180-185 km/h.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Poate are omu remapare/powerbox axa cu came pistoane forjate chiuloasa tatic si o evacuare din galerie din carbon cu calcul volum de gaz evacuat + teava mai groasa si ... si ... acum e tare ... fara caroserie ...

              mai e o chestie numita eroare de ceas ... daca viteza maxima constructiva e de 175km/h la motoarele 8v stock de unde tragi tu atat de ea cand iti taie injectia? Sincer .. nu postam pe forum doar sa ne aflam in treaba

              on topic ... ce benzina pui? schimba uleiul daca e inegrit(nu neaparat pt consum ci pt sanatatea motorului) ... schimba bijiile si baga un aditiv pt curatat injectoare si vezi atunci ...
              Last edited by DeLuXe; 31 March 2008, 17:09.
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                Ce benzina ai bagat 98 sau 95 ?

                Comment


                • #9
                  Asta am intrebat si eu ... 98 are putere calorica mai mare ... deci motorul va cunsuma mai putin ... incearca dar problema nu este de la cifra octanica ... fa ce ti'am zis eu si andrei si daca mai ai probleme du-te la un tester obd
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    Este tocmai invers cu benzina de 98. Motorul consuma mai mult, ai viteza in schimb arderea este mai rapida si consumul creste .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by andrei View Post
                      Posibil sa fie de la filtrul de aer mai mult, dar si de la bujii.

                      Si nu ma contrazic, poti sa ai 200 km/h pe ceas, cu conditii favorbaile (vant, benzina de 98 si altele), dar real nu ai mai mult de 180-185 km/h.
                      eu ti-am zic cat imi indica ceasul, atat mi-a indicat, atat am zis, si nu as avea de ce sa mint pt ca daca stai s-o iei logic este posibil, dacia berlina prinde 140-150, iar asta nu prinde 200, sau in cazul meu...nu mai vrea sa treaca de 160...


                      Originally posted by DeLuXe View Post
                      Poate are omu remapare/powerbox axa cu came pistoane forjate chiuloasa tatic si o evacuare din galerie din carbon cu calcul volum de gaz evacuat + teava mai groasa si ... si ... acum e tare ... fara caroserie ...

                      mai e o chestie numita eroare de ceas ... daca viteza maxima constructiva e de 175km/h la motoarele 8v stock de unde tragi tu atat de ea cand iti taie injectia? Sincer .. nu postam pe forum doar sa ne aflam in treaba

                      on topic ... ce benzina pui? Schimba uleiul daca e inegrit(nu neaparat pt consum ci pt sanatatea motorului) ... schimba bijiile si baga un aditiv pt curatat injectoare si vezi atunci ...
                      nu are nici un fel de modificare
                      acum inca postez de la cluj, mai am de mers la arad iar dupa aceea cand ajung in bucuresti ma duc direct la service
                      apropo, la dacoserv, daca stiti cumva, exista restrictia de a nu intra in garaj sa vad daca intradevar imi face revizia ?
                      cel mai des folosesc 95 de la petrom, nu petromv, este cea mai ieftina, am bagat o data 99 tot de acolo, dar nici o diferenta...nici macar placebo )

                      Si inca o chestie ciudata, cand am luat masina avea exact 20650km rulaj, ( a murit bunicul meu si mi-a ramas mie, nu am cumparat-o), m-am uitat pe facturi, 2 revizii, una la 9000km iar alta la 15.600, am verificat uleiul la joja, avea culoarea normala, foarte putin mai inchisa decat cand e nou, insemnand dupa aprox. 10000km, acum 25000km, negru negru, din astia 1500km au fost drum lung restul in bucuresti...ilogic
                      Last edited by Seba; 17 April 2008, 01:22.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tomu View Post
                        Posibil sa fie de la bujii ?

                        Nu, era Drumul National 1, intre campina si ploiesti, unde nu e nici o panta, vant...nu stiu si autostrada bucuresti-pitesti... nu te mai contrazice ca gresesti, o sa fac poza, daca o sa am tupeu
                        Nu stiu cat de des faci tu acest drum Bucuresti - Campina, dar eu il fac cam la 2 sapt, deci stiu despre ce vorbesc, si vreau sa iti zic ca acum 1 sapt, pe directia Baicoi - Campina, cu benzina de la Petrom de 95, abia trecea peste 150km/h, iar la intors, cu benzina de la Lukoil, pe directia Campina - Baicoi, zbura....si chiar daca nu este vizibila, panta exista, pt ca pe acel tronson, cand mergi spre Campina urci, iar cand vii, cobori....acelasi lucru a fost testat si cu alte masini, nu numai logan. Asa ca un pic de panta exista, deajuns sa influenteze comportamentul masinii.

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gionik View Post
                          Nu stiu cat de des faci tu acest drum Bucuresti - Campina, dar eu il fac cam la 2 sapt, deci stiu despre ce vorbesc, si vreau sa iti zic ca acum 1 sapt, pe directia Baicoi - Campina, cu benzina de la Petrom de 95, abia trecea peste 150km/h, iar la intors, cu benzina de la Lukoil, pe directia Campina - Baicoi, zbura....si chiar daca nu este vizibila, panta exista, pt ca pe acel tronson, cand mergi spre Campina urci, iar cand vii, cobori....acelasi lucru a fost testat si cu alte masini, nu numai logan. Asa ca un pic de panta exista, deajuns sa influenteze comportamentul masinii.

                          si pe autostrada bucuresti-pitesti sunt si urcari si coborari si tot 200km mergea, eventual mai scadea pana la 195 iar urca...de ce ti se pare asa imposibil ?
                          si consuma 16-17 atunci

                          Comment


                          • #14
                            Daca tu acum vrei sa ne faci sa credem ca masina ta mergea cu 200km/h, este treaba ta, eu nu am spus ca nu te cred ca ai atins aceasta viteza, nici macar nu am pomenit ceva, tu ai scris unui coleg : "nu te mai contrazice ca gresesti" si eu am venit cu un argument la ceea ce a spus si el, pt a-ti demonstra ca nu greseste, panta acolo exista...si ceea ce am scris eu se refera exclusiv la ce am dat "quote" si atat. Din partea mea, poti sa mergi si cu 300km/h...+ ca pe acest thread nu se discuta viteza maxima atinsa cu automobilul propriu, ci faptul ca masina ta consuma cam mult.

                            Referitor la consum, consumul instant nu este concludent, cel pe care te poti baza este consumul mediu afisat, dar si acesta ar trebui sa fie macar dupa 20-30 km parcursi de la resetare. Asa cum a spus si Andrei, incearca sa schimbi bujiile si filtrul de aer, poate se schimba ceva, in bine, evident.

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              In fine, faza a fost ca mie kilometrajul imi arata 200km.
                              consumul mediu este cel de 12-13...ceea ce intradevar a inceput sa fie prea pagubos...
                              nu aveti o idee ce as putea sa-i fac provizoriu...pentru maxim 1000km...
                              eu am scuturat foarte bine filtrul de aer...si a iesit foarte mult praf din el si este destul de murdar, ma gandeam sa curat si bujiile asta in cazul in care sunt si ele murdare...e o idee buna ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google