Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Deobicei trag frana de mana si pe urma bag in viteza dar am vrut sa vad daca bag numai in viteza daca sta masina la vechea dacie nu mergea frana de mana si bagam in viteza si nu se mai misca de pe loc !

    Comment


    • #77
      In functie de raportul treptei de viteza si inclinatia drumului, da, se poate sa plece masina la vale chiar si daca e bagata in viteza. Daca vrei s-o lasi in viteza cand e parcata, foloseste numai treapta a 2-a si mereu frana de mana sau poti folosi numai frana de mana
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        Este adevarat ca la masinile de dupa 2006 e alta cutie mai buna?

        Comment


        • #79
          n-as crede... eu am avut si masina din 2006 si din 2008 si tot asa mergeau. chiar identic
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            cand sunt noi nu prea caraie,nici macar marsarieru ,cu timpul incep .Oricum mie mi se pare o diferenta enorma fata de cum intra in viteza la 16v decat la celelalte...s-ar putea sa fie diferenta de timonerie.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #81
              Dar schimbatorul ala vechi e mai nasol oricum.De asta am crezut ca au schimbat si cutia nu numai schimbatorul.

              Comment


              • #82
                la schimbator doar maciulia e schimbata, tija e aceeasi. timoneria dintre cutie si scimbator difera de la mpi la 16v, dar cutia in principiu e tot aia. adica aceleasi rapoarte, tot jh3...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  Bine ca nu este vreo problema la cutie asa cum am crezut initial !

                  Comment


                  • #84
                    Ai dreptate. La 16v nici nu simt ca misc levierul dintr-o viteza in alta. Am condus si Prestige dCI de 85 CP si parca agata la fiecare schimbare de treapta(cu toate ca e pe cablu). Pana acum mi-a intrat in marsarier din prima de fiecare data. La 1.4 si 1.6 ma mai chinuiam de 2 sau 3 ori pana sa intre in marsarier(nu de fiecare data face ci numai cand vrea).
                    fara linkuri externe

                    Comment


                    • #85
                      Am observat si eu ca la diesel intra mai greu parca.

                      Comment


                      • #86
                        culmea, la dizal, desi e pe cablu, cutia are "click" ca si o masina sport. nu inseamna ca "agata", o cutie care egata nici nu intra nici nu iese calumea din viteza, uneori poti sa rupi schimbatorul si tot degeaba. nu-i cazul la cutiile pe cablu, dar noi am vrea sa intre ca-n unt, sa nici nu stii daca esti sau nu in viteza
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #87
                          ...cutiile J5 "toate face asa", dar trebuie sa fii atent cat si cum calci ambreiajul, si ce turatie ai, cand vrei sa schimbi foarte din scurt...

                          Comment


                          • #88
                            ...uhhh ce urat face cand schimbi in graba si aiurea...mai patesc cand schimb incaltamintea si calc ambreiajul insuficient...instinctiv imi sare mana de pe schimbator,zici ca acu' se rupe

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by radu2008 View Post
                              Deobicei trag frana de mana si pe urma bag in viteza dar am vrut sa vad daca bag numai in viteza daca sta masina la vechea dacie nu mergea frana de mana si bagam in viteza si nu se mai misca de pe loc !
                              Stai sa ne intelegem. Ai bagat in viteza cu mot. oprit si fara sa tragi frana de mana fiind si in panta , ok? Iar masina curgea la vale lin fara sa faca hopuri ca la rodeo? Daca este asa , ori nu ai bagat in viteza , ori tu chiar nu ai compresie la motor . Sunt convins ca nu erai intr-o rampa mai mare de 10 grade . Oricum mie unul mi se pare ciudat .
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment


                              • #90
                                Florin am oprit motorul cu frana calcata dupa care am bagat in viteza masalier si am lasat frana si masina a curs usor la vale sa fie vreo problema ca am 3 mm peste joja la ulei maxim sa nu am compresie daca bag in treapta 1 si 2 nu sunt probleme si in celelalte viteze depinde cum prinde pozitia la rotile din cutie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google