Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Seba View Post
    culmea, la dizal, desi e pe cablu, cutia are "click" ca si o masina sport. nu inseamna ca "agata", o cutie care egata nici nu intra nici nu iese calumea din viteza, uneori poti sa rupi schimbatorul si tot degeaba. nu-i cazul la cutiile pe cablu, dar noi am vrea sa intre ca-n unt, sa nici nu stii daca esti sau nu in viteza
    Cand am dat in prima iarna cu ea...m-a cam iritat.
    Are doua comportamente: cand e rece cutia, clik-ul cela, e cam "badaran", "grosier". Din momentul in care se incalzeste cutia, te unge la suflet
    Deci clar, nu cutia vinovata, nici ambreiajul ci "continutul lichid".
    Stiu prea bine cum se comporta celelalte cutii, insa asta a mea e cam "naravasa", rece.
    Cat despre cuplarea lui R, cel mai bine e sa faceti astfel: opriti masina din rulaj, asteptati 2-3 secunde, apoi o cuplati. De cand o am, nu am patit sa imi caraie la aceasta manevra, doar daca ma grabesc si sar "procedura"
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #92
      Citeodata intra din prima si in marche arrier

      Citeodata intra din prima si in marche arrier.
      de cele mai multe ori nu intra din prima, sau pare ca a intrat in viteza, dar nu ainta nu se misca si mi si ciriie pinioanele. Mai pateste cineva asa?
      Masina mea e nou. Ma ingrijoreaza cum se comporta la viteza mers inapoi.

      Comment


      • #93
        Mai exista o posibilitate sa alunge la vale din cauza ambreiajului, sa nu cupleze 100% cand ai luat piciorul de pe pedala. Eu am tot 1.6 16V si referitor la ce se spunea mai devreme, ca ar merge super cutia, am cateva precizari dar si o intrebare:
        - nu mi se pare ca intra atat de usor, cel putin cateodata intr-a 1 si a 2-a.
        - nu pot sa zic ca agata, dar daca apas ambreiaju pana simt ca deformez tabla de sub el si manevrez leverul atent, incet, ca la carte (ca si cum as arata cuiva cum se face) intra OK...am doar 1700 KM cu masina, o fi ambreiajul foarte nou si decupleaza doar , sa zicem, 99% la o apasare normala?
        - cu ce difera timoneria la 16 V, din curiozitate??

        Comment


        • #94
          diferenta de timenerie e data, cred, de alte dimensiuni la tijele de selectie ale cutiei. xp are cutie de 16v pe mpi si ceva nu se "pupa" 100% acolo. mici agatari, probabil pt ca n-a pus si timoneria originala a cutiei. cutia in cauza mergea foarte bine pe 16v, chiar si dupa ce-a luat tr2 din tr3 in decuplare
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #95
            La mine cred ca am gasit problema, facea mocheta masinii o zuta fix sub pedala de ambreiaj, la capat, am indreptat-o acolo si am presat-o bine sa stea si acum chiar ca merge ca unsa cutia de viteze. Multumesc Seba de explicatie!

            Comment


            • #96
              Originally posted by RnjiTzU View Post
              Ai dreptate zgomotul se aude in decelerare. Tot ceea ce sper este sa nu fie acel diferential. Din cate stiu eu (poate ma insel dar) diferential exista atunci cand ai tractiune pe ax cardanic si intervine in curba astfel roata din interiorul curbei se invarte mai putin pentru a evita derapajul... Masina are 31000 si am garantie extinsa valabila pana in octombrie 2009, crezi ca se va ocupa garantia de problema mea?

              Domnul meu,
              Zgomotul provine in treapta a2a de la o lovitura pe dantura pe care o are fie pinionul fix (de pe arborele primar) fie pinonul liber de pe arborele secundar (se rezolva prin inlocuire de pinioane la service)
              Daca era zgomot (rontait) in treptele 1,2,3 puteam vorbi de o lovitura pe dantura la pinionul diferential al arborelui secundar sau o lovitura dantura pe coroana cutie diferential ( se rezolva la fel prin inlocuire la service )
              BAFTA !!!

              Comment


              • #97
                corect! ai uitat insa sa-i explici omului ca si tractiunea fata are diferential din acelasi motiv cu tractiunea spate: rotile din interior se invart mai putin pe viraje...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  Toate autoturismele au diferential: fie propulsie fie tractiune fie 4x4 (aici e mai complicat)si indiferent de dispunerea motorului transversal sau longitudinal - A B C ...
                  Seba: diferentialul serveste la repartitia momentului motor (puterii) catre roti si la posibilitatea ca rotile sase roteasca cu viteze unghiulare diferite.

                  Comment


                  • #99
                    mersi de completare
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • In unele cazuti cand bag in viteza caraie mentionez ca masina este oprita cand bag in viteza dar nu de fiecare data care sa fie problema?

                      Comment


                      • salut la diesel daca mergi la relanti in oricare viteza masina face zgomot normal in cutie ca de rontait pt ca drumul nu e foarte drepte pe nicaieri si masina e impinsa mai in fata ramine mai in urma iar jocul din cutie face acel zgomot nu e ceva grav,si motorul nu are o turatie perfect de 750 rot pe minut mai oscileaza si fiinde in sarcina,ea tinde sa se accelereze singura fa un test si mergi cu ea in rampa si laso sa urce singura sa vezi cum se tureaza cam pe la 900 rot/min,treaba cu uleiul peste nivel nu e buna dar nici sa iti dea batai de cap,nu e normal sa ai o cantitate de cca 200-300 ml sau mai mult de ulei,la 3 mm pe joja e nimic,vezi cand o bagi in marsalier la diesel cel putin intra mai greu la rece(fara motor pornit) poate nu ai bagato cum trebuie in marsalier
                        indiferent de compresie trebuie sa faca niste smucituri cat de mici sunt ele dar le face
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • Saluatre!
                          Zgomotul acela o am si eu.Am fost in service pt ca autoturismul laureate logan avea doar 300 km, acum are 11000 km si tot asa suna.Solutia de la service a fost ca de la tampoanele de la motor suna si astfel este conceput dacia. Oricum pt ca sa ma linistesc si ca sa nu fie vorba de neglijenta am apelat la service. raspunsul: Nu este defect!

                          Comment


                          • in sfarsit nu vad legatura tampoanelor cu sunetul motorului sau a cutiei dar daca meseriasul ti-a zis ......tampoanele sunt puse pt a-ti tine motorul pe loc si pt a-ti face ca masina sa fie silentioasa in habitaclu si ca tabla sa nu iti dardaie,parerea mea
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • Originally posted by B 74 NYT View Post
                              salut la diesel daca mergi la relanti in oricare viteza masina face zgomot normal in cutie ca de rontait pt ca drumul nu e foarte drepte pe nicaieri si masina e impinsa mai in fata ramine mai in urma iar jocul din cutie face acel zgomot nu e ceva grav,si motorul nu are o turatie perfect de 750 rot pe minut mai oscileaza
                              iti propun o tema de reflectie:
                              De ce la benzinare nu face cutia la fel? chiar daca cutiile difera, clasele de precizie dupa care se fabrica pinioanele sunt aceleasi (implicit jocurile). drumurile, evident, sunt la fel pt toate motorizarile. Dupa parerea mea acel zgomot caracteristic provine de la pompa de injectie
                              sigpic

                              Comment


                              • e un zgomot nu rontait de pompa stiu sau cred ca stiu la ce se refera baiatul,si eu am aceleasi simptome cand merg la relanti si masina e in viteza,daca pui mina pe maneta schimbatorului ai sa simti cum face cutia care se pricepe si intelege acele trepidatii in concordanta cu auzul
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google