Dupa ce eliberez ambreiajul trepideaza usor. Au mai constatat si altii acest lucru. Am crezut ca accelerez eu prea mult,dar nu e asa. Cum am spus si mai sus,prima oara a trepidat in viteza a-2-a si facea ca si cand era in a-4-a.
Probleme Cutia de Viteze
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Si la mine se manifestă similar, deși am doar 85k km.
Îți recomand să încerci să pleci de pe loc apăsând mai întâi accelerația până spre 1500-2000rpm și abia apoi cuplând ambreiajul și forfecând cât mai puțin. Așa se manifesta mai rar spre deloc.
Dacă apăs accelerația concomitent cu ridicarea ambreiajului, atunci se întâmplă cel mai des.
Comment
-
pai atunci sa incerc si eu o tiganie d-asta, ma gandesc...ptr. ca la primele demaraje, dimineata al motor rece, am si eu un tremurici d-asta la plecare de pe loc.
trebuie s-o turez putin ca sa nu mai trepideze la demaraj, lucru care nu se intampla odata cu incalzirea motorului, respeciv a ambreiajului / subansambleleor.
bine, nici nu-i de mirare la peste 170 mii km, dar oricum inca mai are viata in el, zic io, ambreiaju'. in mers nu patineaza.
Comment
-
salut.am un logan 1.5 dci euro 3 250000 km si de ceva timp in momentul cand atac ambreiajul scoate un rontait si am zis ca ar fi rulmentul de presiune, dar cand am vrut sa- l schimb mecanicul mi-a scos prima data uleiul din cutie care era negru si avea in el multa pilitura si mi-a zis ca imi schimba kitul de ambreaiaj in momentul in care am si o alta cutie de viteza ca s-ar putea ca zgomotul sa fie din cutie.precizez ca masina trage si in viteza intra aproape ca la inceput.ma puteti ajuta cu pareri daca e normal ca uleiul din cutie sa aibe culoarea neagra si zgomotul ar putea fi din ea
Comment
-
Si nu e de la cuplul fabulos, e de la proasta calitate...
Nu -s mechanicosos, dar un prieten mechanichosos care are logan 1.4mpi, si are acest joc de vreo 5 ani...
el nici ca i-a facut ceva...nici n-are de gand...Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
Comment