Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, dar problema initiatorului nu e de la ulei.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Originally posted by andrei View Post
      Da, dar problema initiatorului nu e de la ulei.
      dar de la ce este????..... ca nu mai inteleg nimic..... cred ca dc ma urc acum intr-un opel astra nu am probleme cu intratul in viteze...si intr-o dacie normal 1310 tot intra lejer....deci.....ce sa inteleg asa este masina ...in viteza 1 nu intra decat de pe loc????...sa o lasa asa.....sau trebe inlocuit ceva...dc trebe spuneti-mi si mie si maine sunt cu ea in service
      multumesc frumos

      Comment


      • #18
        Cu viteza I nu e nici o problema. Intra numai de pe loc, e normal.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Si alte cauze care ar fi ,ce sar intimpla cu cuita daca ii dai 1a din mers cum ziceau cu spritu
          sigpic

          Comment


          • #20
            In timp, se pot strica pinioanele.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              In 70 de mii de km, am bagat 1-a si in mers (e drept ca dupa ce se incalzeste si uleiul din cutie ca altfel nu intra) si nu am probleme, nu caraie nu agata, nu nimic . daca e cald uleiul intra foarte usor si nu face nici un fel de figuri. mai sunt unii pe forum care zic ca nu intra, si unii care zic ca intra si tot nu am inteles de ce e diferenta asta. :|
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #22
                Tr. 1 si marsalieru sunt prost sincronizate. Cred ca ati vazut ce se intampla daca bagati mai grabit marsalier (caraie), deci e treaba de sincron.
                Intra in tr. 1 si la viteze mici (gen 5/h...) cu ambreajul apasat bine la podea (multi - si eu - ignora ultimii ~2 cm de cursa la ambreaj.

                Per ansamblu eu zic ca e o cutie destul de buna, se schimba usor treptele, precisa bine.
                Doar ca nu e potrivita pt. varianta de 1.4

                Comment


                • #23
                  Aici iti dau dreptate Tavi, ar fi trebuit alte rapoarte pentru 1.4.
                  Cutia este buna, am mai mers si cu alte masini si la unele chiar am fost putin mirat ca nu e la fel de "fina" ca asta de la logan, sau asa mi s-a parut mie
                  Don't touch! Never ever steal
                  Unless you're in for the kill

                  Comment


                  • #24
                    Aloo march-arierre-ul nu are sincron.De aia caraie in mers. Eu sunt curios daca a 5-a are sincron la Logan ca stiu mai multe masini la care ultima treapta nu are sincron.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #25
                      Are si march-arrier-ul sincron, si treapta 5 la fel.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Cum adica are sincron?

                        Comment


                        • #27
                          Adica are un sincronizator si un inel sincron in cutia de viteze.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            O piesa(un inel ) in cutie care are rolul sa alinieze pinioanele cu o chestie la care am un lapsus teribil si nu stiu cum ii zice ca sa intre in viteze. Scuzam ca ma exprim asa dar am o migrena care ma impiedica sa spun termenii tehnici.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #29
                              Aha.
                              Va multumesc...muream prost

                              Comment


                              • #30
                                De asta e andrei aici mare om mare caracter
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google