Probleme pornire la rece Logan Ph1 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire la rece Logan Ph1 1.6 16v

    Salutare tuturor!

    Ma confrunt cu o problema de care nu prea reusesc sa ii dau de cap de mai bine de doua luni. In speta, problema cu pricina este pornirea foarte anevoioasa la rece (adica dupa ce masina a stat o noapte cel putin). Trebuie sa insist bine de tot pe demaror ca sa o ia (aproximativ 5-6 secunde), iar cand intr-un final porneste, o face un pic cam poticnit/balbait dupa care se tureaza singura pana pe la 2000 rpm. Interesant este ca dupa asta, pe parcursul zilei, masina porneste fara probleme, asa zis "la sfert", insa dupa ce sta mai mult de 12-18 ore, ma confrunt negresit cu aceasta problema. Am incercat sa pun contactul de mai multe ori (3-4 ori) pentru a ma asigura ca nu este o problema a pompei de benzina (ma gandeam ca poate are o membrana slabita si peste noapte benzina trece inapoi in rezervor), insa nu se rezolva. De asemenea, am curatat si senzorul de pe volanta, fara nicio imbunatatire.

    Un detaliu important: aceasta problema a aparut fix dupa ce a fost inlocuita cureaua de distributie, iar mecanicul "talentat" la care am dus-o, a pus cureaua noua "din ochi", asta rezultand in faptul ca masina nu a mai pornit si a trebuit refacuta operatiunea, de data asta cu ajutorul calelor. In acest moment motorul functioneaza perfect (am deja aproape 2000 km cu ea de atunci), trage cum trebuie, nu am ce sa-i reprosez in afara de treaba asta la pornire.

    Intrebarea mea catre voi este: se poate sa se fi defectat ceva la inlocuirea curelei de distributie? Sau ceva sa fi fost remontat necorespunzator si sa rezulte in asta? Sau este ceva fara nicio legatura cu operatiunea respectiva si este doar o coincidenta?

    Orice sfat/opinie e de mare ajutor.

    Va multumesc

  • #2
    Nu-i de la distributie. Dacă era pusă prost, trepida motorul de-ți era frică să mergi cu ea. Încearcă să cureți motorașul pas cu pas. După aceea pune contactul de vreo 10 ori fără să pornești ca să se calibreze.


    De asemenea, corpul clapetă să fie fixat bine, să nu tragă aer fals.

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google