Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma refeream la reglajul timoneriei ca despre asta vorbeam. Niciodata nu m am referit la ambreiaj.

    Nu exista reglaj al TIMONERIEI...care sa rezolve problema caraitului sau agatatului.

    Ambreiajul reglat corect...da...poate rezolva aceste probleme.

    Comment


    • Daca ziceai asa de la inceput
      Nu exista reglaj al TIMONERIEI...care sa rezolve problema caraitului sau agatatului.
      era complet alta discutie.

      Comment


      • Daca vei citi din nou cu atentie si interes toata discutia...vei vedea ca absolut niciodata nu m am referit la altceva decat la timonerie.
        Tu ai adus in discutie ambreiajul cand eu vorbeam de timonerie.

        Stima*
        Attached Files

        Comment


        • Salutare,

          Am schimbat kitul de ambreiaj (tot original Valeo) si ma enerveaza la culme faptul ca "huruie" pe liber (mai exact la eliberarea pedalei de ambreiaj).....exact ca inainte de schimbarea kitului....
          Ce ii pot face? un mecanic mi-a zis ca este din nu stiu ce ax si ca nu se poate rezolva, sau cel putin nu merita.....
          O las in pace? se poate strica si altceva? am observat ca daca o alerg (ieri i-am dat veo 2 reprize pana in limitare) face si mai tare....
          Pe PH2 s-au schimbat "niste" piese, ceva? ca primul Logan din 2006 nu facea asa.....si tot euro 4 era....

          Comment


          • Cred ca se rezolva cu "ambreiaj" de 1.6 SACHS.... e din ciclu "toate face asa"
            ( bineinteles daca vrei sa faci modificarea)

            Comment


            • pai si treb sa schimb si volanta?
              Pana la urmatorul kit, orikm nu ma mai gandesc sa il schimb...)) ca are sub 1000 km...
              Offf-ul meu mare este daca se strica ceva....ca uneori face urat de tot.....

              Comment


              • Da, trebuie si volanta de 1.6

                Treaba cu stricatul nu ti-o poate garanta decat mecanicul care ti l-a montat (correct sper).....ar fi bine sa ii vorbesti despre temerile tale, ai platit doar totul

                Multi s-au plans la 1.4 de problema cu zgomotul la eliberarea pedalei de ambreiaj....si am citit ca unii au remediat cu ambreiaj de 1.6 SACHS

                Acum bineinteles depinde si de zgomot, intensitatea lui....ca daca ai rupt vreun dinte din soare sau e fisurat....

                Comment


                • Originally posted by enc_edy View Post
                  Am schimbat kitul de ambreiaj (tot original Valeo) si ma enerveaza la culme faptul ca "huruie" pe liber (mai exact la eliberarea pedalei de ambreiaj).....exact ca inainte de schimbarea kitului....
                  Ce ii pot face? un mecanic mi-a zis ca este din nu stiu ce ax si ca nu se poate rezolva, sau cel putin nu merita.....
                  O las in pace?
                  Daca face ca inainte, aia e... Las-o in pace.

                  Si eu am schimbat kit-ul de ambreiaj, tot cu Valeo si face la fel ca inainte. N-o mai bag in seama.

                  Nu stiu cum e cu ambreiaj Sachs, dar daca trec peste faza cu zdranganitul, pentru un mers normal, mie imi place cum se comporta ambreiajul Valeo: plecari line, schimbat viteze fara hopuri - chiar n-am ce sa-i reprosez.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • pai nici eu nu am ce sa ii reprosez.....nu zdruncina sau etc....
                    Singura problema este acel zgomot de tractor......care ma scoate din minti....

                    Comment


                    • Acel zgomot e dat de priza de la cutie. Poti sa-i pui ce ambreiaj vrei, priza tot are joc.
                      sigpic

                      Comment


                      • si acea priza nu se poate repara/rectifica?
                        acel joc nu se mareste in timp?

                        Comment


                        • Eu pana sa schimb kitul aveam zgomotul acela infernal de rulment cand luam piciorul de pe pedala, am pus LUK si de 55000 de km nu il aud deloc cand dau drumul la pedala. Este posibil, sa nu se fi pus corect. Sau poate l-a pus chiar pe cel vechi la loc?

                          Din greseala, prostie.

                          Ai stat langa ei ? Eu nu cred ca un rulment nou, tinand cont ca este Valeo are voie sa faca zgomot.

                          Comment


                          • Cei de la Valeo lasa arcurile slabe pe disc - e "semnatura" lor. De acolo provine zgomotul, nu de la rulment.
                            Last edited by vitriol; 9 May 2016, 12:33.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • @Vitriol - exact asta am verificat la cumpararea noului kit si au joc arcurile.....
                              La demontarea vechiului kit, discul de ambreiaj avea aceeasi problema (arcurile zburdau in suporti)...
                              @TazMan - Toate piesele au fost schimbate (rulment, placa si disc + o vaselina neagra pe ax inainte de montarea rulmentului, nu au folosit acel pliculet care era in cutie)
                              Am stat langa ei + ca mi-au dat si piesele vechi.....singura diferenta am observat-o intre rulmenti....cel vechi aera rotund unde calca pe soare, cel nou este normal.....
                              Rulmentul vechi nu am identificat ce natie era...cel nou este INA

                              Comment


                              • Originally posted by enc_edy View Post
                                si acea priza nu se poate repara/rectifica?
                                acel joc nu se mareste in timp?
                                Priza e piesa separata si intra si se prinde pe tren printr-un splint. Acolo nu sunt cota pe cota si au joc, jocul de acolo genereaza acel sunet. Nu ai ce sa ii faci.

                                Originally posted by enc_edy View Post
                                si acea priza nu se poate repara/rectifica?
                                acel joc nu se mareste in timp?
                                Priza e piesa separata si intra si se prinde pe tren printr-un splint. Acolo nu sunt cota pe cota si au joc, jocul de acolo genereaza acel sunet. Nu ai ce sa ii faci. La Dacia 1300-1410, priza avea doua puncte de sprijin, unul pe tren (in cutia de viteze) si altul in capatul vibrochenului, la logan priza nu mai intra in vibrochen.
                                Last edited by MihaiiahiM; 9 May 2016, 13:13. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google