Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cutia de Viteze

    Am si eu o problema.......
    in iarna asta cand plecam cu ea dupa loc imi intra greu in viteza intai...m-am dus la service - reprezentanta..si mi zic baietii (fara sa se uite la ea desigur) ca este de la frig si cand mai am astfel de probleme sa o bag in viteza a 2-a si apoi in viteza intai. sa se alinieze nus ce....ca de la frig.....am inghitit-o....zic ok la frig e -15 grade se mai intampla, chiar dc masina este noua de 3 luni!!!!!!!!!!
    Ieri conduceam prn oras....nu stationam, dar la o curba cerea viteza intai, sau asa am considerat eu, incerc sa ii dau viteza intai..(in timpul mersului)...nu a vrut...incerc cu frumosul ...nimic, trag imediat pe dreapta...... si incerc..... intra lejer, plec cu ea dupa loc dau I-a, a II-a,si zic ia sa dau I sa vad ca merge...cand colo iar nu intra..

    ESTE NORMAL CE MI SE INTAMPLA SAU NU!!!!!!!!!!!

  • #2
    Din ce stiu eu cu vit. 1 se pleaca doar de pe loc si nu se baga din mers!

    Comment


    • #3
      Calca ambreiajul, dai un sprit in gol si merge a 1-a si in mers. Asta ca sa vezi ca se poate, practic nu are rost sa o chinui asa mai degraba o lucrezi in a 2-a cu ambreiajul.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        Viteza 1 se culpeaza numai in stationare, nicidecum in mers.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Cu un sprit pe acceleratie intra si la 30 la ora
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Iarna intra mai greu ca este uleiul rece, asa se intampla la majoritatea, daca ai observat uneori face figuri si la marsalier. oricum viteza I e pentru plecarea de pe loc atat, nu este recomandat sa bagi I cand ai viteza, dai a II si merge...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Daca ai 10-15 km/h cu a 2-a e cam subturata , si ii dai tr.1 asa fac eu ( asa m-a invatat instructoru cand am facut scoala
              sigpic

              Comment


              • #8
                Am avut o D1310, care intra greu intr-a-I-a. Si acum, pe orice masina as fi, mi-a ramas ca la maimuta, bag intr-a doua, apoi I. Asa ca nu te-au pacalit. Depinde ce inseamna intra greu pentru tine. E normal sa fie putin mai greu daca uleiul e ingrosat. Nu stiu daca este ulei cv si pentru iarna.
                Daca intra din stationare in I, eu zic ca totul e OK. Nu vad de ce ar trebui s-o bagi din mers intr-a-I-a. Si eu am bagat-o de vreo trei ori, dar asta pentru ca sunt disperat in anumite situatii de raportul greutate/putere la MCV. Cred insa ca puteam sa rezolv si cu treapta a-II-a. Mie mi-a intrat din prima, dar se pare ca avem cutii diferite. Depinde si cum schimbi(turatie), am mers, in vechime, cu o dacie cateva mii cu soarele spart, fara probleme.

                Comment


                • #9
                  Logan are ulei sintetic in cutia de viteze cu o vascozitate care nu permite sa se faca "marmelada" iarna!Oricum....a Ia data in mers nu are rost!Fortezi cutia de viteze!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Sa zicem ca esti pe un drum de tara sau un drum destul de rau ....mergi cu tr.2 ( 20-25 la ora ) si sunt santzuri sau gropi mari ...stai tot cu a doua si la 5 la ora??? E subturata deja si ii dai tr. 1 ( asa fac eu )
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Bineinteles ca exista si situatii exceptionale....dar in uzul de zi-cu-zi nu prea se foloseste a Ia in mers...gen frana motor dintr-a IIa, intr-a Ia!Adica sa nu fie un obicei!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Sau alta situatie la denivelarile pentru limitarea vitezei ( politzai intinsi ) ...trec incet de tot peste si ii dau tr.1
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Intra greu...adica nu vrea sa intre deloc....mi-am pus intrebari...ptr ca la o urcare in panta cu serpentine......la a 2-a isi pierdea puterea ..si cere I-a...... cand am avut nevoie atunci a intrat probabil ca era calda si aveam 2000-2500 rotatii si de aceea..dar in oras....deloc..si ma intrebam ce se intampla dc o apuca in asemenea cazuri...plus ca in unele cazuri cand este subturata in a 2-a ....ce sa fac....ma simt nevoit sa ii dau I-a ...si atunci controlez eu din ambreiaj..dar uneori mai maraie (tremura) un pic..... deci ... nu poate fi facut nimic!!!!...asa este ea...daca vrea mai uda si canapeaua ?????

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by darksid3 View Post
                            Logan are ulei sintetic in cutia de viteze cu o vascozitate care nu permite sa se faca "marmelada" iarna!Oricum....
                            E tocmai invers. Elf-ul din cutie se face marmelada iarna, chiar e unul din cele mai proaste uleiuri. Daca ai fi vazut un ulei scos din cutie la temperaturi scazute ai fi vazut ca am dreptate.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Pai in cazul asta se poate rezolva cu un ulei mai bun!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google