Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si ca sa il schimbi treb sa desfaci cutia? Sau la schimbul normal al kitului poti schimba si acesta piesa?

    Comment


    • Pai eu nu cred ca bate din ala.
      Adica zgomotul reclamat de voi nu cred ca este produs de acel rulment.
      Daca ala ar avea joc/bataie la 6000 rpm...zilele cutiei sunt numarate.

      In weekend imi desfac cutia la masina de curse pentru niste modificari la rapoarte si o sa studiez si problema acestui rulment.

      99.9% zgomotul este din kit ul de ambreiaj !

      Comment


      • Atât timp cat toti care au pus alt kit decât Valeu au scăpat de "grohait".....si eu tind sa cred ca este din arcurile de pe disc....

        Comment


        • Arcuri sau rulment. daca la pretensionarea pedalei de ambreiaj...zgmotul dispare...e din rulment.
          Daca nu dispare e din arcuri.

          Comment


          • Atunci din rulment ptr ca in majoritatea cazurilor problema dispare la apăsarea pedalei....
            Acum stau si ma intreb ce poate sa zornaie la acel rulment? Sa zornaie pe ax? Sau ce?

            Comment


            • Cand o sa ajung la garaj o sa fac poze la rulmenti care vin descentrati din fabrica de noi.

              Daca rulmentul nu este nu pica perfect concentric pe soarele placii de presiune...in timp se uzeaza si horcaie.

              Mai sunt si doua tipuri de rulment. Unele mai slabe ca si calitate si design facute de Valeo in special si cele INA care sunt mai calitative.

              O sa fac poze...daca nu uit

              Comment


              • Eu am pus INA (scria pe el) si arata un pic altfel fata de cel original al masinii si a început grohaiala dupa 5km.....))

                Comment


                • Si INA poate sa vina descentrat din fabrica

                  Kit ul de ambreiaj ce era ?

                  Comment


                  • valeu original.....cu certificat de origine cu nr de înregistrare.....facut in Franta....nu Turcia....si toate piesele erau bagate intr-o folie si ea la rândul ei lipita de cutie....adica nu puteai sa schimbi piesele fără sa se observe....nu zic ca nu exista maestrii..)

                    Comment


                    • Luati in calcul o diferenta de cota intre partea canelata din mijlocul discului si partea canelata a prizei. Alessandro, daca ai ocazia, masoara cotele de acolo la un disc valeo, la alt producator si cota prizei.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ambreiajul cu care vine din fabrica incepe si horcaie. Ce potruveala de cote mai buna sa existe decat asta ?

                        O sa masor totusi far iti zic ca am facut zeci de combinatii de discuri pe alte cutii si tot asa.

                        Ambreiajele hidraulice de ce nu horcaie ? Huh ? Au complet alt fel de rulment, in primul rand mult mai bine centrat.

                        Ma repet...apasati un sfert pedala de ambreiaj...daca zgomotul dispare...e din rulment. Singurul lucru care se schimba la pretensionarea pedalei de ambreiaj este presiunea la care este apasat rulmentul de presiune.

                        Toate masinile care au venit la mine cu problema asta...se manifestau asa. Se facea liniste cand presam usor pedala de ambreiaj
                        Last edited by alessandro; 12 May 2016, 23:04.

                        Comment


                        • salutare.
                          am si eu o mare problema.
                          am fost cu masina la un service , am lasat-o pe liber a urcat-o pe elevator...si aici buba :
                          cand invarte rotile se aute un huruit in cutie ca de rulment cu bile parte ceva de genu..
                          mecanicul mi-a zis sa incercam sa schimbam uleiul daca si dupa asta face la fel...e dusa..
                          masina e luata de noua si are 57.000km, logan 1.4 din 2007

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            Ambreiajul cu care vine din fabrica incepe si horcaie. Ce potruveala de cote mai buna sa existe decat asta ?

                            O sa masor totusi far iti zic ca am facut zeci de combinatii de discuri pe alte cutii si tot asa.

                            Ambreiajele hidraulice de ce nu horcaie ? Huh ? Au complet alt fel de rulment, in primul rand mult mai bine centrat.

                            Ma repet...apasati un sfert pedala de ambreiaj...daca zgomotul dispare...e din rulment. Singurul lucru care se schimba la pretensionarea pedalei de ambreiaj este presiunea la care este apasat rulmentul de presiune.

                            Toate masinile care au venit la mine cu problema asta...se manifestau asa. Se facea liniste cand presam usor pedala de ambreiaj
                            Deci zgomotul vine din "zdranganeala" rulmentului ce este pe liber?
                            Iar atunci cand este putin presat pe "soarele" placii nu mai "zdrangane"?

                            Comment


                            • Originally posted by dutzuu View Post
                              salutare.
                              am si eu o mare problema.
                              am fost cu masina la un service , am lasat-o pe liber a urcat-o pe elevator...si aici buba :
                              cand invarte rotile se aute un huruit in cutie ca de rulment cu bile parte ceva de genu..
                              mecanicul mi-a zis sa incercam sa schimbam uleiul daca si dupa asta face la fel...e dusa..
                              masina e luata de noua si are 57.000km, logan 1.4 din 2007
                              E normal sa aibe niste zgomote tehnologice cand o invarti la mana. Mai mergi cu ea si vezi daca se agraveaza.

                              Originally posted by spik View Post
                              Deci zgomotul vine din "zdranganeala" rulmentului ce este pe liber?
                              Iar atunci cand este putin presat pe "soarele" placii nu mai "zdrangane"?
                              Da...in 99% din cazuri

                              Comment


                              • Sa nu mai faci asa ceva niciodata risti sa spargi cutia de viteze! Cutia are protectie sa nu o bagi in viteza I niciodata in mers! Bine daca vrei neaparat poti sa o pacalesti, iei piciorul de pe acceleratie si cind ajunge la 30km/h apesi repede ambreiajul si tii apasat in viteza I, o sa intre! Dar cum ti-am spus nu este indicat este un risc foarte mare.Toate curbele trebuie sa le ataci exact pt viteza a II a.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google