Logan 1.6 MPI din 2005, 65000 km. Rece sau cald, turatia scade sub 500 pana se opreste motorul. In intervalul in care schimb vitezele are timp sa moara... si de aceea o tin numai in 3-4000 ture, sa am eu timp sa schimb. Dar la frana sau la semafor trebuie sa o tin usor accelerata, altfel moare. Ceva ajutor? Multumesc frumos!
Moare Motorul
Collapse
X
-
indicatoru sub filtrul de aer exista carburatorul exact ca la dacie, acela trebuie curatat. ori clapeta nu lucreaza cum trebuie, ori vre-un orificiu este infundat. parerea mea este ca mai bine te duci la un service. nu dureaza mult si nu cred ca te costa prea mult
-
-
Inainte sa demontezi corpul clapeta, mai simplu scoate-i mufa...ar trebui sa ai relantiu' pe la vreo 1500, caz in care schimbi motorasul pas cu pas, ca degeaba il cureti...daca tot iti moare motorul cu mufa scoasa, verifica sa nu traga aer fals pe la imbinarea cu galeria de admisie sau carcasa filtrului de aer.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
Originally posted by lungan View Postscoate-i mufa...ar trebui sa ai relantiu' pe la vreo 1500
Am postat si in alt topic la tutoriale dar cred ca aici trebuia. Am schimbat si eu MPP astazi dar cred ca am omis un sfat dat mai sus, adica sa scot cheia din contact atunci cand fac operatiunea. Motorul merge perfect dar a ramas aprins un martor in bord, cel din mijloc jos. Cum remediez eroarea?
Comment
-
Originally posted by misud View PostAm si eu exact aceeasi problema. Inainte sa ma apuc sa demontez vreau sa fac testul cu mufa dar... care mufa trebuie sa o scot? Ar trebui sa fie una in spatele filtrului pe la carburator, nu?
Am postat si in alt topic la tutoriale dar cred ca aici trebuia. Am schimbat si eu MPP astazi dar cred ca am omis un sfat dat mai sus, adica sa scot cheia din contact atunci cand fac operatiunea. Motorul merge perfect dar a ramas aprins un martor in bord, cel din mijloc jos. Cum remediez eroarea?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Buna ziua, am un Logan pe benzina + gpl; e luat de ocazie prin iarna (a fost taxi 5 ani inainte); in fine, cu motorul n-am avut probleme, trage bine insa de vreo 3 saptamani a inceput sa dea rateuri si sa porneasca greu, ba chiar sa se opreasca la ralenti. Am schimbat bujiile, apoi bobina de inductie - ca lucrau doar 2 din 4 - si o vreme parea ca s-a rezolvat. Azi insa n-am mai reusit s-o pornesc de loc; am dat la cheie pana ce am simtit bateria ca slabeste. A dat doar semne slabe ca ar vrea sa porneasca; insa fara succes, asa ca am abandonat.
Personal, suspectez cateva cauze (am specializare de mecanic auto, dar fara practica): colmatarea injectoarelor, probleme la servomotorul de ralanti sau impuritati pe traseul de alimentare cu benzina.
Ma ajuta cineva? multumesc anticipat.
Adresa e Str. Poenaru Bordea, in spatele Palatului de justitie (Piata Natiunilor Unite, Hanul Berarilor sau mai exact, pe strada cu Loteria Romana.
Comment
-
Exact aceeasi problema a avut-o un coleg de club zilele trecute.
Singura rezolvare - resoftarea calculatorului de injectie (ECU) - solutie data de la Dacia, asta dupa ce a schimbat: pompa de benzina (arsa), bobina injector (ars), bobina inductie, bujii, fise, corp clapeta.
Tot motor de 1,4 cu GPL
Motivul dat de inginerul de la Dacia: ECU isi modifica in timp parametri (ajustare) dupa cei de la GPL si de la asta si functionarea defectuoasa pe benzina. Pe GPL nu sunt probleme.
Comment
-
trebuie sa ii dai comanda din soft de diagnoza ca sa isi reseteze adaptivii .
vezi postul 97 din threadul acestaLast edited by Cristi_Xp; 2 October 2011, 22:57.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment