Stie cineva cum se regleaza timoneria ?
Probleme Cutia de Viteze
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Reglajul timoneriei este cam frectie la picior de lemn.
Nu se intampla mai nimic...doar ca isi schimba levierul pozitia.
Daca se exagereaza nu va mai intra in 1,2-5 si R...cam atat.
Se poate regla din compartimentul motor. Din levierul de comanda situat pe CV pleaca o tija care la un moment dar este prinsa cu un surub de timonerie. Acolo se umbla. Se slabeste surubul, iar din masina se corecteaza pozitia schimbatorului. Daca deja este pe centru nu prea ai ce regla.
P.S. In 99,9 % din cazuri, problemele cutiei de viteze sunt din cutie, nu din reglajul timoneriei. In schimb pot aparea probleme din cauza uzurii celor 3 bucsi de plastic care se gasesc pe traseul timoneriei.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostReglajul timoneriei este cam frectie la picior de lemn.
Nu se intampla mai nimic...doar ca isi schimba levierul pozitia.
Daca se exagereaza nu va mai intra in 1,2-5 si R...cam atat.
Se poate regla din compartimentul motor. Din levierul de comanda situat pe CV pleaca o tija care la un moment dar este prinsa cu un surub de timonerie. Acolo se umbla. Se slabeste surubul, iar din masina se corecteaza pozitia schimbatorului. Daca deja este pe centru nu prea ai ce regla.
P.S. In 99,9 % din cazuri, problemele cutiei de viteze sunt din cutie, nu din reglajul timoneriei. In schimb pot aparea probleme din cauza uzurii celor 3 bucsi de plastic care se gasesc pe traseul timoneriei.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostTe referi la cabluri ?
Problema la tine care a fost ? S-a rezolvat ?
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostAlessandro, treci pe cutie de mcv 16v? aia de snova nu te mai satisface?
Etajare, sincronizare, carcasa, timonerie...tot ce e mai bun din ce exista la Renault.
Cutia asta nu exista...se construieste
Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
Comment
-
La mine incepuse sa intre greu in prima treapta in timpil mersului iar a doua treapta agata si ea destul de des. Am schimbat tamponul antirasturnare si acum totul a revenit la normal. Tamponul nou este Febi si a costat 87 de lei.
Tamponul vechi avea cauciucul fisurat.
Comment
-
Ajutor! Probleme Cu Cutia De Viteze.....
Buna,
am o problema cu CV, şi anume: cînd merg în neutrala de exemplu de la deal vreo 100+300 m şi pe urma pun în a 5 ea se aude zgomot (scîrţîailă), interesant ca în mod obişnuit (cind trec de la 3 la 4 , de la 4 la 5) nu se aude absolut nimic, eu mă gindesc că poate sincronizatorul....... dar de ce atunci nu se aude cind trec de la 4 la 5?........ dar numai după mersul în neutrală.....
Comment
Comment