chiar, in ce perseverez? observ o usoara nuanta de superioritate in exprimare, dar nici un argument concret. s-o lasam asa, o fi cantarind 500 de kilometri bateria. acu' e bine?
Masurare Curent Pornire Baterie AUTO
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Post520 cred ca e curentul de scurt suportat de majoritatea acumulatorilor.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Seba View Post520 cred ca e curentul de scurt suportat de majoritatea acumulatorilor
Comment
-
foarte bine ideea cu abtinerea, atata timp cat doar stim sa ne contrazicem vehement, fara a aduce argumente sau a da explicatii. e un sentiment intaltator sa avem adevarul absolut, dar sa nu il impartasim cu altii, ci doar sa ne bucuram ca nu toti sunt la acelasi nivel, nu?
nu era mai simplu sa fi pus postul asta acum 3-4 zile si evitam toata discutia aia aiurea de mai sus? nu, pt ca orgoliul trebuie mangaiat din cand in cand...
acum, ca mi-am recunoscut greseala, putem trece mai departe? sa revenim totusi la subiectul topicului. mersi de intelegere.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
da, multe formule trebuielegea lui ohm, legile lui kirkhoff si formula rezistentei. asta ca baza de pornire, daca o sa consideri circuitul pur rezistiv. nu stiu cat de detaliat vrei, cu regimuri tranzitorii, etc, atunci se complica putin treaba. apropo, transformata "s" iti spune ceva? daca nu, ai cam imbulinat-o
sfatul meu e sa te axezi pe o masina anume, d eexemplu logan, la care poti amsura aprox lungimea si grosimea firelor, stii valoarea consumatorilor, cu exceptia demarorului si motoventilatoarelor, restul consumatorilor chiar sunt pur rezistivi, deci ai baza de pornire, 3 formule si rabdare de cateva zile, aici intrand si noptile de somn si pauzele de bere si tigari
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment