Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stie cineva cum se regleaza timoneria ?
    Last edited by IancuMIC; 26 February 2014, 06:40.

    Comment


    • toti loganistii

      Comment


      • Originally posted by nikuniku View Post
        toti loganistii
        Te rog sa presupui ca eu sunt cel mai idiot dintre "loganisti" si sunt SINGURUL care nu stie sa regleze timoneria. Si sa fii amabil totusi sa imi explici cum se face aceasta lucrare. Multumesc.

        Comment


        • Reglajul timoneriei este cam frectie la picior de lemn.
          Nu se intampla mai nimic...doar ca isi schimba levierul pozitia.
          Daca se exagereaza nu va mai intra in 1,2-5 si R...cam atat.

          Se poate regla din compartimentul motor. Din levierul de comanda situat pe CV pleaca o tija care la un moment dar este prinsa cu un surub de timonerie. Acolo se umbla. Se slabeste surubul, iar din masina se corecteaza pozitia schimbatorului. Daca deja este pe centru nu prea ai ce regla.

          P.S. In 99,9 % din cazuri, problemele cutiei de viteze sunt din cutie, nu din reglajul timoneriei. In schimb pot aparea probleme din cauza uzurii celor 3 bucsi de plastic care se gasesc pe traseul timoneriei.

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            Reglajul timoneriei este cam frectie la picior de lemn.
            Nu se intampla mai nimic...doar ca isi schimba levierul pozitia.
            Daca se exagereaza nu va mai intra in 1,2-5 si R...cam atat.

            Se poate regla din compartimentul motor. Din levierul de comanda situat pe CV pleaca o tija care la un moment dar este prinsa cu un surub de timonerie. Acolo se umbla. Se slabeste surubul, iar din masina se corecteaza pozitia schimbatorului. Daca deja este pe centru nu prea ai ce regla.

            P.S. In 99,9 % din cazuri, problemele cutiei de viteze sunt din cutie, nu din reglajul timoneriei. In schimb pot aparea probleme din cauza uzurii celor 3 bucsi de plastic care se gasesc pe traseul timoneriei.
            Nici la timoneria prin cabluri nu se poate regla? Sa fie de vina suportii de la motor si cutie?

            Comment


            • Sincer la cea pe cablu nu ma pricep.
              Urmeaza sa imi pun eu pe masina deci ii dau de cap curand

              Comment


              • poate gresesc, dar am inteles ca nu prea e nimic de reglat, cand am fost sa vad de ce n-a intrat de doua ori in viteza,

                Comment


                • Te referi la cabluri ?

                  Problema la tine care a fost ? S-a rezolvat ?

                  Comment


                  • Alessandro, treci pe cutie de mcv 16v? aia de snova nu te mai satisface?

                    Comment


                    • Originally posted by alessandro View Post
                      Te referi la cabluri ?

                      Problema la tine care a fost ? S-a rezolvat ?
                      nu stiu. n-au gasit vreo problema la prima vedere. se comporta bine, avea ulei in cutia de viteze si era bun, si ziceau ca timoneria (cablurile) nu atinga niciunde. o putea fi ceva la schimbator? poate fi vreo piulita iesita ? desi, parca ziceau ca n-ae avea ce. n-am mai bruscat vitezele si vad ca cu mai face.

                      Comment


                      • Originally posted by razvanamza View Post
                        Alessandro, treci pe cutie de mcv 16v? aia de snova nu te mai satisface?
                        O sa trec pe cea mai smechera cutie de tipJxx.
                        Etajare, sincronizare, carcasa, timonerie...tot ce e mai bun din ce exista la Renault.

                        Cutia asta nu exista...se construieste

                        Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                        Comment


                        • La mine incepuse sa intre greu in prima treapta in timpil mersului iar a doua treapta agata si ea destul de des. Am schimbat tamponul antirasturnare si acum totul a revenit la normal. Tamponul nou este Febi si a costat 87 de lei.
                          Tamponul vechi avea cauciucul fisurat.

                          Comment


                          • Ajutor! Probleme Cu Cutia De Viteze.....

                            Buna,
                            am o problema cu CV, şi anume: cînd merg în neutrala de exemplu de la deal vreo 100+300 m şi pe urma pun în a 5 ea se aude zgomot (scîrţîailă), interesant ca în mod obişnuit (cind trec de la 3 la 4 , de la 4 la 5) nu se aude absolut nimic, eu mă gindesc că poate sincronizatorul....... dar de ce atunci nu se aude cind trec de la 4 la 5?........ dar numai după mersul în neutrală.....

                            Comment


                            • Cei care au schimbat uleiul din cutie (model JH3) la surubul de golire ulei se inlocuieste garnitura ceva ?
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Daca nu vrei sa ai surprize sa supureze pe acolo schimbi si garnitura aia metalica, daca nu o poti refolosi. Sa nu strangi tare. Mai bine strangi mai incet si dupa o supraveghezi si daca da mai strangi mai mult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google