Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie De Viteze

    Am un laureate plus din octombrie 2006 sunt foarte mandru de ea pentru ca totul functioneaza perfect dar in ultimul timp daca tin masina in treapta a 2-a si ridic piciorul de pe acceleratie se aude o ruptura in cutie, sa fie ceva de speriat ? Nu se aude mereu sau poate nu imi dau eu seama

  • #2
    Treaba asta se aude in sarcina sau la ralanti? Cu ambreiajul calcat, sau fara?
    Da mai multe detalii, ca eu n-am de unde sa-mi dau seama care e cauza...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      La relanti nu se aude decat tacanitul acela care dispare cand calci ambreiajul.
      In treapta a doua mers constant si ridici decat piciorul de pe acceleratie Deci o lasi in trepata de viteza nu pe liber

      Comment


      • #4
        Sunt slabite suruburile de la scut, strange-le si vezi daca mai face.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Pai banuiesc ca ar trebui sa faca in toate treptele de viteza daca ar fi scutul. In orice caz la masina de serviciu care este logan ambiance ( cele de politie ) am avut acea problema cu scutul si nu se auzea asa... nus ce ar putea fi... Mai ales ca masina nu a pupat burnout-uri sau demarari in tromba cum a luat cea de serviciu in unele cazuri.
          Last edited by RnjiTzU; 7 April 2008, 01:04.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Si eu am aceeasi problema , numai ca la mine se manifesta in treptele de viteza 1,2,3 ; la inceput aceasta "ruptura" sau "tacaneala" aparea doar in trepta a 3-a , dar amobservat ca s-a agravat . Nu am ajuns inca in service si sunt foarte curios sa aflu de la ce este . Apare in momentul in care sunt cu masina in sarcina si iau piciorul de pe acceleratie dupa demaraj ; schimb normal la 2800-3000 si nu "ma rup in figuri " cu masina .

            Comment


            • #7
              Atunci se pare ca aveti amandoi probleme la grupul diferential, daca acel zgomot se aude in decelerare, deci cand luati piciorul de pe acceleratie.
              Mergeti in service si o sa va schimbe grupul diferential sau toata cutia de viteze.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Ai dreptate zgomotul se aude in decelerare. Tot ceea ce sper este sa nu fie acel diferential. Din cate stiu eu (poate ma insel dar) diferential exista atunci cand ai tractiune pe ax cardanic si intervine in curba astfel roata din interiorul curbei se invarte mai putin pentru a evita derapajul... Masina are 31000 si am garantie extinsa valabila pana in octombrie 2009, crezi ca se va ocupa garantia de problema mea?

                Comment


                • #9
                  Da se va ocupa garantia de problema ta... mergi cat mai repede la service... grup diferential au si masinile cu tractiune pe fata... faza e ca acele masini cu tractiune pe fata nu au cardan ci au altfel grupul diferential...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by RnjiTzU View Post
                    crezi ca se va ocupa garantia de problema mea?
                    Da, clar ca operatiunea se face pe garantie.
                    Eu as zice ca e bine sa-ti doresti sa fie grupul diferential de vina, daca nu, o sa schimbe cutia de viteze, motorul, pana o sa gaseasca cauza.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      @memphis_Taz: Grupul conic diferential este la fel "in mare" si la tractiunea fata si la tractiunea pe spate difera doar amplasarea. La tractiunea fata el este incorporat in cutie pe cand la tractiunea spate este in afara cutiei.
                      Putin off topic: oare la Logan merge montat invers grupul?
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        Nu merge inversat grupul diferential, ca are o forma care nu permite asta.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Deja vorbim de tractiune pe spate la logan ;) suna interesant :P

                          Comment


                          • #14
                            Buna, si eu aveam un asa numit zgomot, la mine era atunci cand eram in treapta 1 si apasam ambreajul sa schimb viteza, auzeam un clampanit, insa acum vad ca a disparut.Am doar 7100 km in 3 luni
                            kiss 1.6 mpi

                            Comment


                            • #15
                              Si daca treci pe tractiune spate la Golansky ce treaba are? Vei pierde mai mult la aderenta pentru ca in curbe mai mult ca sigur te va arunca... in alta ordine de idei Loganul nu are Traction Control, deci satelitii nu cupleaza ambele roti... intelegeti ideea?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google