Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amice, esti pe Forum Logan Club; nu ne apucam sa discutam aici probleme tehnice ale altor marci; te rog frumos.
    In rest, bine ai venit!
    Last edited by IancuMIC; 4 November 2014, 21:24.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Nu Intra In A 4 A

      Am o problema cu cutia de viteze nu imi intra in viteza a 4 si marsalier. stie cineva care ar fi cauza? si daca da... ce solutie de rezolvare a gasit....mentionez ca restul vitezelor sunt ok

      Comment


      • Ai umblat la cutie, la ulei, la ambreiaj sau la cablul de ambreiaj? Ce motorizare este? Incearca sa iei legatura cu Alessandro sau Lau911 !!!

        STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
        sigpic
        The MVP

        Comment


        • Are motorizare de 1.5 dci , are schimbatorul pe sistem de cabluri , mai mult ca sigur ai probleme cu acest subansamblu .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • NB! Nu toate dCi-urile au schimbatorul cu transmisie in sufe.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • dar la majoritatea cu cabluri de acolo provine problema... se schimba cu totul cablurile.

              Comment


              • Salut,
                Am un sandero 1.4, 37000km din 2008 cu o problema la schimbatul vitezelor, nu mai intra decat in tr. 3 restul foarte greu sau deloc si la marsalier sub nici-o forma, acest lucru sa intamplat in mers fara sa trosneasca sau sa se auda ceva. Acum cand apas ambreiajul la jumatatea cursei are o trepidatie si pare un pic mai slab iar daca vreau sa bag in marsalier caraie ca tote alea.
                Este cumva ambreiajul? ce ar putea fii poate sa mai lovit cineva de asa ceva?

                Comment


                • Placa de presiune e dusa, probabil.

                  Comment


                  • Multumesc de raspuns, urmeaza sa o duc in servis si dupa o sa va spun ce a avut. eu totusi sper sa fie cablu de ambreiaj dar nu elimin posibilitatea sa fie ceea ce spui.
                    ce marca de placa de presiune este mai bun?
                    Last edited by gabya99; 25 November 2014, 20:36.

                    Comment


                    • Daca se dovedesca ca placa e dusa, e recomandat sa schimbi tot kitul de ambreiaj (placa, ambreiaj, rulment).
                      Monepera tot atat costa, adica undeva de la 200lei in sus.
                      Poti alege intre Valeo de origine (made in Frans), Valeo (made in Turcia), Luk sau Sachs.
                      Cica Sachs e mijto, are putin mai mult zvac decat Valeo de origine.

                      Comment


                      • E bine sa analizam(cel putin teoretic) rolul functional,al unui ambreiaj...,si sa nu cadem in patima "efectului Placebo"... Aceasta,referitor la "Cica Sachs e mijto, are putin mai mult zvac decat Valeo de origine".

                        Comment


                        • daca teoretizai mai mult ambreiajele nu mai bagai d'alea cu Placebo. poate ca unii au, pardon, are dreptate, altii n-au, pardon n-are, who knows?. unii are altii n-are, nu-i asa? sau poate ca unii are ca ie mai multi de 50. si altii n-are ca ie una singura.
                          acum fara misto , tot respectul pt tine. o fetita, in treburi barbatesti... lucru mare dom'ne!

                          Comment


                          • ...cineva cu potential!
                            .........................
                            Last edited by Kojak; 26 November 2014, 01:58.

                            Comment


                            • astazi am reusit sa ma bag sub masina si totul este OK cel putin din punctul meu de vedere, deabea sambata viitoare sper sa ajung in servis. Ce am mai ovservat este ca daca pe liber o bag in tr. 1 dupa ce o pornesc cu ambreiajul apasat are tendinta sa plece inainte iar ambreiajul este foarte moale la apasat. Intradevar tind sa cred ca este placa de presiune intrebare mea este cum este posibil sa cedeze la doar 37000Km?
                              Eu am masina de serviciu un logan MCV 1.5 d si am cu el 175000Km si nu am problemele care le am la sandero.

                              Comment


                              • regleaza cursa ambreiajului cu doua chei de 10.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google