Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uite ca in anumite situatii....se poate intampla sa inghete zapada pe acolo. De la acea patanie am mai trecut prin multe zapezi si nu am mai avut probleme. O fi ceva de soarta, marti 13, alinierea planetelor, ...dar se poate. Bine totusi ca nu este o problema la cutie sau mai stiu eu ce.
    Ma gandesc acum si la un alt factor: masina nu trebuie sa fie calda cand te apuci sa aduni zapada pe sub ea altfel caldura de la teava de esapament rezolva problema.

    Comment


    • Originally posted by Hirayama View Post
      Nu man, nu GL-5 din ala......ceva chestii frantuzesti PAO, ..
      In cutie este foarte importanta frecarea si coeficientul de frecare dintre pinion si sincron.
      Acolo este punctul sensibil. Trebuie si frictiune si protectie in acelasi timp.

      Dantura pinioanlor si rulmentii rezista fara probleme. Am mers si cu ATF mineral....no problem !

      Comment


      • Ei....vis a vis de mineral ATF...

        Unii la raliu folosesc ulei de motor 5w30 in cutie....la renault....si daca te uiti la vascozitati, uneori aduc cu acele uleiuri....

        Depinde ce vrei de la cutie....performanta sau protectie....

        Comment


        • salutari!
          de 2-3 zile, atunci cand vreau sa bag in R masina, imi aluneca in a patra. stiu ca e ceva normal sa nu intre uneori din prima, de aia uneori apas de 2 ori pedala de ambreiaj si problema se rezolva, dar de data asta pot apasa si de 10 ori ca daca n-are chef, n-are chef. opune rezistenta ca si cum i-as da viteza 1 din mers. imping de schimbator maxim dreapta apoi trag in jos si zici ca "intra in protectie". daca nu sunt mai "agresiv", am impresia ca intra cum trebuie dar de fapt aluneca in a patra. sau imping dreapta trag spre R si imi ramane schimbatoru oarecum cuplat da de fapt eu accelerez in gol si masina sta pe loc.
          ce poate fi asta?
          de precizat,e prima oara cand se intampla chestia asta si mai schimb eu ca la raliuri dar doar cand am facut cateva zeci de km cu masina. in oras schimb repede vitezele,in principiu cade turatia motorului exact unde ar fi turatia cutiei, dar nu schimb la fel de agresiv ca atunci cand "ma dau" la ea. ulei in cutie + ambreiaj noi noute schimbate de vreo 7-8 luni. nu cred ca am mai mult de 10-13 mii de km cu ele facute. 1.6 8v din 2005
          Semințele acelaș gust are.

          Comment


          • Am si eu o problema la cutia de viteza si v as ramane indatorat daca m ati ajuta cu un sfat.Loganul meu este din 2004 si are 120 000 de km.De ceva vreme cam de la 2500 de turatii in sus se aude un zgomot ca de polizor.A inceput mai intai in viteza 5 apoi si la celelalte.se intampla doar cand merg si o bag piciorul in ea incercand sa maresc viteza.Daca am luat piciorul de pe acceleratie nu se mai aude.Am verificat uleiul din cutie si parea ca e ok apoi l am schimbat.Zgomotul e acelasi.

            Comment


            • Probleme Cutie Viteze

              Seara buna.am o problema la cutia de viteze si nu stiu exact cauza.mai exact, uneori nu vrea sa intre in viteza, cel mai des se intampla in prima si a doua viteza, dar se mai intampla si la restul.deci pur si simplu nu vrea sa intre, intra foarte putin.am schimbat ambreiajul, dar degeaba.sau se mai intampla sa "agate" cand intra.ah, si inca ceva, atunci cand nu vrea sa intre, cand eliberez ambreiajul, se aude un zgomot, ca si cum ar sari ceva. logan I, 2010, 80000 km, 1.2 16v

              Comment


              • Posibil kit ambreiaj montat aiurea.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • nu cred, exact la fel facea si inainte..oricum, ambreiajul l-am schimbat cam degeaba..inca mai mergea folosit cel vechi..

                  Comment


                  • Salutare. De o perioada de timp, parca intra din ce in ce mai greu in viteza(in orice treapta), eu m-am obisnuit dar am observat diferenta cand am condus un alt logan la care intra mult mai usor in orice treapta, cu exceptia marsarierului unde la mine intra mai precis, dar tot greu. Uleiul la cutie a fost schimbat anul trecut (Elf recomandat aici pe forum), cutia nu fluiera la nici o viteza, ambreiajul nu patineaza absolut deloc, pur si simplu intra mai greu, trebuie sa depui o forta mai mare. Nu stiu daca are legatura si cu faptul ca schimbatorul e scurtat, dar nu intra asa greu in trecut.
                    Ce am observat la masina mea vs loganul cu care am comparat schimbarea vitezelor este ca la mine pe loc intra in viteza 1 fara apasare ambreiaj foarte usor, iar la celalalt logan intra foarte greu fara apasare ambreiaj in viteza 1, deci o ciudatenie.
                    Cum se termina iarna o sa o duc sa verific nivelul uleiului din cutie si daca mai trebuie ceva verificat/uns/schimbat, dati-mi si mie un sfat, va rog.
                    Last edited by andreyi; 18 February 2018, 10:43.

                    Comment


                    • Originally posted by andreyi View Post
                      Ce am observat la masina mea vs loganul cu care am comparat schimbarea vitezelor este ca la mine pe loc intra in viteza 1 fara apasare ambreiaj foarte usor, iar la celalalt logan intra foarte greu fara apasare ambreiaj in viteza 1, deci o ciudatenie.
                      Banui ca te referi cand ai motoru' oprit.

                      Sa verifici si cele 2 bucse de plastic de la levier (ai acces la ele doar pe dedesupt), alea daca sunt uzate, intra mai greu in viteze.

                      Comment


                      • Absolut, cu motorul oprit. Da, o sa o duc la mecanic sa verifice nivelul uleiului in cutie si acele bucse de care zici. Se aude si un zgomot de plastic la schimbarea vitezelor, zici ca atinge ceva pe-acolo. Poti sa-mi dai un link cu acele bucse?
                        Cumva e vorba de asta https://www.epiesa.ro/bucsa-levier-s...658003685.htm?
                        Last edited by andreyi; 18 February 2018, 16:13.

                        Comment


                        • Asa arata, sunt galbene sau portocalii, set de 2 bucati:

                          Nu stiu daca sunt alea de pe epiesa, acolo se refera la 1 buc., ele venind la set de 2.

                          Io le-am luat de la @axscu cu ceva ani in urma.
                          Attached Files
                          Last edited by Kojak; 18 February 2018, 18:30.

                          Comment


                          • Acolo pe piesenet vad ca difera. Sunt set de doua dar arata altfel conform codului.
                            Astea ce naiba mai sunt?
                            Attached Files

                            Comment


                            • Totusi...despre ce cutii este vorba, la 1.6 16V cred ca este un JR5, timonerie pe cabluri...
                              Nu cumva acea cutie de la 1.4 Mpi este diferita si doar ea are acele bucse?
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Andrei, aia un fel de bucsa de la cautatorul cutiei de viteze. E bine sa o schimbi si pe aia ptr. ca se uzeaza.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google