Probleme Presiune Rampa Injectie!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Presiune Rampa Injectie!

    Am fost cu masina la un service ca sa vad de ce nu porneste din prima cand este rece. si concluzia celor de acolo dupa ce au verificat aprinderea si injectoarele a fost ca masina mea pierde in timp presiunea din rampa de injectie.
    Intrebarea mea este: pe unde poate pierde presiunea din rampa de injectie?
    Pe la valva de retur? pe la vreo garnitura?
    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

  • #2
    presiunea din circuitul de alimentare (nu numai din rampa) se pierde de regula prin supapa pompei de benzina (supapa de retur aflata pe pompa). se mai poate pierde si prin injectoare (acestea nu mai inchid bine, picurind benzina in colectorul de admisie) atentie la stabilirea cauzei, sa nu te pacalesti. daca pornirea grea este datorata pierderii presiunii carburantului, fa urmatoarea incercare: pune contactul succesiv de 4-5 ori fara a actiona demarorul (in acest fel actionezi pompa de benzina creind presiune in circuit). daca dupa asta pornirea este ok, inseamna ca vinovatul pentru pornirea grea este pierderea de presiune prin pompa de carburant. daca si in acest caz pornirea este grea (pornire in 3 sau trepidatii) este posibil ca pierderea de presiune sa fie prin injectoare, aceasta ducind la o "innecare" a motorului

    Comment


    • #3
      Ideea este urmatoarea, cand este cald afara nu prea face figuri decat daca sta mai mult de 24 ore pe dreapta, si nici atunci nu e obligatoriu sa faca! dar daca e mai frig afara cam 20 de grade face garantat si dupa 12 ore!mecanicii de la service asa mi-au zis ca pierde presiune din rampa de injectie si sincer nu sunt convins de asta. intr-o dimineata dupa ce am pornit-o si statea turata pt ca era rece mergea intrerupt dar asta s-a intamplat o data si nu a mai facut.
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • #4
        posibil sa fie regulatorul de presiune din pompa defect .
        Incearca inainte sa pornesti sa pui de 2-3 ori contactul sa vezi daca face la fel.
        sfaturile lui andreicry sunt mai mult decat ok .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Am incercat si cu contactul dar nu pot fi sigur daca a avut vreun efect ca uneori cand puneam contactul de mai multe ori pornea bine si alteori nu.
          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

          Comment


          • #6
            asa facea clio meu asta iarna , da numai cand erau minus 5 grade... pornea murea .Porneam iar mergea perfect ... Daca acceleram mergea intrerupt .A2a oara sau 3a mergea perfect . Am citit pe ceva forumuri si aia tot vina pe regulator dau .Am un regulator pe balcon , o sa il incerc la iarna daca tot face asa .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              cum se poate verifica regulatorul?
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • #8
                habar nu am , pui altul nou )
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  cati km ai ? daca ai putini nu cred ca e de la injectoare ,

                  Comment


                  • #10
                    masina are peste 80.000 km, iar in dimineata asta am pus de vreo 3-4 ori contactul si dupa aia i-am dat la cheie si surpriza a pornit din prima putin mai greu(a invartit de 3 ori in loc de 2 orimotorul) dar a pornit si a mers ok!deci saptamana viitoare ma apuc de desfacut pompa sa verific supapa.
                    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                    Comment


                    • #11
                      intrabari:
                      1. supapa nu este cumva integrata in pompa?
                      2. daca nu este atuncu unde se afla inainte sau dupa pompa?
                      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                      Comment


                      • #12
                        in ansamblu din rezervor unde e si pompa .
                        arata asa, ala din poza e pentru rampa de injectie .
                        si tutorial
                        Attached Files
                        Last edited by Cristi_Xp; 6 September 2011, 17:55.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          sau daca ai un prieten bun cu un logan si e dispus sa faceti schimb de pompe 2-3 zile ar fii cel mai bine. Daca se muta defectiunea la el e cat se poate de clar. Atentie la piulita aia ce tine pompa pe rezervor , sa n-o spargi cand te apuci de desfacut. Salut!
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #14
                            ia spuneti`mi si mie de unde se ia un regulator d-asta separat si la ce bani ,eventual sa imi spuneti de cati bari e sau un cod .
                            ca ma gandesc ca dacia/renault vinde doar ansamblu ala complet .

                            a mea asa a inceput sa faca la prima pornire dimineata . Azi cred ca a luat`o din prima pentru ca am stat vreo 1 min cu contactu pus pana am dat la automat ca sa intru in diagnoza sa vad daca citeste semnal de la senzorul de pe volanta .
                            Last edited by Cristi_Xp; 7 September 2011, 11:45. Reason: Automerged Doublepost
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Revenind la problema care a revenit "din nou, iar" la mine, sa mai cautam solutii!! Am inteles ca, colegu cristi xp a schimbat pompa cu totul si tot asa face (pornire grea). Sa o luam prin excludere si sa zicem ca mecanicii care mi-au zis de regulator au gresit.
                              Mie a inceput sa imi faca figuri cand am demontat clapeta de accelaratie de pe motor sa o curat si de atunci imi face asa!

                              Ma ajuta cineva cu o idee?? sau macar un indiciu??
                              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google