Originally posted by alessandro
View Post
Probleme Cutia de Viteze
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Se inlocuieste.
La km. pe care spui ca-i are masina, acest tip de defect apare daca ai un stil mai agresiv in ceea ce priveste schimbatul vitezelor, sau debraiere incompleta.Last edited by IancuMIC; 27 April 2016, 19:59.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Daca este Logan din 1.6 din 2006 cu siguranta timoneria este tija. Garntez ca problema nu este de acolo.
Nu exista nici un fel de reglaj al timoneriei cum se crede in popor si nici nu se defecteaza...poate face un pic de joc atât.
Problema cu agatatul pe 1-2 este des întâlnită. In 50% din cazuri sunt sincroanele iar in celelalte 50% sunt pinioanele de vina.
Pentru rezolvarea problemei se schimba pereche pinion + sincron, balador + resorturi.
Comment
-
Eu acum 3 ani am mers pe avarie cam 3 km,cutia blocata in treapta a 2-a ,tija schimbatorului nu se misca din pozitie parca era sudata...si-a revenit miraculos dupa 30 de minute de odihna in parcareNu stiu ce s-a intamplat...a fost singura data cand a facut asa.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostDaca este Logan din 1.6 din 2006 cu siguranta timoneria este tija. Garntez ca problema nu este de acolo.
Nu exista nici un fel de reglaj al timoneriei cum se crede in popor si nici nu se defecteaza...poate face un pic de joc atât.
Problema cu agatatul pe 1-2 este des întâlnită. In 50% din cazuri sunt sincroanele iar in celelalte 50% sunt pinioanele de vina.
Pentru rezolvarea problemei se schimba pereche pinion + sincron, balador + resorturi.
Practic eu mentin aceeasi forta de apasare pe schimbator, si dupa un timp scurt intra complet.
La urma urmei treaba ar avea si o logica: pinioanele nu-s perfect aliniate de aia apare "hopul" acela.
Acum nu stiu, e posibil sa faca de mult asa, nu prea am dat importanta pana acum.Last edited by anto84; 30 April 2016, 21:44.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post(...)
Nu exista nici un fel de reglaj al timoneriei cum se crede in popor si nici nu (...).
Originally posted by anto84 View PostAm schimbat uleiul din cutie si parca agata mai putin.(...)
La urma urmei treaba ar avea si o logica: pinioanele nu-s perfect aliniate de aia apare "hopul" acela.
(...).
Comment
-
Este reglaj al timoneriei despre care ziceai ca nu exista. Chestia cu agatatul la intrarea in viteze gasesti in topicul din link-ul pe care l-am postat mai sus.
L.E. Inca ceva: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=412Last edited by Fanez; 7 May 2016, 15:10.
Comment
-
Sustii o afirmatie total nefondata. Pesemne ti-e foarte greu sa recunosti ca nu stii despre asa ceva. Bag seama ca n-ai citit nimic sau daca ai citit n-ai inteles nimic din linkurile indicate. Reciteste daca esti convins de afirmatia ta:
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Acolo se vorbeste despre reglajul ambreiajului
Reglaj ca sa intre mai bine mai repede sau sa nu mai agate NU EXISTA !
Comment
Comment