Nu are timonerie pe cabluri. Parca pe cabluri e pe la diesel-uri si la 16v Euro5.
Eu am 16v 2010 si un amic 16v 2008, la ambele masini timonerie e din aceea clasica cu teava/bara intre levier si cutie.
Si eu citesc de ceva timp pe forum despre problemele cu intratul in viteze. Am schimbat si eu uleiul anul trecut dar tot simt niste ceva in neregula. Parca intra mai greu in viteze, cateodata si iese mai greu, se schimba un pic dificil din 1 in 2 si cel mai greu se misca la retrogradare. Daca decelerez de la 60/ora la 40/ora si vreu sa schimb din 4 in 3...merge cam greu si trebuie sa ajut cu spritz din acceleratie. Cand se incalzeste bine-bine cutia problemele se micsoreaza mult dar nu dispar de tot.
Ca alta chestie: ca sa schimb treapta fara senzatie de agatare trebuie sa apas pedala de ambreiaj complet-complet pana la podea in schimb cand ii dau drumul cupleaza dincolo de jumatatea cursei (si un pic cam brusc).
Din cateva discutii si cu unii mai cunoscatori se suspecteaza ca ar fi placa de presiune. Ceva decalit pe acolo si ca nu ar mai debraia complet...
Uleiul pe care l-am scos din cutie l-am pastrat intr-un bidon de plastic si nu am vazut sa fie depuneri pe fundul bidonului. Mecanicul a bagat si o tija cu un magnet in bidon si nu a vazut sa fie nimic gen pilitura prin ulei.
Cred ca o sa fac un efort sa fac rost de fonduri sa schimb ambreiajul si sper sa rezolv problema.
Masina are doar 72.000 km dar cam 80% sunt facuti urban.
Eu am 16v 2010 si un amic 16v 2008, la ambele masini timonerie e din aceea clasica cu teava/bara intre levier si cutie.
Si eu citesc de ceva timp pe forum despre problemele cu intratul in viteze. Am schimbat si eu uleiul anul trecut dar tot simt niste ceva in neregula. Parca intra mai greu in viteze, cateodata si iese mai greu, se schimba un pic dificil din 1 in 2 si cel mai greu se misca la retrogradare. Daca decelerez de la 60/ora la 40/ora si vreu sa schimb din 4 in 3...merge cam greu si trebuie sa ajut cu spritz din acceleratie. Cand se incalzeste bine-bine cutia problemele se micsoreaza mult dar nu dispar de tot.
Ca alta chestie: ca sa schimb treapta fara senzatie de agatare trebuie sa apas pedala de ambreiaj complet-complet pana la podea in schimb cand ii dau drumul cupleaza dincolo de jumatatea cursei (si un pic cam brusc).
Din cateva discutii si cu unii mai cunoscatori se suspecteaza ca ar fi placa de presiune. Ceva decalit pe acolo si ca nu ar mai debraia complet...
Uleiul pe care l-am scos din cutie l-am pastrat intr-un bidon de plastic si nu am vazut sa fie depuneri pe fundul bidonului. Mecanicul a bagat si o tija cu un magnet in bidon si nu a vazut sa fie nimic gen pilitura prin ulei.
Cred ca o sa fac un efort sa fac rost de fonduri sa schimb ambreiajul si sper sa rezolv problema.
Masina are doar 72.000 km dar cam 80% sunt facuti urban.
Comment