Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by csebalyn View Post
    va trebui sa te "scobesti" de cateva sute de euro...
    Vreo 600 euro, cam asa...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      De ce uneori nu vrea sa intre in mars-arier? Cei de la reprezentanta au spus ca e ceva normal si ca nu trebuie sa ma alarmez,dar totusi nu mi se pare normal la o masina noua

      Comment


      • #33
        Au dreptate, e normal. E din cauza proastei sincronizari a march-arrier-ului.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Multumesc pentru raspuns.Totusi nu ma simt deloc mai bine acum ca stiu ca problema mea e universal valabila.Mi s-ar fi parut normal sa fim macar anuntati ca s-ar putea sa avem probleme,ce sa mai zic de faptul ca o firma asa serioasa ca Renault ar trebui sa recheme masinile cu probleme chiar daca scrie pe ele Dacia.Mai sunt oare si alte surprize la fel de " normale" la care trebuie sa ma astept pe viitor?

          Comment


          • #35
            In cazul asta nu exista masini cu probleme, ci la toate se intampla asa. Cutia de viteze a fost gandita prost, de aia se intampla asta.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Originally posted by a32bicaic View Post
              De ce uneori nu vrea sa intre in mars-arier? Cei de la reprezentanta au spus ca e ceva normal si ca nu trebuie sa ma alarmez,dar totusi nu mi se pare normal la o masina noua
              am patit-o si eu... e destul de enervant... totusi m-am obisnuit... si am observat ca face chestia asta cand dupa mers inainte (orice treapta de viteza) bagi marche-arrier... oricum acum dupa o las putin pe liber la relanti si dupa bag si marche-arrier ...si s-a rezolvat problema
              Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
              sigpic

              Comment


              • #37
                Baieti am si eu o nelamurire cand bag in mansalier se aude un carait desi apas ambreiajul pana la fund se mai aude din cand in cand ce poate fi

                Comment


                • #38
                  Marche arriere

                  Cred ca sunt multe persoanele ce nu cunosc faptul ca in momentul cuplarii treptei de mers inapoi, rotile trebuie sa nu fie in rulaj; nefiind sincronizata aceasta treapta, daca exista miscare va "face nazuri"
                  Incercati pe viitor (pentru a elimina aceasta posibila cauza), sa "imobilizati" masina, si dupa aceea sa cuplati "marche-arriere-ul"
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #39
                    @dybo66: E exact ce se discuta aici, probleme la sincronizarea march-arrier-ului, care sunt prezente la toate masinile.
                    @77sky: March-arrier-ul de pe Logan e sincronizat...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by andrei View Post
                      @77sky: March-arrier-ul de pe Logan e sincronizat...
                      Deja sunt intrigat, Andrei...La service in momentul in care am avut niste probleme cu a mea cutie de viteze (anumite manevrari greoaie, in anumite conditii) d-nul inginer mi-a zis ca marche-arierrul nu are sincron; in mai multe locuri de pe net am gasit informatia conform careia aceasta cutie nu are sincron.
                      Foarte interesant...si curios
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #41
                        Exista reperul asta, sincron march-arrier, deci este sincronizat march-arrierul.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Desi sunt vechi posturile, eu abia acum le-am vazut si cum nimeni nu s-a sesizat, comentez eu
                          Originally posted by memphis_Taz View Post
                          ... grup diferential au si masinile cu tractiune pe fata... faza e ca acele masini cu tractiune pe fata nu au cardan ci au altfel grupul diferential...
                          adica? pozitionat transversal? si ce-i cu aia, la masinile cu motor fata longitudinal (vezi passat, audi, dacia berlina) diferentialul fata e ca ala de pe spate, deosebirea o face faptul ca cel din fata e montat de cealalta parte a pinionului de atac fata de dif spate. au acelasi raport de transmisie, aceeasi constructie, difera coroana dintata, corpul diferentialului e acelasi.

                          Originally posted by memphis_Taz View Post
                          ... in alta ordine de idei Loganul nu are Traction Control, deci satelitii nu cupleaza ambele roti... intelegeti ideea?
                          nu inteleg ideea. asta unde-ai citit-o? ce are traction controlul cu satelitii? daca satelitii nu ar angrena ambele planetare, masina nu s-ar deplasa. deci satelitii angreneaza ambele planetare, tot timpul. sistemul traction control nu se bazeaza pe blocarea satelitilor, eventual al planetarelor cu carcasa diferentialului. chiar si la diferentialele autoblocante satelitii angreneaza ambele planetare.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Pe logan nu este sincronizar mars-arrier-ul asta e facuta pentru ca sa se elimine posibilittea de a baga in aceasta viteza in timp ce masina se deplaseaza in fata. Sa zicem asa e un fel de protectie pentru cutie. Laguna are sincronizare pt mers inapoi.
                            1.5 dc

                            Comment


                            • #44
                              Esti sigur? Vino cu argumente daca e asa...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Pai sa vedem... Eu nu inteleg ce argumente vrei... Pe logan marche arrierul NU e sincronizat... Dute la service si intreaba... Intreaba un mecanic de specialitate... Sau dute la dealer si intreaba-i direct pe ei...
                                Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google