Si ca sa il schimbi treb sa desfaci cutia? Sau la schimbul normal al kitului poti schimba si acesta piesa?
Probleme Cutia de Viteze
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pai eu nu cred ca bate din ala.
Adica zgomotul reclamat de voi nu cred ca este produs de acel rulment.
Daca ala ar avea joc/bataie la 6000 rpm...zilele cutiei sunt numarate.
In weekend imi desfac cutia la masina de curse pentru niste modificari la rapoarte si o sa studiez si problema acestui rulment.
99.9% zgomotul este din kit ul de ambreiaj !
Comment
-
Cand o sa ajung la garaj o sa fac poze la rulmenti care vin descentrati din fabrica de noi.
Daca rulmentul nu este nu pica perfect concentric pe soarele placii de presiune...in timp se uzeaza si horcaie.
Mai sunt si doua tipuri de rulment. Unele mai slabe ca si calitate si design facute de Valeo in special si cele INA care sunt mai calitative.
O sa fac poze...daca nu uit
Comment
-
valeu original.....cu certificat de origine cu nr de înregistrare.....facut in Franta....nu Turcia....si toate piesele erau bagate intr-o folie si ea la rândul ei lipita de cutie....adica nu puteai sa schimbi piesele fără sa se observe....nu zic ca nu exista maestrii..)
Comment
-
Ambreiajul cu care vine din fabrica incepe si horcaie. Ce potruveala de cote mai buna sa existe decat asta ?
O sa masor totusi far iti zic ca am facut zeci de combinatii de discuri pe alte cutii si tot asa.
Ambreiajele hidraulice de ce nu horcaie ? Huh ? Au complet alt fel de rulment, in primul rand mult mai bine centrat.
Ma repet...apasati un sfert pedala de ambreiaj...daca zgomotul dispare...e din rulment. Singurul lucru care se schimba la pretensionarea pedalei de ambreiaj este presiunea la care este apasat rulmentul de presiune.
Toate masinile care au venit la mine cu problema asta...se manifestau asa. Se facea liniste cand presam usor pedala de ambreiajLast edited by alessandro; 12 May 2016, 23:04.
Comment
-
salutare.
am si eu o mare problema.
am fost cu masina la un service , am lasat-o pe liber a urcat-o pe elevator...si aici buba :
cand invarte rotile se aute un huruit in cutie ca de rulment cu bile parte ceva de genu..
mecanicul mi-a zis sa incercam sa schimbam uleiul daca si dupa asta face la fel...e dusa..
masina e luata de noua si are 57.000km, logan 1.4 din 2007
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostAmbreiajul cu care vine din fabrica incepe si horcaie. Ce potruveala de cote mai buna sa existe decat asta ?
O sa masor totusi far iti zic ca am facut zeci de combinatii de discuri pe alte cutii si tot asa.
Ambreiajele hidraulice de ce nu horcaie ? Huh ? Au complet alt fel de rulment, in primul rand mult mai bine centrat.
Ma repet...apasati un sfert pedala de ambreiaj...daca zgomotul dispare...e din rulment. Singurul lucru care se schimba la pretensionarea pedalei de ambreiaj este presiunea la care este apasat rulmentul de presiune.
Toate masinile care au venit la mine cu problema asta...se manifestau asa. Se facea liniste cand presam usor pedala de ambreiaj
Iar atunci cand este putin presat pe "soarele" placii nu mai "zdrangane"?
Comment
-
Originally posted by dutzuu View Postsalutare.
am si eu o mare problema.
am fost cu masina la un service , am lasat-o pe liber a urcat-o pe elevator...si aici buba :
cand invarte rotile se aute un huruit in cutie ca de rulment cu bile parte ceva de genu..
mecanicul mi-a zis sa incercam sa schimbam uleiul daca si dupa asta face la fel...e dusa..
masina e luata de noua si are 57.000km, logan 1.4 din 2007
Originally posted by spik View PostDeci zgomotul vine din "zdranganeala" rulmentului ce este pe liber?
Iar atunci cand este putin presat pe "soarele" placii nu mai "zdrangane"?
Comment
-
Sa nu mai faci asa ceva niciodata risti sa spargi cutia de viteze! Cutia are protectie sa nu o bagi in viteza I niciodata in mers! Bine daca vrei neaparat poti sa o pacalesti, iei piciorul de pe acceleratie si cind ajunge la 30km/h apesi repede ambreiajul si tii apasat in viteza I, o sa intre! Dar cum ti-am spus nu este indicat este un risc foarte mare.Toate curbele trebuie sa le ataci exact pt viteza a II a.
Comment
Comment