Buna ziua
Am o mica ( mare ) problema . Am un Logan de 1.5 DCI ( 8o si ceva de calutzi ) la care i-am facut distrubutia la 180.000 km . Cu ocazia asta am schimbat si alte piese care erau cam imbatrinite pe le ea ( masina e din 2006) printre care furtunul de admisie de la turbina la motor care era fisurat . Umbland pe la turbina mecanicul a vazut ca imi curge uneli pe la oringurile de la conducta de tur ulei de la turbina . Acuma problema majora e ca inainte nu stiu sa fi curs ulei pe acolo ( cel putin nu am observat ) . Le-am schimbat cu unele originale Renault ....numai ca problema persista . Ce e de facut pt ca desi piesele erau de origine totusi mecanicul ( care a lucrat la Dacia Service ) mi-a spus ca nu sunt totusi originale ca sunt 2 oringuri in loc sa fie unu si de dimensiunmai mare . Astept cu nerabdare pareri ( eventual daca a mai patit cineva la fel ) pt ca nu as vrea sa ramn fara ulei intr-o buna zi.
Multumesc
Nimeni nimik ....mare minune ...inseamna c eu sunt cel mai "norocos"
Am o mica ( mare ) problema . Am un Logan de 1.5 DCI ( 8o si ceva de calutzi ) la care i-am facut distrubutia la 180.000 km . Cu ocazia asta am schimbat si alte piese care erau cam imbatrinite pe le ea ( masina e din 2006) printre care furtunul de admisie de la turbina la motor care era fisurat . Umbland pe la turbina mecanicul a vazut ca imi curge uneli pe la oringurile de la conducta de tur ulei de la turbina . Acuma problema majora e ca inainte nu stiu sa fi curs ulei pe acolo ( cel putin nu am observat ) . Le-am schimbat cu unele originale Renault ....numai ca problema persista . Ce e de facut pt ca desi piesele erau de origine totusi mecanicul ( care a lucrat la Dacia Service ) mi-a spus ca nu sunt totusi originale ca sunt 2 oringuri in loc sa fie unu si de dimensiunmai mare . Astept cu nerabdare pareri ( eventual daca a mai patit cineva la fel ) pt ca nu as vrea sa ramn fara ulei intr-o buna zi.
Multumesc
Nimeni nimik ....mare minune ...inseamna c eu sunt cel mai "norocos"
Comment