Am schimbat ambreiajul.
Primele impresii: inainte era mai lunga si mai tare...acum e scurta si moale!
(cursa pedalei de ambreiaj).
Si cupleaza mult mai jos, aproape imediat ce incep sa ridic piciorul.
Nu mai sesizez acele neplaceri la retrogradarile de trepte. Pe scurt, pare ok.
Cu toate acestea, ambreiajul vechi nu avea cine stie ce semne vizibile de uzura:
- ferodoul de pe ambele fete ale discului era aproape la fel cu cel nou din cutie,
- rulmentul nu huruia, nu avea joc, nu stiu ce uzura sa vad la el,
- UZURA vizibila era doar la dintii placii de presiune, unde apasa rulmentul, ros cam 1 mm din grosimea dintelui, plus ca uzura era inegala si putin descentrata.
Pe o jumatate a placii erau niste zone in care metalul avea un aspect putin diferit, un fel de pete cam cat amprenta degetului mic.
Nu stiu cum se poate verifica decalirea dintilor (razelor), acestia nu aveau diferente de culoare.
O sa incerc sa fac si ceva poze dar nu stiu cat de elocvente vor fi.
Primele impresii: inainte era mai lunga si mai tare...acum e scurta si moale!
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Si cupleaza mult mai jos, aproape imediat ce incep sa ridic piciorul.
Nu mai sesizez acele neplaceri la retrogradarile de trepte. Pe scurt, pare ok.
Cu toate acestea, ambreiajul vechi nu avea cine stie ce semne vizibile de uzura:
- ferodoul de pe ambele fete ale discului era aproape la fel cu cel nou din cutie,
- rulmentul nu huruia, nu avea joc, nu stiu ce uzura sa vad la el,
- UZURA vizibila era doar la dintii placii de presiune, unde apasa rulmentul, ros cam 1 mm din grosimea dintelui, plus ca uzura era inegala si putin descentrata.
Pe o jumatate a placii erau niste zone in care metalul avea un aspect putin diferit, un fel de pete cam cat amprenta degetului mic.
Nu stiu cum se poate verifica decalirea dintilor (razelor), acestia nu aveau diferente de culoare.
O sa incerc sa fac si ceva poze dar nu stiu cat de elocvente vor fi.
Comment