Masurare Curent Pornire Baterie AUTO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    chiar, in ce perseverez? observ o usoara nuanta de superioritate in exprimare, dar nici un argument concret. s-o lasam asa, o fi cantarind 500 de kilometri bateria. acu' e bine?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Seba View Post
      520 cred ca e curentul de scurt suportat de majoritatea acumulatorilor.
      Acea valoare este denumita curent descarcare la rece(curentul debitat de o baterie timp de 10s, la -18 grade C, valoarea tensiunii la borne sa nu scade sub 7.5v). In general acesta este de ~10 ori capacitatea bateriei;ex. baterie 70A, 680Ah, curent descarcare.Conditia principala pentru obtinerea acesei valori este ca bateria sa fie complet incarcata.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        no comment. mersi de info.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Seba View Post
          520 cred ca e curentul de scurt suportat de majoritatea acumulatorilor
          Curentul de descarcare la rece este DIFERIT la fiecare tip(model),functie de capacitatea acumulatorului si performantele acestuia(natura materialelor). Referitor la "kilometri",ma abtin...si atit!

          Comment


          • #35
            foarte bine ideea cu abtinerea, atata timp cat doar stim sa ne contrazicem vehement, fara a aduce argumente sau a da explicatii. e un sentiment intaltator sa avem adevarul absolut, dar sa nu il impartasim cu altii, ci doar sa ne bucuram ca nu toti sunt la acelasi nivel, nu?
            nu era mai simplu sa fi pus postul asta acum 3-4 zile si evitam toata discutia aia aiurea de mai sus? nu, pt ca orgoliul trebuie mangaiat din cand in cand...
            acum, ca mi-am recunoscut greseala, putem trece mai departe? sa revenim totusi la subiectul topicului. mersi de intelegere.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              OK. Eu am crezut ca a fost o scapare si ti-am oferit ocazia sa te corectezi tu,singur.Asa am gindit atunci...

              Comment


              • #37
                pot lua curent de la alta masina?

                am dacie logan motor 1.6
                Last edited by cristi7722; 29 January 2012, 11:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  sigur ca da,ATENTIE la +,si - (deci + cu +, - cu - )
                  Last edited by psanyiro; 29 January 2012, 13:33.

                  Comment


                  • #39
                    HELp

                    daca tot stiti atatea , ma poate ajuta si pe mine cineva sa fac o licenta . Am instalatia electrica auto , si am sa calculez pierderi de tensiune , curentul de pornire, curenti de scurtcircuit la semnalizare....si platesc daca este nevoie.

                    Comment


                    • #40
                      In locul tau,eu,as plati pe cineva sa ma invete sa fac lucrarea... E cu totul,diferit...! Important e sa o faci tu.
                      Last edited by big_electro61; 14 June 2012, 23:57. Reason: x

                      Comment


                      • #41
                        re

                        o ideea am cam ce trebuie , dar nu stiu de unde sa iau datele si niste formule ....

                        Comment


                        • #42
                          da, multe formule trebuie legea lui ohm, legile lui kirkhoff si formula rezistentei. asta ca baza de pornire, daca o sa consideri circuitul pur rezistiv. nu stiu cat de detaliat vrei, cu regimuri tranzitorii, etc, atunci se complica putin treaba. apropo, transformata "s" iti spune ceva? daca nu, ai cam imbulinat-o sfatul meu e sa te axezi pe o masina anume, d eexemplu logan, la care poti amsura aprox lungimea si grosimea firelor, stii valoarea consumatorilor, cu exceptia demarorului si motoventilatoarelor, restul consumatorilor chiar sunt pur rezistivi, deci ai baza de pornire, 3 formule si rabdare de cateva zile, aici intrand si noptile de somn si pauzele de bere si tigari
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            cum calculez curentu de scurtcircuit la semnalizare ... anyone?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google