cand schimbi lichidul de frana il schimbi implicit si pe cel de ambreiaj ? intra in acelasi vas ?!
Probleme Cutia de Viteze
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
lichidul de frana e cum s-a zis acelasi(tot in vasul de deasupra pompei de frana)
cel de servo il gasesti deasupra pompei care arata asa:Attached Files
Comment
-
Legat de problema mea cu intratul/iesitul anevoios din viteze, am renuntat momentan, o las asa. Am mai fost la un mecanic pentru alte operatii, s-a uitat si la treaba asta, a verificat nivelul de ulei in cutie, dar dadea p-afara, deci ok, a verificat in toate vitezele si nu i s-a parut nimic anormal.
Singurele momente cand pare spre normal pentru mine intratul in viteze au ramas:
- in marsarier, parca o inhatza imediat (si asta dupa schimbarea bucsei cautator pare mai ok, nu mai agata cum agata de obicei de tre' sa bagi de 7 ori sa intre, intra din prima aproape mereu)
- si foarte curios in viteza 1, doar un pic in miscare intra foarte usor, pe loc intra mult mai greu in viteza 1
In rest, nu hauie, nu fluiera, nu caraie la schimbare, nici un zgomot, doar intra/iese greoi iar pedala ambreiajului se apasa/elibereaza mai anevoios(aici probabil intervine si uzura accentuata a ambreiajului - 166.000 km, dar care nu patineaza, nu trepideaza, doar mai baga niste socuri uneori la schimbare).
Mergem mai departe.
Comment
-
O placa de presiune lenesa, decalita, asta ai tu acolo.
Un ambreiaj uzat nu inseamna numai sa patineze.
Dupa 160 000 + e clar ca isi gaseste sfarsitul curand.
Comment
-
@andreyi, la 180.000km la Logan 1.6MPI am inceput sa am exact aceleasi simptome, iar dupa inca vreo 3000km au inceput sa se agraveze si in plus au aparut trepidatiile puternice la plecarea de pe loc (mai ales daca o vroiam mai in forta). A urmat schimbarea lui. Ar trebui sa te pregatesti pentru asta.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
2 month ago...Originally posted by mr.K View PostAsta in cazul in care ferodoul de pe disc e terminat pana la nituri.
Daca e placa sau rulmentul, intra greu in treptele de viteza.
Oricum, la km aia, cred ca nici discul nu mai are mult material pe el.
Tu spera ce vrei, ambreiajul isi vede de ale lui. Lumea nu intelege ca e piesa de uzura.
Vezi sa nu te lase pe coclauri, sa mai plusezi si cateva sute de lei pentru platforma, ca sa simti ca te costa.Last edited by mr.K; 18 April 2018, 20:26.
Comment
-
Originally posted by dsign View PostO placa de presiune lenesa, decalita, asta ai tu acolo.
Un ambreiaj uzat nu inseamna numai sa patineze.
Dupa 160 000 + e clar ca isi gaseste sfarsitul curand.
Asa ca: o schimb cat mai curand pot (financiar vorbind) si...aia e!
Multumesc pentru raspunsuri. O sa revin dupa operatiune cu rezultatele obtinute.
Comment
-
Salut
Ieri am lăsat mașină într-o coasta fara frana de mana si in tr 2. Nu mi-am dat seama ca o poate lua la vale....
Bineinteles ca masina a inceput sa o ia înapoi singura. Am auzit o pocnitura metalica, dupa care s-a oprit. Cert este ca era in tr 2 si a mers înapoi vreo 5m.
Acum tremura foarte tare motorul in tr 3. Intra bine in viteza, dar nu imi pot da seama de ce tremura doar in tr 3. Cutie de logan 1.4
Comment
Comment