Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Apesi ambreiajul pana la capat? Nu se agata presul sub pedala? Incearca sa bagi tr1 sau tr2 fara sa eliberezi ambreiajul, apoi incearca iar R. Ar trebui sa intre fara sa caraie...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      Trebuie apasat ambreiajul pana la capat

      Comment


      • #63
        Pana in capat apas ambreajul..Inca si tata imi zice ma u apesi ambreajul pana in capat si inca ma uit la el sa vad is eu prost nu apas ambreajul dar pana in capat il apas si tot caraie

        Comment


        • #64
          Faza cu ambreiajul e simpla o poti indrepta fara sa caraie nici cutia, nici taticu
          bagi in "marsalier" cum se zice in popor, cand ai si piciorul pe frana daca observi ca nu intra ti impins de schimbator spre marsalier si ridici incet piciorul de pe ambreiaj intra fara sa mai caraie

          Comment


          • #65
            Da, metoda "incearca cu un ciocan mai mare" functioneaza si asta, dar nu stiu in timp ce/daca va avea urmari.
            daca inainte de a da R, dai cu ambreiajul apasat un 1 sau 2, intra R fara caraieturi. Pana acum n-a dat rateuri metoda. Bine, tine si de cum e reglat fiecare ambreiaj in parte ...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              am un laureat plus
              am o problema cu mansaliru
              nu intra din prima
              trebuie s-o bag in 1 si apoi intra
              sigpic Alexandria

              Comment


              • #67
                La mine nu caraie daca procedez asa :
                - masina sa nu fie in miscare ;
                - nu trag brusc de maneta pentru a cupla treapta de viteza pentru mers inapoi.
                Daca ma grabesc si trag de maneta mai brusc , atunci caraie si la mine !

                Comment


                • #68
                  Daca nu vrea sa intre din prima dai un sprit de la acceleratie si sa vezi cum intra la fel pateam si eu dar m-ia expilcat tata cum sta treaba si acuma nu mai am probleme de acest gen bafta!!

                  Comment


                  • #69
                    cutiile deviteza au grup diferential,pe capetele lui de ax vin planetarele

                    vezi daca nu ai presul sub pedala ,mai ales daca nu sunt originale
                    Last edited by ioanfecioru; 21 March 2009, 19:04. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #70
                      salut am si eu aceea problema cu cloncanitu se aude de exemplu bag 1a dau inainte su dupa aia marsalier si cand cupleaza ambreiaju se aude, sau in mers cu a 2a iaradaca iau piciru brusc de pe pe acceleratie si intra in frana de motor atunci iar se aude, cei care au avut aceasi problema sa-mi zica cum au rezolvat si ce a fost de vina !?

                      Comment


                      • #71
                        uita-te la scut, subcadrul fata, dar in primul rand la bieleta de preluare de cuplu care este in spatele ansamblului motor si descarca pe traversa din caroserie (vezi poza)
                        Bafta!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          Baieti,nu are rost sa blamam Loganul ca nu intra in marcharier.Are vecinul Opel nou 1,4 dimineata trebuie sa stea sa o incalzeasca nu intra in viteze,caraie cutia...L-a costat 13000 eurashi..nu e mare pricopseala fata de logan.Intra in macharier (daca vrea)din prima.Daca nu..mai incercam o data.Merge faza cu un 2 sau 3 scurt apoi marcharier..

                          Comment


                          • #73
                            merci de sfat detail, o sa ma uit trebuie sa o urc pe o rampa, sar putea sa fie ce zici tu aceea bieleta de preluare cuplu

                            Comment


                            • #74
                              Ieri am oprit masina in panta si nu am tras frana de mana ca am bagat in viteza mai exact in masalier si dupa ce am luat piciorul de pe frana surpriza masina a luat-o la vale noroc ce eram in masna ca am tras repede frana de mana dupa aceasta patania ma apuc sa incerc tot in panta respectiva cutia de viteze intoate treptele si surpriza in treapta 3,4,5 masina mergea la vale am mai incercat inca o data masina dupa se s-a miscat 1 metru si numai in treapta 5 a mai plecat la vale credeti ca este vreo problema normal cand bagi in viteza masina trebe sa nu se mai miste?

                              Comment


                              • #75
                                Dincolo de cum, cat trebuie masina sa miste in panta cand e in viteza, tragi frana de mana.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google