Ocazional Nu Mai Porneste Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ocazional Nu Mai Porneste Motorul

    Salutare loganisti! Am o problema pe un Logan 1,6 Ambiance din 2005 aparuta cu maxim jumatate de an in urma, dar acum s-a acutizat. Motorul nu mai vrea sa porneasca uneori.

    Nu face niciodata probleme dupa o noapte sau dupa dupa cateva ore bune, ci numai dupa ce circuli putin cu ea. O opresti si gata. De fiecare data a pornit din nou, dar dupa multe incercari. Daca as sti ca va porni de fiecare data nu mi-as face griji, dar asa nu stiu cand o sa raman cu masina intr-un loc fara sa ii mai pot face nimic.

    La inceput am acuzat bateria de 5 ani. Am schimbat-o si dupa ceva timp a aparut iar problema. Totusi cel mai des face figuri dupa ce stau cu luminile/radio sau consumatori deschisi. Sambata trecuta am ramas in fata pietei si dai la cheie. Imi sarise in vizor faptul ca dupa ce am oprit masina a pornit ventilatorul vreo 5 minute. Pe de alta parte ventilatorul porneste cam des in ultima perioada, iar masina nu este condusa intr-un stil brutal sau mai stiu eu. Deci ma gandesc ca ceva imi consuma bateria in mod excesiv.

    Care ar putea fi problema? Daca a mai fost discutata dati-mi un link. Multumesc!

  • #2
    da cautare dupa senzor de turatie , trebuie curatat

    Comment


    • #3
      1) curata senzorul de turatie , asta o sa te chinuie putin ,
      2) sa stii ca nici o data nu se sta cu radioul sau luminile aprinse cand pornesti motorul , eu personal le stang pt ca nu moare nimeni 2 secunde cu ele stinse.

      Comment


      • #4
        Originally posted by user2000 View Post
        1) 2) sa stii ca nici o data nu se sta cu radioul sau luminile aprinse cand pornesti motorul , eu personal le stang pt ca nu moare nimeni 2 secunde cu ele stinse.
        Sa stii ca asa e, dar se mai intampla sa opresti la semafor sau sa las pe cineva si opresc motorul cateva secunde. Atunci cand am ramas in pana la piata stiind problemele ei, am stat fara radio vreo 10 minute si am butonat telefonul. Si tot mi-a facut-o!

        Comment


        • #5
          daca opresti motorul 2-3-5 secunde nu faci nici o sfaraiala de economie. la peste 20-30 de secunde de stationare, acolo se vede ceva, in rest e sexare gratis pt baterie, alternator, motor si-n plus mai creste si consumul. stiu ca-i offtopic, dar s-a incercat metoda si nu da roade.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Salutare tuturor. Am um logan 1.4 din 2005 si de 2 zile am probleme cu pornirea,dau la automat minute bune. Mentionez ca sa mai inamplat de vreo 3 ori pana acum in decurs de 2 ani. Am creezut ca poate e de la benzina ca bagam de la LUKOIL dar acum am bagat de la PETROM si mai rau. Dati-mi un sfat va rog. Are la bord 133000 dar nu cred ca este problema, am vazut TAXI cu 365000. Inainte de a opri motorul opresc toti consumatorii dar bateria invarte electromotorul fara probleme. Va multumesc
            Last edited by sovy; 29 August 2011, 10:49.

            Comment


            • #7
              un sfat ar sa iei fiecare fisa de bujii la rind sa o verifici daca este bine pusa si apoi sa incerci dinou sa pornesti,inclusiv la bobina sa te uiti daca sunt puse bine si isi fac serviciul...
              sigpic

              Comment


              • #8
                incearca sa cureti senzorul de turatie de pe volanta si vezi ce se intampla

                Comment


                • #9
                  De aproximativ 1 saptamana motorul imi porneste mai greu, ca si atunci cand ai baga apa in benzina sau nu ar avea suficienta benzina. Dar asta nu se intampla mereu, ci doar uneori. Mi-a spus un prieten ca inainte de a opri motorul sa o accelerez pana la 3-4 mii si apoi brusc oprit motorul, facut asa, la prima cheie, mers brici, si nu numai la prima cheie.

                  Acum stau si ma intreb:
                  - ori benzina nu o fost buna, poate un pic "scaldata" desi a fost de la OMV, plus ca dupa ce am sesizat problema (daca o pot numi asa) am pus de la rompetrol de 99.

                  - ori poate pompa de benzina nu lucra bine desi se aude acel zgomot la pornire.

                  - ori o fi vreun injector (sincer sper sa nu fie!)

                  Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat, o parere.. va multumesc anticipat!

                  Comment


                  • #10
                    care-i sfariala aia cu turatul? daca crezi ca ai apa in benzina, baga 1 litru alcool pur (>90%) la 20-25 litrii de benzina si in cativa zeci de km scapi de apa. vezi totusi sa nu fie senzorul de turatie sau vreo fisa/bobina.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Daca va palpaie becul martor din bord cand suciti cheia, este de la sistemul de recunoastere a cheii.

                      Comment


                      • #12
                        nu palpaie niciun bec martor in bord.. pur si simplu.
                        ma gandesc ca daca ar fi vreo fisa sau bobina ar fi mai turat la relanti, dar e la 700 dupa ce se fac 2 linii.
                        sincer inca nu stiu ce sa fie, astept sa se termine benzina din rezervor si apoi voi vedea daca a fost de la benzina.


                        multumesc pentru raspusnsuri.
                        Last edited by Bogdan20cj; 30 August 2011, 14:32.

                        Comment


                        • #13
                          Nu-i nici o fisa/bobina! Ti-ar merge rau in ralanti.
                          Curata-i senzorul de turatie, se afla pe stanga (partea cu volanul) la volanta.
                          Iti trebuie o cheie de 10, ai acces cam greu la el, dar cu rabdare te descurci.

                          Il cureti cu o carpa/periuta de dinti si benzina/diluant, NU cu smirghel sau pila...
                          Stergi bine si gata, va porni la sfert ca odinioara.

                          Comment


                          • #14
                            multumesc Octavian! oare cu WD 40 ar merge curatat?

                            Comment


                            • #15
                              da, dar o sa-ti curga prin fereastra ambreiajului pe placa de presiune si vreo 2 zile o sa-ti cam patineze ambreiajul. intreaba-l pe lau_swat sau pe cristi_xp, ei stiu mai bine cum e cu wd40-ul
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google